Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Mad_Hatter

Αχα, λεπτομερέστατη η περιγραφή και spoiler-free, domo! Δες [URL="http://www.anime.gr/forums/302400-post102.html"]εδώ[/URL] btw ... ίσως τελικά θα έπρεπε να έβαζα και την [spoiler=one piece manga spoilers]Boa[/spoiler] στο poll, αν γινόταν ... δυστυχώς θα χαθούν όλες οι ψήφοι αν γίνει αυτό και επίσης, όπως είπα, δεν είναι μέλος του πληρώματος, εγώ έβαλα αυτές που έπαιξαν ενεργό ρόλο στην ιστορία. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να την δούμε στο πλήρωμα; Τόσο πολύ ρόλο έπαιξε; :oo: Δεν λεώ Robin fan θα παραμείνω (αν και η εικόνα στο link με δελέασε αρκετά :nbleed:), αλλά αναρωτιέμαι αν μεταξύ [spoiler=one piece manga spoilers]Βοa, Hacchi και Camie[/spoiler] παίζει να μπει έστω ένας στο πλήρωμα, όλοι είναι τέλειοι ... βέβαια οι τελευταίοι 2 πάνε πακέτο, οπότε μάλλον απίθανο να πάρουν 2 μέλη (και fishmen + Pappagg) ταυτόχονα ... δηλαδή παίζει να πάρουν την θεά σου;
Apr 11 2009 13:23
Photo

SasukeUchiha → Zoro

νε αυτο σου λεω που θα το αφησει?γτ θα φερω ατομα ....να τουσ πω που θα πανε...
Apr 11 2009 13:05
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Το φρουτο του kizaru ειναι το αγαπημενο μου, αλλα ο χαρακτηρας του δε μου πολυαρεσει.Θα τα δεις και εσυ συντομα στο anime.Aokiji ενας ειναι.Τωρα για τον αλλο admiral ξερουμε ελαχιστα. Τον whitebeard, οχι μονο εσυ, αλλα και το 90% των one piece fans τον κοβουν να τα τιναζει.Δεν εχει αποκαλυφτει τιποτα νεο στο manga, αλλα απο ολλο το στυλ του, φαινετε οτι ο θανατος του θα συμαδεψει την αρχη της νεας εποχης κλπ
Apr 11 2009 13:04
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Xεχε, χαίρομαι που σ' αρέσει και σενα :D ... πάντως, WB tribute? :oo: Τον κόβω να τα τινάζει σύντομα ο παππούς δηλαδή ... επίσης, Roger x Rayleigh; (αυτό ακούγεται τόσο yaoi XD) ... αναρωτιέμαι τι έχουν δείξει στο manga ... άστα πάλι έφαγα spoiler γιατί κάτι άκουσα για εμφάνιση Dragon και φτιάχτηκα :if: ... ααα, ας μην το λέμε άλλο και υποκύψω στο manga! :nanana: Άλλα άλλο ρώτησα :P: Τον Κizaru τον θεωρείς κι αυτόν cool σαν τον Ao; Ή είναι άλλη φάση τύπος, καλό φρούτο αλλά όχι τόσο της τιμής όσο ο άλλος;
Apr 11 2009 12:57
Photo

Mad_Hatter → Zoro

εμενα μου αρεσει ο Aokiji επειδη εχει τιμη, σεβαστηκε και τον Saoul σα φιλο του, χαριζωντας τη ζωη στη Robin, και στον Luffy επειδη σταματησε τον Crocodile.Moreover his devil fruit owns :) Στο μεταξυ για whitebeard tribute ετοιμαζομουν, αλλα δεν εβρισκα πολλες Pics στο deviantart, και πηγα στους επομενους θρυλους τις σειρας, τους Marine admirals.Τωρα ψαχνω για RogerxRayleight art
Apr 11 2009 12:51
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Ε ρε, ο Aokiji είναι απλά θεός, λατρεύω το κοιμησμένο και ήρεμο βλέμμα πού έχει, την "μάσκα" των ματιών για να κοιμάται, το φουντωτό μαλλί και φυσικά την δύναμη (είναι η αγαπημένη μου ανάμεσα σε όλες): σου επιτρέπει να παγιδεύεις τον αντίπαλο, να ταξιδεύεις στο νερό και φυσικά ακόμη και να τον ξεκάνεις αν θες. :P Ο Kizaru είναι το ίδιο cool (no spoils plz); Ανυπομονώ να τον δω και στο anime ... αν και ξέρω την δυναμή του, σποϊλεριάστικα. XD
Apr 11 2009 12:42
Photo

Zoro → SasukeUchiha

Μόλις το τσέκαρα, όπως σoυ τα είπα ήταν, καθώς κάνει την εγγραφή το άτομο αυτό που έφερες εσύ στο site, έχει την επιλογή να αφήσει το όνομα του μέλους που του το σύστησε.
Apr 11 2009 11:58
Photo

SasukeUchiha → Zoro

πως θα το κανει?χεχε
Apr 11 2009 11:19
Photo

Zoro → SasukeUchiha

Εννοούσα ότι αν πχ. έχεις κάποιον φίλο από το σχολείο, του συστήσεις το site και γραφτεί, μπορεί να σου κάνει referral ότι ήρθε εδώ μετά από δική σου πρόταση.
Apr 11 2009 03:59
Photo

SasukeUchiha → Zoro

α και πως του κανεις προταση να ερθει?
Apr 10 2009 14:42
Photo

Zoro → SasukeUchiha

Όταν πρωτογράφτηκα είχα κι εγώ την ίδια ακριβώς απορία, είναι κάποιες δηλώσεις που γίνονται (δεν ξέρω πως, υπόθετω κάπου θα το λέει καθώς κάνεις την εγγραφή) σε περίπτωση που κάποιο μέλος ήρθε στο forum μετά από δική σου πρόταση. 1 Referral = ένα μέλος που γράφτηκε στο forum χάρη σε σενα κλπ. Τουλάχιστον έτσι είχα καταλάβει παλία, ελπίζω να μην κάνω λάθος. :P
Apr 10 2009 12:26
Photo

SasukeUchiha → Zoro

ρε συ.....τι ειναι τα Referrals?
Apr 10 2009 10:52
Photo

Zoro → Tea-chan

Ομοίως δεν έχω κι εγώ τίποτα με τα yaoi και όποιον του αρέσουν, κάποια στιγμή σκέφτομαι κιόλας να δω κάτι προς τα κει για να καταλάβεις (απλά πειραματίζομαι σε όλα τα είδη και τουλάχιστον κάτι light δεν νομίζω ότι θα με χάλαγε ... πολύ XD), απλώς δεν τα προωθώ! Γενικώς είμαι υπέρ του να υπάρχει λίγο romance παντού:tensai: και στο OP όπου υπάρχει πλήρης απούσια σίγουρα δεν θα χάλαγε κανέναν, άντε να δούμε μήπως μας φυλάει έκπληξη ο Oda πιο κει να 'χουμε μπόλικα jawdrops.:stubborn: Ναι, το κανονικό ιαπωνικό του να πω την αλήθεια είναι Juracule Mihawk, αλλά οι Αμερικάνοι/Άγγλοι το κάναν Dracule, δες [URL="http://onepiece.wikia.com/wiki/Juracule_Mihawk"]εδώ[/URL] (στα statistics), στοίχημα ότι σ' άρεσε πιο πολύ το αλλαγμένο από το ιαπωνικό!!!:hahaha: *Vamp Fangirl Spotted*:wis:
Apr 09 2009 21:01
Photo

Tea-chan → Zoro

Ιιιιιιουυυ, δε ντρέπεσαι, βρε, τί δείχνεις στα αθώα (στα... ποιά; Τέσπα) μου ματάκια! Όχι ότι έχω κάτι με τον ομοφυλοφιλισμό, απλά τα out of the blue yaoi μου δίνουν στα νεύρα!:erk: Yosh! Eπιτέλους, κι ένα παλικάρι που είναι υπερ του romance σ'ένα shounen!:nanana: Δε λέω, καλές οι μάχες, τα μηνύματα, αλλά ας έχουμε και λίγο συναίσθημα, βρε αδερφέ! Μισό λεφτό... [B][U]Dracule[/U][/B] "Hawk Eyes" Mihawk;; :oo: Ok, με κόλλησες για τα καλά τώρα. Έχει το ίδιο όνομα με τον Dracula, hiiiii!!!!:wooi2: (<-- κολλημένη...<<)
Apr 09 2009 18:08
Photo

Zoro → Tea-chan

Όντως για yaoi προετοιμάστηκα όταν είδα το link και περίμενα [URL="http://media.photobucket.com/image/sanji%20zoro/Iruka_86/One%20Piece/Zoro_x_Sanji_4.jpg?o=114"]κάτι τέτοιο[/URL]!:hihi2: ... αλλά μετά θυμήθηκα την sig σου όπου λες ότι δεν είσαι yaoi fangirl ... ωραία δλδ, μη yaoi fan, Βerserk fan και τώρα συνεχίζεις OP, κάναμε καλή ψαριά!:wis: Κι εγώ πάντως είμαι υπέρ του romance στην σειρά, ακόμη περιμένω το θαύμα που θα κάνει ο Oda να μας δείξει Zoro x Robin αλλά που, ακόμη περιμένω ... :frozen: Καλά ο Ace είναι το φαβορί των κοριτσιών, το 'ξερα ότι θα 'σουν fan του!:P Ο άλλος λέγετε Dracule "Hawk Eyes" Mihawk, όντως πολύ στυλ κι αυτός, να δούμε πως θα τον νικήσει ο δικός μου στο τέλος. XD Καλή συνέχεια με το διάβασμα λοιπόν, ελπίζω να σε δούμε στα threads που και που!;)
Apr 09 2009 16:59