Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

1451 → Hazuki

Καλημέρα, διάβασα τη δημοσίευσή σου στη μαύρη τρύπα. Η εικονοκαλύβα δεν σου επιτρέπει να ανεβάσεις gif άμα δεν πλερώσεις. Δοκίμασε κάποια εναλλακτική υπερεσία φιλοξενίας εικόνων όπως το φωτογραφοκάλαθο. Συγγνώμη για την όχληση και ελπίζω να βοήθησα.
Δεκ 09 2011 12:49
Φωτογραφία

1451 → Petran79

[QUOTE]γιατι λεγονται ομως Harem χωρις να υπαρχει ουτε ενας ευνουχος;[/QUOTE] Εύστοχη παρατήρηση.
Δεκ 02 2011 20:59
Φωτογραφία

Black Kaiser → 1451

Και ακόμα και αν πεθάνει δεν θα είσαι και σίγουρος ό,τι δεν είναι κανένα σχέδιο του :p
Νοέ 27 2011 17:42
Φωτογραφία

Hyuuga_Nikorasu → 1451

Τα σπασε το KAWIR μεγάλε, φοβερό!!
Νοέ 27 2011 05:50
Φωτογραφία

1451 → Hyuuga_Nikorasu

Πιστεύω ότι οι Καβιρ έκλεισαν ιδανικά την δεκάδα.
Νοέ 25 2011 19:15
Φωτογραφία

Hyuuga_Nikorasu → 1451

[SPOILER][QUOTE=Nikos1451;544375][U]Νυχτερινοί περίπατοι. Μοναχικές βόλτες κάτω από το φεγγάρι. [/U] [*][B]John Field - [URL="http://youtu.be/VlF94w_qffo"]Nocturne No.4 in A Major[/URL][/B] [*][B]John Field - [/B][URL="http://youtu.be/lqU7DEytXm8"][B]Nocturne No.5 in B flat Major[/B][/URL] [*][B]Chopin [URL="http://youtu.be/YGRO05WcNDk"]Nocturne Op.9 No.2[/URL][/B] [*][B]Chopin - [URL="http://youtu.be/SbAEsaZ8_LM"]Nocturno en fa sostenido mayor Op 15 Nº 2[/URL][/B] [*][B]Wolfram Schmitt-Leonardy - Schumann - [URL="http://youtu.be/pB-y_d6DGG8"]Nachtstücke op. 23 - 02-Kuriose Gesellschaft [/URL][/B] [*][B]Fauré [URL="http://youtu.be/50G_AhGbQkk"]Nocturne No.1, op.33 no.1[/URL][/B] [*][B]Debussy - [URL="http://youtu.be/uyZJ3rNb4xM"]Nocturne (1892) [/URL][/B] [*][B]Satie - [URL="http://youtu.be/aNcHgD0VP7M"]Nocturne No.5[/URL][/B] [*][B]Francis Poulenc[/B] -[URL="http://youtu.be/MRs5ctCBQRI"]Nocturne n°1 in C major[/URL] [*][B]KAWIR-[URL="http://youtu.be/rTyWjwwQLxw"]Νυξ[/URL][/B] [/QUOTE][/SPOILER] μια ολόκληρη λίστα με nocturnes!! awesome man! θα την τιμήσω σίγουρα. τωρα μένει να φτιάξω μία με ματζούρκες!! :lol::P
Νοέ 25 2011 17:23
Φωτογραφία

johntheo95 → 1451

ευχαριστω :)
Νοέ 24 2011 00:32
Φωτογραφία

1451 → johntheo95

Καλησπέρα John, κατέβασα το Spy School από 'δώ [url]http://www.gaki-no-tsukai.com/viewtopic.php?f=9&t=2154[/url] Θέλει να κάνεις μια εγγραφή πρώτα και μετά μπορείς να κατεβάσεις. Έχει πολύ πράμα η συγκεκριμένη κοινότητα.
Νοέ 24 2011 00:23
Φωτογραφία

1451 → FrenzyApe

Όχι δεν έτυχε. Το βρήκα ψάχνοντας μέσω google βασιζόμενος στα στοιχεία που έδωσες. Ωραίο φαίνεται πάντως.
Νοέ 05 2011 11:41
Φωτογραφία

FrenzyApe → 1451

ναι!!! ευχαριστω παρα πολυ.Το εχεις παιξει ποτε?
Νοέ 05 2011 10:06
Φωτογραφία

1451 → FrenzyApe

Καλημέρα, αυτό εννοούσες μήπως; [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Realms[/url]
Νοέ 05 2011 01:56
Φωτογραφία

FrenzyApe → 1451

ηταν στρατηγικης, στυλ age of mythology γραφικα. setting στην φεουδαρχικη Ιαπωνια. Θυμαμαι οτι ειχες εργατες και τους εβαζες να μαζευουν ρυζι και νερο, η μπορουσες να τους εκπαιδευσεις στο δορυ, στο σπαθι ή στο τοξο. Αν τους εκπαιδευες και στα τρια γινονταν σαμουραι. Tο επαιζα μικρος σε demo ευχαριστω για το ενδιαφερον σου
Νοέ 04 2011 20:28
Φωτογραφία

1451 → FrenzyApe

Καλησπέρα, ποιο παιχνίδι ψάχνεις;
Νοέ 02 2011 21:07
Φωτογραφία

Wild Monkey → 1451

Είθε η Δύναμις να είναι μαζί σου τέκνον μου.
Οκτ 11 2011 21:37
Φωτογραφία

1451 → Wild Monkey

Θεϊκή(pun intended) υπογραφή!
Οκτ 11 2011 15:11