Community Status Updates
Zoro → Dark_Venus
[IMG]http://i171.photobucket.com/albums/u290/AraDuly_Kira/Death%20Note/Misa_03.jpg[/IMG]
Εύγε loyal follower, τι θα έκανα χωρίς εσένα!! Ξεμπέρδεψα για σήμερα, όλα πήγαν (σχετικά) καλά... have a candy!!! :D
Jun 18 2009 05:42
kelborn3 → Zoro
Kοιτα op latest episode να δεις οτι οταν δεν γραφεις σεντονια σε κανω περηφανο εγω:tensai:
Jun 17 2009 20:57
Korkofilaki → Zoro
Λεπον.:wis:
RuroKen:
O ιδιος ο δημιουργος της σειρας το εχει δηλωσει οτι ειναι φαν των δυτικων κομιξ (συλλεγει φιγουρες κτλ), και μαλιστα αν διαβασεις μεσα στο manga γραφει κατα καιρους καποια σχολια σχετικα με τους χαρακτηρες κι απο που επηρεαστηκε. Οντως αυτοι οι δυο κακοι που λες εχουν επηρεαστει απο δυτικα κομιξ, οπως π.χ. και η ιδεα για την τεραστια καπα του δασκαλου του Kenshin προηλθε απο το Spawn. Ειναι αρκετα τα σημεια σε ολη τη σειρα. Αυτος με τα νυχια στο OVA οντως ηταν ο "Venom". Στο manga επιστρεφει κι αυτος στο Jinchuu arc (αρα δεν υπαρχει στο anime), αλλα τον "Wolverine" θα τον δεις νωρις και στο anime και στο manga. Π.χ. στους τομους της Anubis τον εχουν ηδη πολεμησει.
Berserk:
Χμμ...:nosey: αν οντως ελαφραινει καπως μετα, τοτε σιγουρα θα το συνεχισω κι αυτο καποια στιγμη. Εχω διαβασει καπου δυο volumes, αν οχι λιγο παραπανω, σιγα σιγα. Αφου εχω σταματησει και προσωρινα το Blade of the Immortal μεχρι να βγουν καινουρια κεφαλαια, μπορει να βαλω το Berserk στη θεση του "manga που βλεπουμε οταν νιωθουμε λιγακι πιο σοβαροι":smokingg:. BTW μεχρι εκει που εχω διαβασει τον Puck μονο για Senzu Νεραϊδοσκονη τον θελει:hahaha:. Το περιμενα οτι καααποια στιγμη θα συμφιλιωνοντουσαν αλλα αφου το ειπες κι εσυ τωρα ησυχασα.:drink:
Πιο λιγα σημερα... :OMG3: μας τελειωνουν τα θεματα;!
Ναι, ζεστη...:hot::byejg9:
Jun 17 2009 17:40
Zoro → Dark_Venus
Mornin' and Good Bye!!
Έχω εξέταση σε λίγη ώρα και απλά διάλειμμα έκανα και να που σε βρίσκω μέσα... smell ya later little servant!! ^^
Jun 17 2009 07:34
Dark_Venus → Zoro
Anything for my beloved master :D
[IMG]http://images.clipartof.com/small/30601-Clipart-Illustration-Of-A-Blue-AO-Maru-Robot-Protecting-With-A-Shield-And-Sword.jpg[/IMG]
^_^ καλημερες
Jun 17 2009 07:31
Zoro → Dark_Venus
Ναι, δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό!! Ότι και να γίνει θα σε βάλω σαν ασπίδα μπροστά μου πάντως!!1 :hahaha:
Jun 17 2009 00:49
Zoro → kelborn3
Αν το αφεντικό κάνει βλακείες όμως το κόβω κομματάκια!!
Έχω και εξέταση αύριο και χαζομερίζω εδώ μαζί σας!! Μοναδικός!! :hahaha:
Till our next battle, Lord Spam! :P
[IMG]http://img25.imageshack.us/img25/3895/spamzhb.jpg[/IMG]
Jun 17 2009 00:45
Dark_Venus → Zoro
;) Η ο,τι με συμφερει....
Χιχι καλα master Zoro... Eσυ ειχες πει να του μιλάω...αρα...
ουαου ειμαστε ιδια ωρα μεσα. Απιστευτικό. :P
Jun 17 2009 00:40
kelborn3 → Zoro
Oτι και να λες εγω ξερω οτι εισαι η τιτικα του λουφη-απο κει και περα ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες(οτι 8ελει το μεγαλο αφεντικο κανεις):hahaha:.
Απαντα το πρωι γτ βαριεμαι να συνεχισω για αποψε:frozen:
Jun 17 2009 00:36
Zoro → Dark_Venus
Τώρα ή πολύ αθώα είσαι ή πολύ πονηρή!! :fromabove:
Fine by master, I let you have a lord too!! [SIZE=1](but only because I said so)[/SIZE]
Jun 17 2009 00:35
Dark_Venus → Zoro
Φυσικα. Σημαινει Ζορο είσαι πολύ καλός. :)
Αφου και τους δυο σας συμπαθω :(
καλα σκοτωσε με λοιπόν.... :(
Jun 17 2009 00:24
Zoro → kelborn3
Έχει μεγαλύτερη εξουσία γενικά, σαν τίτλος... δεν σημαίνει ότι τον υπακούνε όλοι όμως!!
I follow no Lord, dear and I am Master of myself [SIZE=1](and I have a follower)[/SIZE]!! :bleh:
Jun 17 2009 00:21
Zoro → Dark_Venus
Πωωωω έκφραση... σε όλους την λέει... και σε μένα!! :hahaha:
Ελπίζω μόνο να ξέρεις τι σημαίνει!!
Τι να πεις;; Να πεις στον κύριο που 'ρθε 2ος να μπει στην σειρά, που θα μου βγει από πάνω!! :burningbe3:
Δεν το λες εεεε;
Τα σημειώνω αυτά... [SIZE=1]σε death note![/SIZE] :hiding_something:
Jun 17 2009 00:19


This status update has reached the maximum number of replies allowed
