Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → lordofblues
Whoa παλι δεν τον αναγνωρησα απο νεο(ρε κι εσυ μανια να βαζεις τους ηθοποιους στα νιατα τους!!)
Παλι καλα που δεν ειπα:"Τον Οrlando Bloom Μου θυμιζει!!":hahaha:
Ιούν 09 2008 22:39
GkLoc → Zoro
Αφου Εσυ Εισαι Καλα Ενημερωμενος!!!
Και Τα Λες Και Ωραια!!!
Αμα Βαριεσαι Θα Κανω Copy,Paste Το Παλιο Σου Post!!!
Ιούν 09 2008 22:37
Zoro → GkLoc
Το δα,αλλα ειπα να το αφησω για σας μια φορα και να που παλι θελετε να απαντησω εγω!!!
Ιούν 09 2008 22:35
GkLoc → Zoro
Zoro,Ενα Παιδι Ρωταει Ποσα Επεισοδια Θα Ειναι Περιπου Το One Piece!!!
Σε Παρακαλω,Πηγαινε Στο Thread Και Απαντησε Του!!!
Ιούν 09 2008 22:31
Zoro → lordofblues
Επειδη το χω απο καιρο απορια,ο τυπας απο την φωτογραφια εδω απο πανω,με το τσιγαρο,ποιος ειναι??
(Ελπιζω να μην εισαι εσυ,ο Alain Delon απο νεος!!:hahaha:)
Ιούν 09 2008 22:03
Zoro → ichigo13
Α,ωστε αυτα ηταν τελικα...τα χα παρατηρησει παλια,οταν πρωτοειδα αυτα τα "σχολιακια" στο profile μου...αν και ακομη δεν καταλαβα την πληρη σκοπιμοτητα τους,εχω 21...εσυ??
Ιούν 09 2008 21:42
ichigo13 → Zoro
A...τελικά βρήκα αυτό που σερώτησα!Ειναι τα reputation points!Τα παίρνεις αν σου βαθμολογεί κάποιος τα posts σου!Μπορείς να δεις πόσα έχεις στο user cp!Αλήθεια εσύ πόσα έχεις?
Ιούν 09 2008 21:21
FireFistAce → Zoro
Δεν το ποσταρα γιατι το εκανα και μετα ειδα οτι ολοι τα ποσταρουν μετα. Τεσπα αν το ξανακανω θα το δειξω το αποτελεσμα.
Ιούν 09 2008 18:01
Bushido → Zoro
αμε αμε ^^
αντε να δωσω χιντ αυριο αν δεν την εχει βρει κανενας..
κ οπως ειπα ^^ οποιος την βρει +1 reputation απο μενα
(αν κ δεν το κοβω hehe)
Ιούν 09 2008 17:52
Zoro → Bushido
Μας εβαλες καλη εικονα,ελπιζω να μην δωσεις hint πριν το βραδυ γιατι δεν θα ειμαι μεσα:P
(damn ειναι και μικρη!!)
Χεχε βρισκεις κατι ιδεες κι εσυ...^^
Ιούν 09 2008 17:41
sintar → Zoro
hehe ειδες το τοπ10 μου εε??:D
(το one piece παντα στην κορυφη...η αλλες θεσεις δν το αντιπροσωπευουν!!!)
Ιούν 09 2008 17:37
Zoro → sintar
Ετσι,μεσα σε τοσες καλες σειρες(Death Note,Code Geass,Monster)το One Piece και παλι στην κορυφη!!!:head:
Ιούν 09 2008 17:26
GkLoc → Zoro
Tις Ειδα Ολες,Καταπληκτικες!
Μπραβο Zoro για την πρωτοβουλια!!
Τα Σπαγανε!!!
Ιούν 09 2008 16:20


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
