Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Korkofilaki → Zoro
Το βιντεακι με τον Jackie Chan ειναι οντως απο την ταινια City Hunter. Γι' αυτο το εβαλα, επειδη μου εμεινε σαν σκηνη απο τοτε που πρωτοειδα την ταινια.
Ιούν 03 2008 23:10
Zoro → momO
Η κοπελια απο το 5ο cosplay που ποσταρες απο ποιο ανιμε ειναι(με τα οπλα)??
Μου θυμιζει πολυ Lara...(δεν πιστευω να ναι αυτη!!)
Ιούν 03 2008 21:19
Zoro → iristella
LoL ε πεσ το οτι το θες μονο για σενα:hehehe:
Αυτο μπορεις να το βρεις στην μαυρη αγορα του forum,μου φαινετε κανει περιπου 200 ευρω και θελει και να βγεις βολτα με 1-2 mods ενα βραδυ...(:bleh:)
Αν σου φαινετε υπερβολικα υψηλη τιμη υπαρχει πιο απλη λυση,κανεις αιτηση(με poll πλειοψηφιας:kakaka:) να αλλαξει το στανταρ χρωμα απο μπλε σε φουξια και ετσι γινονται ολοι φουξια(κι εγω!!!:hahaha:) και ετσι πηρες το χρωμα σου(μονο που τοτε θα το χουν ολοι!!)
Σοβαρα τωρα(πριν σε πειραζα!!),και στα 2 poll τελικα η πλειοψηφια τις συμπαθησε παρατηρησα...μπορει να λεγονται τοσα πολλα ασχημα πραγματα για την κοκκινομαλλα και την ξανθια αλλα τελικα....the world is full of love!!:P
PS:Μου ρθε ιδεα για νεο poll:Misa ή Lucy,ποια προτιμησατε??
Ψηνεσαι??:nanana::hiding_something::zetsubou:
Ιούν 03 2008 20:05
iristella → Zoro
:emptyonexg1:Δεν θελω ν αλλαξουν ολοι χρωμα...Εγω θελω να αλλαξω...Και μου εχει κολλησει το μωβ...:nosey:Ποιον πρεπει να πληρωσω για να παρω το φουξια με την ενδειξη funky member???
Ιούν 03 2008 19:14
Zoro → iristella
Δεν μπορεις να το παρεις το μωβ!!:P
Εισαι καταδικασμενη να σαι παντα με το μπλε!!!:bleh:
(γιατι τοσο κακο ειναι??εμενα ωραιο μου φαινετε,απλα το χουν ολοι και δεν ξεχωριζεις,αλλα με 5000 μελη θες και να ξεχωρησεις??:hahaha:αν αλλαζαν ολοι χρωμα παλι ιδια κατασταση θα ηταν...:wis:)
Ιούν 03 2008 19:09
Zoro → FireFistAce
Δεν κανει τπτ!!Παντα να βοηθαμε τους fellow OP fans!!
Παντα,οτιδηποτε χρειαστεις,σε μενα!!
(ειδικα με το Berserk βρηκα οτι πιο τελειο μπορουσα να βρω ποτε μου...την ιστορια που χρειαζομουν..με μαχες,συναισθημα,εξυπναδα,suspense και...γελιο που και που!!check my avatar!!)
Που εισαι τωρα στο Berserk btw??
Tα λεμε..(εγω την κανω σιγα σιγα!!)
Ιούν 03 2008 19:04
iristella → Zoro
το μωβακι πως μπορω να το παρω????Ναι καλε ηθελα και φουξια κακο ειναι??? Αφου μου αρεσουν τα ζωηρα χρωματα....
Ιούν 03 2008 19:01
FireFistAce → Zoro
Να σου γραψω και εγω κατι Mr. Bushido: Κατ'αρχην thanks a lot για ολα οσα μου εχεις προτεινει απο σειρες και μανγκα (ειδικα το berserk) και για ολα τα link που μου εχεις δωσει. Keep doing the good work....
Ιούν 03 2008 18:42
Zoro → BarbasSs
Ρε συ εσενα επρεπε να σε κανουν mod μονο για το Game Pictures Trivia,σου αρμοζει η θεση!!!:ureshii::hehe:
Ιούν 03 2008 18:03
Zoro → annoula
Wow,το visitor message το γραψες πριν σε δεχτω:P...ησουν τοσο σιγουρη ε??:deadga6:
Ιούν 03 2008 17:44
JoHnAroC → Zoro
ευχαριστω...ειναι η αποψη του καλου και του κακου...δικια μου παντα ^^ το πρωτο μου σχεδιο στο πσ^^...και ο αλλος ειναι ο kajo απο το μανγκα που εδω και καιρο δουλευω....ναι ειναι και καλα ματι-δυναμη (να βαλω και γω λιγο την ποζερια μου)
Ιούν 03 2008 17:05
Zoro → JoHnAroC
Γιανναρε η καινουρια sig με τον σταυρο και το Gargoyle/δαιμονα(whatever!) τα σπαει απλα!!
Και το ava ομως μ'αρεσει,η μικρη δοση κιτρινου (φωτια ειναι??απ το ματι του βγαινει ή μου φαινετε:hahaha:) το κανει πιο ξεχωρηστο κιωλας...
Nice,keep it up!!:riiight:
Ιούν 03 2008 15:41


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
