Jump to content


Community Status Updates


Photo

Warchief → Radagast

Γεια, άσχετα από τα γούστα στο χιούμορ, τι εννοείς όταν λες ότι είχε νεκρό χρόνο για το Nichijou;
Feb 26 2012 00:09
Photo

Radagast → Phantom Duck

Καλός φαντάρος m8 και φυσικά καλός πολίτης, με το καλό. :) Περνάνε γρήγορα 9 μήνες don't worry. :P
Jan 24 2012 11:49
Photo

Radagast → Vagelio

Ok ty for the info. :)
Oct 10 2011 09:32
Photo

Vagelio → Radagast

Τraveling adventure με τους πρωταγωνιστές να τριγυρνούν από εδώ και από εκεί βοηθόντας με τον τρόπο τους το secondary cast (που αποτελείται από imaginary creatures κατά κύριο λόγο). Σατυρίζει μύθους και κοροϊδεύει τα κλισέ που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο fantasy genre :). Α, επίσης υπάρχει παντελή έλειψη σοβαρότητας.
Oct 06 2011 10:01
Photo

Radagast → Vagelio

Χμμμ οκ. Αν και δεν έχω δει καθόλου slayers για να καταλάβω ακριβώς τι εννοείς..
Oct 05 2011 23:00
Photo

Vagelio → Radagast

[QUOTE]Πολύ άγνωστο ήταν... έλεγε τπτ ?[/QUOTE] Δεν το περίμενα πως θα υπήρξε δυσκολία. Αν εξαιρέσουμε μερικά σημεία που το προχωρούσαν αργά μου άρεσε σε γενικές γραμμές, θύμιζε slayers. Αλλά με πιο καφρικούς χαρακτήρες.
Oct 05 2011 17:26
Photo

Petran79 → Radagast

Θα περιμενω να πεσουν οι τιμες για να το παρω. 15 ευρω το πολυ.
Sep 24 2011 11:21
Photo

Radagast → Petran79

Εμένα πάντως δεν μου γεμίζει το μάτι για να το πάρω: [url]http://www.gameworld.gr/reviews/2-GameWorld/875-Conspiracies_II[/url]
Sep 23 2011 13:28
Photo

Radagast → giota83

Γιατί απλά δεν κατεβάζεις dvdrip version του Paprika ; Θες να το παίξεις σώνει και καλά σε επιτραπέζιο dvd ?
Sep 15 2011 13:15
Photo

Maya-chan → Radagast

Thank you. :)
Sep 01 2011 10:14
Photo

Radagast → Maya-chan

Gz for the results. :)
Aug 29 2011 15:14
Photo

Radagast → Maya-chan

Ναι. :) Να προσέχω τους κινδύνους που παραμονεύουν παντού γύρω μας... xD
Aug 23 2011 16:20
Photo

Maya-chan → Radagast

[QUOTE=Radagast;522002]This... Μια φορά είπα και γω να κοιτάξω στην μαύρη τρύπα... Καλά να πάθω.[/QUOTE] Κάτι σου λέει το σύμπαν εσένα. :P
Aug 23 2011 15:10
Photo

Leon → Radagast

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση γιατί είμαι ολίγον τι άσχετος. Πάντως η Platinum έκδοση που σου πα είναι αρκετά καινούργια οπότε θα έχουν ξεπεράσει αρκετά bugs. Θα κοιτάξω να το κάνω up to date όπως και να χει πάντως. Thanks!
Mar 02 2011 13:30
Photo

Radagast → Leon

Xmm καλό ακούγεται το Mac Pro, μπορεί όντως να είσαι οκ. Εφόσον φυσικά βρεις εκδόσεις των games για το ανάλογο λειτουργικό. Τι να εννοώ, εννοώ να βάλεις το τελευταίο patch που έχει βγει για αυτά τα παιχνίδια. Μην πας να τα παίξεις σκέτα χωρίς update, και μετά αναρωτιέσαι για bugs και για ασυμβατότητες. Άλλωστε τόσο το Witcher όσο και το Magicka, είχαν πολλά προβλήματα στην αρχή, μόνο μέσω των patches-updates που έβγαιναν, έγιναν αρκετά stable και fully playable.
Mar 02 2011 13:08