Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → JoHnAroC

Το δα πολυ καλο,εγραψα ηδη,με λιγο χρωματισμο τελειο θα γινει(σαν Dante απο Devil May Cry μου θυμιζει)... Btw βλεπω απο διαφημιση του thread σου εισαι πρωτος παντως!!:drink:
May 30 2008 23:37
Photo

JoHnAroC → Zoro

ελαααα να γινονται τα κομμεντ για το νεο σχεδιο
May 30 2008 23:29
Photo

Zoro → lordofblues

και τι θα καταλαβει??:P Μπορει και να μην υπηρχαμε καν,2 ατομα δεν κανουν καμια διαφορα:bleh: (παντως καλυπτομαι μπας και τα διαβασει ποτε αυτα εδω..φιλικα τα λεω,πλακιτσα οπως κανουν και οι αλλοι..)
May 30 2008 23:12
Photo

lordofblues → Zoro

zoro λεω ετσι για σπασιμο να σταματησουμε να ειμαστε φιλοι με τον Kith.
May 30 2008 22:56
Photo

Zoro → lordofblues

Ελα lord θυμασαι που σου χα κανει εντυπωση με τα 40 friends που ειχα??!! Check [URL="http://www.anime.gr/forums/members/kith.html"]here[/URL]...
May 30 2008 22:40
Photo

Bushido → Zoro

OMFG~~ αυτα ειναι...ορεξη να υπαρχει να addareis κοσμο :P :P :P :P
May 30 2008 22:01
Photo

kith → Zoro

thx δεν ξερω πως το επα8α απλα εφαγα μια φλασια και λεω 8α τους κανω ολους friend kai tou 5.000 :P:P
May 30 2008 18:43
Photo

Zoro → Bushido

Καλα Bushi,εγω που νομιζα οτι εμεις οι 2 το χαμε παρακανει με τους φιλους που μαζεψαμε!! Τσεκαρε εδω τον [URL="http://www.anime.gr/forums/members/kith.html"]kith[/URL] να δεις:bleh:
May 30 2008 18:41
Photo

Zoro → kith

OMG τωρα το δα!!! Κι εγω που νομιζα οτι εγω και ο Bushido με 40 και 47 φιλους αντιστοιχα το χαμε παρακανει!! Οντως τερας κοινωνικοτητας...nice kith:riiight:
May 30 2008 18:36
Photo

Zoro → kazmir

Βασικα υπαρχει κι αλλο προβλημα:bleh: Τις εικονες στο trivia χτες μου τις εμφανιζε κανονικα,τωρα εκανε full load και τπτ...εσενα στις εμφανιζει?? για τσεκαρε,μπας και θελουν reload...
May 30 2008 17:39
Photo

Bushido → Zoro

μεσα μεσα μεσα~ τετοια να ακουω ^^
May 29 2008 22:00
Photo

Emmanouela → Zoro

ευχαριστωωω! ακομα δεν ξερω τι θα κανω με τα αρχεια που εχω...μαλλον οταν τελειωσω με της εξετασεις θα το ψαξω λιγο ακομα και αμα δεν βρω τπτ απλα θα τα σβησω...! anw, arigato gosai mas!!! XD
May 29 2008 17:29
Photo

Zoro → Erisadesu

Ναι αλλα εσυ τι εσκασες μυτη στο προφιλ μου,περιεργη!!??:nanana: Βασικα απλα την μια την βοηθουσα με τις προηγμενες γνωσεις μου στον κυβερνοχωρο(oh yeah!:head:) ενω η αλλη ειναι Narutard και ξερεις οτι οι Narutard με τους OPfan το μονο που δειχνουν ειναι τα δοντια τους:hihi2:
May 29 2008 17:20
Photo

Zoro → Bushido

lawl,κι εγω που νομιζα οτι μονο εγω ειχα μαζεψει πολλους φιλους με τα μιζερα 40 ατομα μου,αλλα εσυ με εχεις ανετα:zetsubou: Ηρθε η ωρα να κανουμε αυτο που μου ειχε πει ο lordofblues παλια,δλδ να ενωσουμε τις στρατιες μας και να κυριευσουμε το anime.gr....μεσα??:nanana:
May 29 2008 17:15
Photo

Zoro → Emmanouela

Softsubs ειναι οι υποτιτλοι που θες,δλδ οι υποτιτλοι σαν αρχειο απο μονοι τους,χωρις το video...οι γνωστες μορφες ειναι .srt,.ass και .sub αν θυμαμαι καλα...(ενω RAW ειναι ολα τα video απο ανιμε που δεν εχουν υποτιτλους και ειναι με ιαπωνικες φωνες,σαν τα δικα σου δλδ...με ειδικα προγραμματα οπως το zoomplayer που χρησιμοποιω εγω μπορεις να δεις RAW με softsubs,να τα "ενωσεις" για να τα δεις μονο,μετα παραμενουν ξεχωριστα αρχεια) Εψαξα αρκετα να σου βρω κανα fansub group αλλα τπτ,κυκλοφορουν μονο σε Hardsub...Hardsub ειναι αυτα που σου δωσα δλδ video που εχουν ηδη ετοιμους-"κολλημενους" τους υποτιτλους...απο τα link που σου δωσα μπορεις να τα βρεις και σε καλη ποιοτητα-τα avi...αλλα εγω γενικως για ανιμε κατεβαζω σε rmvb γιατι εχουν ποιοιτητα πολυ λιγο κατωτερη των avi και πιανουν πολυ λιγο χωρο,πολλες φορες λιγοτερο απο το μισο των avi και ετσι δεν γεμιζεις πολλα dvd/σκληρο... Αυτα,τελικα τι θα κανεις λοιπον??:hmmm::nanana:
May 29 2008 17:08