Jump to content


Community Status Updates


Photo

BarbasSs → Zoro

χρονια πολλα dude.... εμαθα εισαι αθηνα....:whistling:
Mar 04 2009 16:19
Photo

the goblin → Zoro

χρονια σου πολλα και οτι θελεις να γινει δικο σου:cake::hbd::king::drinks:
Mar 04 2009 15:57
Photo

Umi no Ossan → Zoro

Xρονια πολλα Ζορε, με λιγοτερη (αν ειναι δυνατον) γκαντεμια.....
Mar 04 2009 13:18
Photo

Adventurer → Zoro

Happy birthday, Zoro-kun!:hbd:
Mar 04 2009 12:27
Photo

Erisadesu → Zoro

Χρόνια Πολλά :)
Mar 04 2009 10:11
Photo

Hatake Kakashi → Zoro

Χρονια πολλα να εισαι καλα
Mar 04 2009 01:18
Photo

Robin → Zoro

Αυτή είναι φωτόοοο Zoro-kun, έτσι, έτσι XD Άντε, άντε have fun tonight και τα λέμε από αύριο πάλι (δε θα ξαναπάμε Goodies, στ'oρκίζομαι loooooooooool) Mats!
Mar 04 2009 00:28
Photo

ichigo13 → Zoro

Χρόνια πολλά ρε Zoro, να έχεις ότι επιθυμείς!
Mar 04 2009 00:16
Photo

ZeLiGa → Zoro

Επ τι γίνεται ρε Ζόρο; Σορυ που δεν κάθησα πολύ την κυριακή αλλά έπρεπε να την κάνω! :D
Mar 03 2009 15:26
Photo

tsintori → Zoro

Oi Marimo τι γίνεται;;;; Τέλειωσες την εξεταστική;;;;
Mar 02 2009 23:05
Photo

Mad_Hatter → Zoro

there u go :) [URL]http://www.anime.gr/forums/anime-polls-contests-trivia/1961-bleach-naruto-one-piece-24.html#post289909[/URL]
Mar 01 2009 02:30
Photo

The Tragic Prince → Zoro

Bullshit is never enough :P [IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p84/alegna7889/6a00d8341c873353ef00e55276fae88833-.jpg[/IMG]
Feb 28 2009 17:33
Photo

Seirios → Zoro

η ελληνική γλώσσα είναι πληρής! αλλά παρ όλα αυτά δεν μπορώ να βρω την κακία που σε περιγράφει απόλυτα...είσαι σε δικό σου επίπεδο!!! χαχαχαχα ρε μλκα το χρώμα σοθ ειναι πράσινο φωσφοριζέ,μονο εσύ θα μπορούσες να βάλεις κάτι τέτοιο,ότι και να πω είναι λιγο!!! Υ.Γ όχι για να μην μίνεις παραπονεμένος ότι δεν σε έκραξα σήμερα...χαχαχαχα
Feb 28 2009 15:38
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Στα...βράχια βλέπω κι εδώ!:hahaha:...αμάν,perv...όλο εκεί το μυαλό σου,άσε με και λίγο στην ησυχία μου.:D
Feb 28 2009 14:17
Photo

Zoro → The Tragic Prince

[IMG]http://www.addcast.net/images/NickyCatEvilEyes-contest.JPG[/IMG] [IMG]http://i304.photobucket.com/albums/nn182/MPWheeler/had_enough.jpg[/IMG] 2 εικόνες x 1000=2000 λέξεις,όχι που θα σε ξεχνούσα.:D
Feb 28 2009 14:12