Jump to content


Community Status Updates


Photo

dennisuke → Zoro

Μπες στο anime accelerator να κρίνεις την εργασία μου πάνω σε Linkin Park! Ζωτικής σημασίας η άποψή σου!! Πάσα πρόταση για διόρθωση-βελτίωση αποδεκτή!!! Κατά τα άλλα αύριο αρχίζουν τα μαθήματα στη σχολή και ζήτω τα rmvb. Καλά μιλάμε συγκινούμαι μ' αυτή τη μουσική (και γενικά).
Sep 30 2008 19:23
Photo

Zoro → GkLoc

[I][B]Ηeal Saito Hurt L:bahhh:[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/smokingg.gif[/IMG] [IMG]http://bp1.blogger.com/_2DRQFJXeljk/RwmD4kDI9tI/AAAAAAAAAAw/lOF8yfYPNtI/s320/gtfo12zb1.jpg[/IMG][/B][/I]:yawn2:
Sep 30 2008 12:58
Photo

Zoro → Robin

Χεχε δεν πειραζει,μου αρκει που ακουγεσε που και που^^παντως ναι ασε,πολυ καταθλιψη τελευταια...απο τοτε που ανακαλυψα των κοσμο των ανιμε εχω δυσκολια να συγκεντρωθω στα μαθηματα:if:δεν το χα ξαναπαθει τοσο πολυ ουτε με τις ταινιες Τ_Τ Βλεπω παντως πως παρατησες τα ανιμε,τοσα λιγα που βλεπεις XPP κι εγω τα ιδια με το msn παντως..δεν ημουν ποτε τυπος του chatting αλλα τελευταια ανοιχτηκα πολυ:) Ευχαριστω για τις ευχες λοιπον,ευχομαι κι εσενα τα ιδια:Blissfull: GK is indeed back,αν και narutard πια[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/deadga6.gif[/IMG]:deadga6: [τελικα με κολλησες με αυτον τον τροπο γραφηςXDD]
Sep 30 2008 12:30
Photo

Robin → Zoro

Hi Hi Zoro-kun ^^ Απαράδεκτη, τόσες μέρες να σου απαντήσω...? ΤΤ Τουλάχιστον έχεις ίντερνετ πάλι... σε αντίθεση με μένα, που συνήθως ΔΕΝ αυτόν τον καιρό, κλαψ :( Έχω μόνο δουλειά και τολμώ να πω ότι το διασκεδάζω αρκετά τελευταία, ανακάλυψα τη χαρά του wireless και τραβολογάω τον κολλητό μου, προσπαθώ να τον πορώσω με το νετ και τα anime ΧD Oύτε εγώ βλέπω πολύ τώρα, άσε, κατάθλιψη :deadga6: Βλέπω όμως 20 σειρές, θέλεις αλήθεια να στις γράψω εδώ? :hahaha: Για το χρόνο... αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, αλήθεια! LOL Να σου πω, μάλλον πολυμιλάω στο msn τελευταία, βρήκα πολλούς Έλληνες anime lovers και πορώθηκα :P Nα είσαι καλά και να προσέχεις και ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ και καλά ξεμπερδέματα ;) Υ.Γ. Ο GK μας is back, I believe ^^
Sep 30 2008 11:06
Photo

Zoro → Ianus

Ποιο post μου καλε??:hahaha: Εγω για δικο σου post ελεγα! Anw αν και δεν ξερω τι συνεννοηση καναμε,απ οσο φαινετε συμφωνουμε!:nanana: Καλη Συνεχεια με τα μαθηματα!!^^
Sep 30 2008 01:47
Photo

Ianus → Zoro

hi Zoro-kun! το διαβασα τελικα το ποστ σου -αρχισαν οι εγγραφες ρε συ πανεπιστημια και δε μ αφηνουν να καω λιγο στο pc- , i agree completely and επαυξανω :)
Sep 30 2008 00:21
Photo

Nthar → Zoro

:D thx one piece ithela idika na dw apo kero :D
Sep 29 2008 23:19
Photo

Zoro → Nthar

Bleach δεν βλεπω,οσο για One Piece: [url=http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=108056]One Piece filler episodes list - Naruto Forums[/url] Οσα επεισοδια ειναι με bold ειναι fillers,ελπιζω να βοηθησα^^
Sep 29 2008 23:09
Photo

Nthar → Zoro

na se rwtisw re c 3es pia einai ta feelers sto one piece kai sto bleach?
Sep 29 2008 22:17
Photo

Nthar → Zoro

:P thx e afou ta spaei to berserk .... alla exei kati mines na vgei new chapter :S
Sep 29 2008 19:34
Photo

Zoro → Nthar

Ναι αμε,με τιμαει που σ'αρεσε και την κρατας,απλως δεν εισαι ο πρωτος που την βαζει καπου{παλια την ειχα βαλει κι εγω σε sig,μετα την πηρε και αλλο ενα παιδι και προσφατα την εγραψα σε ενα thread} και εμεινα λιγο:erk: Μην ανυσηχεις,no prob...keep supporting Berserk^^
Sep 29 2008 19:33
Photo

Nthar → Zoro

x0a0xa0xa0a0a0x0 mallon esi kapou to eipes to diavasa sto forum kai poli to goustara :D sorry p den rwtisa :D alla gamaei gamaei gamaei!!! :D na to kratisw??? :(
Sep 29 2008 19:27
Photo

Zoro → Nthar

[B]"fight for the cause, never surrender and don't die" [/B]Να σε ρωτησω,τα λογια αυτα απο την sig σου που τα ειδες?? Επειδη η ατακα αυτη ειναι δικη μου,κανονικα πατενταρισμενη:hahaha:
Sep 29 2008 19:21
Photo

Zoro → GkLoc

look who's talking:hahaha: ZAP!ZAP!ZAP!xP
Sep 29 2008 14:20
Photo

GkLoc → Zoro

[B]"χεχε,τσεκαρα πριν λιγο το profile του GK και το δα,αλλα anw,thanx for letting me know^^" [/B]Damn Spy Bot..xD
Sep 29 2008 14:16