Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Anyparktos

Χρονια πολλα dude! H Μιστρα να σε προστατευει!
Jun 26 2009 02:03
Photo

Anyparktos → Sponis

Μην ανησυχεις,απλα ετυχε να ποσταρω ακριβως απο κατω σου. :kakaka:
Jun 23 2009 11:14
Photo

Anyparktos → Tea-chan

Υγειες+Καρδιακο δεν πανε μαζι XD Nice one!
Jun 17 2009 17:09
Photo

Tea-chan → Anyparktos

[url]http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/162/3/e/Espada_the_Third_by_Speeh.jpg[/url] Με τις υγείες σου.
Jun 17 2009 12:13
Photo

Anyparktos → zade

Αν ειναι αρχες Ιουλη οι πιθανοτητες ειναι τιτανοτεραστιες.Ή στις 13 ή στις 14 ομως φευγω για Σαντορινη αλλα λογικα εσυ μιλας για πριν απ αυτο
Jun 12 2009 00:26
Photo

zade → Anyparktos

Ιδού κάποιος που ομιλεί έχοντας τα λογικά του σε ένας θρεντ όπου η λογική χάθηκε προ πολλού. Εύγε αντίθετε με την στράτευση αδερφέ. Ασχετο , αλλά ενδέχεται κάποια στιγμή τις αρχές Ιουλίου να έρθω προς τα μέρη σας . Πιθανότητες να συνατηθούμε υπάρχουν ;
Jun 11 2009 21:01
Photo

Anyparktos → Putin

Τhanx mate.Ασε,εγω ειμαι χειροτερα,ειμαι στα 7,5 kBps O_o
Jun 11 2009 12:12
Photo

Sponis → Anyparktos

sorry for the spoiler...
Jun 10 2009 16:14
Photo

Anyparktos → Sponis

O.o This be scary point of view
Jun 10 2009 14:38
Photo

Sponis → Anyparktos

ποια πατρίδα και κουραφέξαλα οι τελευταίες διακοπές σου είναι πριν το μεγάλο φερμάρισμα που το λένε ζωή...
Jun 10 2009 14:37
Photo

Anyparktos → Sponis

Mwahahahahah Η κρεπα της παρηγοριας για τον μη-εκπληρωμενες-στρατιωτικες υποχρεωσεις guy? XP Ε,μα δε μπορω να μου λενε "νταξ δεν ειναι κακο να υπηρετεις την πατριδα" γιατι εν τελει δεν υπηρετεις τιποτα ρε γμτ,υπηρετεις τη διαιωνιση των αρχηγικων κομπλεξ του κοσμου... Τεσπα,παρανοιες,απλα ξυπνησα στο λαθος πλευρο και ειδα ενα απο τα thread που μ αρεσει να bumpαρω :kakaka:
Jun 10 2009 13:56
Photo

Anyparktos → amaya3

Λογικο...Ειναι η μεγαλυτερη αηδια του συμπαντος.Δωσανε λυση ομως Serestrum και Sunabouzu!Check it out!
Jun 03 2009 18:05
Photo

amaya3 → Anyparktos

ROFL @your "death quiz hater" title(+το αγανακτησμένο σου post)!*still rofling* Κι εγώ το μισώ το ********...>_>
Jun 03 2009 14:52
Photo

mono → Anyparktos

Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια...Καρφωνόμαστε...:hahaha:
Jun 03 2009 10:54
Photo

Anyparktos → mono

Ρε συ...τη μισω τη *******...Περα απο την πλακα,ο δημιουργος πρεπει να πεθανει. Και τωρα μια ερωτηση: Γιατι δεν εισαι Msn?"Διαβαζεις" κι εσυ σαν εμενα? :kakaka:
Jun 03 2009 10:49