Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Whoa παλι δεν τον αναγνωρησα απο νεο(ρε κι εσυ μανια να βαζεις τους ηθοποιους στα νιατα τους!!) Παλι καλα που δεν ειπα:"Τον Οrlando Bloom Μου θυμιζει!!":hahaha:
Ιούν 09 2008 22:39
Φωτογραφία

GkLoc → Zoro

Αφου Εσυ Εισαι Καλα Ενημερωμενος!!! Και Τα Λες Και Ωραια!!! Αμα Βαριεσαι Θα Κανω Copy,Paste Το Παλιο Σου Post!!!
Ιούν 09 2008 22:37
Φωτογραφία

Zoro → GkLoc

Το δα,αλλα ειπα να το αφησω για σας μια φορα και να που παλι θελετε να απαντησω εγω!!!
Ιούν 09 2008 22:35
Φωτογραφία

GkLoc → Zoro

Zoro,Ενα Παιδι Ρωταει Ποσα Επεισοδια Θα Ειναι Περιπου Το One Piece!!! Σε Παρακαλω,Πηγαινε Στο Thread Και Απαντησε Του!!!
Ιούν 09 2008 22:31
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

[B]O Mickey Rourke ειναι [/B]
Ιούν 09 2008 22:29
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Επειδη το χω απο καιρο απορια,ο τυπας απο την φωτογραφια εδω απο πανω,με το τσιγαρο,ποιος ειναι?? (Ελπιζω να μην εισαι εσυ,ο Alain Delon απο νεος!!:hahaha:)
Ιούν 09 2008 22:03
Φωτογραφία

ichigo13 → Zoro

Μόνο 11! Btw άκου κουφό πράμα σήμερα!Σου στέλνω pm!
Ιούν 09 2008 21:47
Φωτογραφία

Zoro → ichigo13

Α,ωστε αυτα ηταν τελικα...τα χα παρατηρησει παλια,οταν πρωτοειδα αυτα τα "σχολιακια" στο profile μου...αν και ακομη δεν καταλαβα την πληρη σκοπιμοτητα τους,εχω 21...εσυ??
Ιούν 09 2008 21:42
Φωτογραφία

ichigo13 → Zoro

A...τελικά βρήκα αυτό που σερώτησα!Ειναι τα reputation points!Τα παίρνεις αν σου βαθμολογεί κάποιος τα posts σου!Μπορείς να δεις πόσα έχεις στο user cp!Αλήθεια εσύ πόσα έχεις?
Ιούν 09 2008 21:21
Φωτογραφία

FireFistAce → Zoro

Δεν το ποσταρα γιατι το εκανα και μετα ειδα οτι ολοι τα ποσταρουν μετα. Τεσπα αν το ξανακανω θα το δειξω το αποτελεσμα.
Ιούν 09 2008 18:01
Φωτογραφία

Bushido → Zoro

αμε αμε ^^ αντε να δωσω χιντ αυριο αν δεν την εχει βρει κανενας.. κ οπως ειπα ^^ οποιος την βρει +1 reputation απο μενα (αν κ δεν το κοβω hehe)
Ιούν 09 2008 17:52
Φωτογραφία

Zoro → Bushido

Μας εβαλες καλη εικονα,ελπιζω να μην δωσεις hint πριν το βραδυ γιατι δεν θα ειμαι μεσα:P (damn ειναι και μικρη!!) Χεχε βρισκεις κατι ιδεες κι εσυ...^^
Ιούν 09 2008 17:41
Φωτογραφία

sintar → Zoro

hehe ειδες το τοπ10 μου εε??:D (το one piece παντα στην κορυφη...η αλλες θεσεις δν το αντιπροσωπευουν!!!)
Ιούν 09 2008 17:37
Φωτογραφία

Zoro → sintar

Ετσι,μεσα σε τοσες καλες σειρες(Death Note,Code Geass,Monster)το One Piece και παλι στην κορυφη!!!:head:
Ιούν 09 2008 17:26
Φωτογραφία

GkLoc → Zoro

Tις Ειδα Ολες,Καταπληκτικες! Μπραβο Zoro για την πρωτοβουλια!! Τα Σπαγανε!!!
Ιούν 09 2008 16:20