Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
demonicMC → 1451
καλησπέρα φίλε μου, μια ερώτηση έχω. Τι σημαίνει αυτό που γράφεις στη sig σου;
Μάρ 30 2012 00:46
1451 → Ptomahawk
[QUOTE]χθες στη 2η φορά στη ζωή μου που μπήκα για να κάνω scroll εικόνες στο 9gag, πέτυχα εικόνα μέλους του forum ωραία σχολιασμένη. Δεν ξέρω ποιός το έκανε, but i loled hard.[/QUOTE]
μήπως παίζει link φίλος;
Μάρ 26 2012 21:46
Kamen Tantei Zura → 1451
Τίποτα! Παρακαλώ :) Εγώ ευχαριστώ γιατί διάβασα κάτι διαφορετικό και πολύ αυθόρμητο που μου άρεσε πάρα πολύ.
Για αναλυτική κριτική λογικά θα σου γράψω για το καθένα, να κάτσω να αφιερώσω χρόνο δηλαδή. Βέβαια δεν είμαι ειδική σ' αυτό αλλά αφού θέλεις γνώμη.
Συν σου πάντως είναι αυτός ο αυθορμητισμός στον γραπτό λόγο και η χρήση αλληγοριών και μεταφορών. Άφθονα εκφραστικά μέσα αλλά πολύ όμορφα τοποθετημένα. Στην σωστή στιγμή.
Θα ξαναεπανέλθω με σχόλια :p
Μάρ 19 2012 23:26
1451 → Kamen Tantei Zura
Χαχαχ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και θα προτιμούσα να μου πεις τί δεν σου άρεσε για να μπορέσω να βελτιωθώ!
Μάρ 19 2012 22:09
Kamen Tantei Zura → 1451
Πραγματικά είναι πολύ όμορφα αυτά που γράφεις στο blog σου εδώ.
Σου δίνω συγχαρητήρια, έχω μείνει άναυδη από τον τρόπο γραφής σου. Μου άρεσαν πάρα πολύ.
Μάρ 19 2012 21:03
1451 → Putin
[url=http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9Q4yeRVKZI0#t=356s]Ξουτί της Ξ*Ξ±Ξ½Ξ΄ΟΟΞ±Ο‚ : «Χάσαμε» την μπάλα ΞΕΡΞΞ£ 2/2 - YouTube[/url] καλά δεν τα λέει;
Μάρ 13 2012 01:32


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
