Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → iristella

χαχαχαχα οσους χαρακτηρες κι αν προσπαθω να αλλαξω με κρατας μονιμα σε εναν...(ή μαλλον μια)...... (καλο και το αλλο με το διαφημιστικο!!) Καλως,επιζω μονο να μην αρχισουν να τριγυρνανε παραξενες φωνες για μενα στο forum(xD) @ichigo:οχι ρε ιδεα σου,λιγο μανια καταδιωξης εχεις...η iristella ειναι η καλυτερη φιλη σου:wis:
Ιούν 10 2008 00:30
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Aν ησουν σε anime θα ησουν σε remake του DN και νομιζω ξερεις τι ρολους θα ειχαμε και οι δυο και οχι δεν θα ησουν shinigami......(εκτος και αν ειχε bleach concept το διαφημιστικο που θα γυριζες)
Ιούν 10 2008 00:26
Φωτογραφία

Zoro → iristella

{damn and Ι hoped it would've worked...I'm no match for you,Master!!}:blingeye2:
Ιούν 10 2008 00:10
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Η παρωδια του Death Note απαιχτη!!!!!εκανα καινουριο συκωτι...Το 4 γιατι επρεπε να με ριξει ψυχολογικα????Η εγω ειμαι πιο αναισθητη απο οσο με κανεις...η μαλλον εσυ δεν εισαι ακομη evil enough για να με συναγωνιστεις....αλλα πιο πιθανο ειναι και τα 2!!!μουαχαχαχαχαχα
Ιούν 10 2008 00:07
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Οχι μονο δεν εχει αποδειξεις,δεν σε υποψιαζεται καθολου{poor fool}...tricked! Εγω να σου βαλω και 4 καλα links τωρα, το [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-anime/1171-death-note-109.html"]1ο[/URL] ειναι μια πολυ καλη "παραλλαγη" του τελους του DN και την ειχαν βαλει λιγο πριν γραφτεις,δεν ξερω αν την εχεις δει..(το ποστ της Τrail) Το [URL="http://youtube.com/watch?v=J2avdf289OY"]2ο[/URL] ειναι η καλυτερη παρωδια του DN,ελπιζω να την εχεις δει,κραταει μονο 2 λεπτα και κατι... το [URL="http://www.anime.gr/forums/art-gallery/1634-cosplay-%5Eoo%5E-11.html"]3ο[/URL] ειναι ενα cosplay απο την κοπελα που παιζει στο Black Lagoon,μιας και ρωτησες,δεν το χω δει,αλλα απ οσο φανταζομαι η κοπελα ειναι του "στυλ" σου...:hihi2:(δες το ποστ μου οπου το κανα quote) το [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-anime/1171-death-note-122.html"]4ο[/URL] ειναι και κατι για να σε ριξω λιγο ψυχολογικα,το 1o ποστ σου,edit reason!!:bleh: (I'm still a bit evil!!)
Ιούν 09 2008 23:59
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Ισα ισα αυτο ειναι το αναμενομενο απο εμενα και μερος της στρατηγικηςμου...Εδω ολοκληρος Light δεν κωλωσε να παει στα κεντρικα της αστυνομιας και να γινει μελος της ομαδας του L που κυνηγαγε τον Kira...Εγω θα κανω πισω (εχω αρχισει και με τρομαζω)??? Ο Ichigo προς το παρον παιρνει παραταση καθοτι δεν εχει απτα στοιχεια στα χερια του....και για να μην πεσουν οι υποψιες επανω μου....
Ιούν 09 2008 23:45
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Ναι,αλλα αν εισαι το alter ego του Kira και πας στο L fanclub,τα πραγματα περιπλεκονται,μιας και μονο το ενα απ τα 2 μπορεις να εισαι στην τελικη:nanana: {I was supposed to keep your Identity secret??I'm sorry Light-o,Misa Misa stupid mistake!!} Εγω λεω να καθαρισουμε τον ichigo τωρα που ξερει...:terror2: Ή ειναι κι αυτος μερος του διαβολικου σου σχεδιου?? Ο Gaijin πια ειναι απ οσο καταλαβα..the puppet!!:hehehe:{let him think he's Kira,while he's playing with a fake notebook!!:hihi2:}
Ιούν 09 2008 23:41
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Ειδες??? ουτε τηλεπαθεια να ειχαμε...Εν τω μεταξυ στο "αν ησουν αnime χαρακτηρας για πες ποιους σου θυμησα - καλα τον δευτερο τον εχω σιγουρο...." δικο σου ποστ ομως δεν ειδα, μονο ενα σχολιο σε ενα παιδι....Και να σου πω βρε αγορι ειπε κανεις οτι επειδη ειμαι το alter ego του Light δεν μπορω να ειμαι L fan? Ουτως η αλλως στο DN δεν υπηρχε ανθρωπος που θαυμαζε τον L περισσοτερο απο τον Light και το αντιστροφο...Και τι πας και αποκαλυπτεις την ταυτοτηα μου απο εδω και απο εκει? Θα σου στειλω τον Ryuk να κατσει πανω απο το κεφαλι σου την ωρα που κοιμασαι και να σου ψιθυριζει "shinigami love apples..."....XDDDDDD
Ιούν 09 2008 23:36
Φωτογραφία

Zoro → iristella

LoL εγω γραφω για το ποστ σου κι εσυ για το δικο μου??:hahaha: Ναι με περιγελουν ελαφρως:if:,αλλα ολα αυτα μεχρι να γινει η απολυτη αφασια..να φτασεις εσυ!! (τοτε θα θεωρουνται φυσιολογικα αυτα που κανω...XD)
Ιούν 09 2008 23:26
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Χαχαχα οι πρωτες γραμμες απο το post σου θυμιζαν καποια,ενω οι τελευταιες καποιον... All in all θα ησουν πολυ δυναμικος χαρακτηρας(που να προλαβει να στην φερει κανεις πισωπλατα??τον εχεις καθαρισει πολυ πρωτου φτασεις να φοβασαι αυτο!xD) Btw,τσεκαρε τα groups...
Ιούν 09 2008 23:23
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Zoro παλι σε πειραζουν για το One piece thread????XDDDΤι τραβας κι εσυ......XDDD
Ιούν 09 2008 23:23
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Eτσσ Alex:head:
Ιούν 09 2008 23:11
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

Αυτος ο προπονητης για τα μπαζα ειναι. Μολις εβαλε τον Del piero κατι εγινε.
Ιούν 09 2008 23:08
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Α,ησουν κι εσυ με τους ιταλους?? Παλι καλα....ναι οντως τετοια φαγαμε....ηταν βαρια η ηττα:sigh2:
Ιούν 09 2008 22:50
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

Ρε Ζορο τι ****** φαγαμε στο σημερινο match.
Ιούν 09 2008 22:42