Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

demonicMC → 1451

καλησπέρα φίλε μου, μια ερώτηση έχω. Τι σημαίνει αυτό που γράφεις στη sig σου;
Μάρ 30 2012 00:46
Φωτογραφία

1451 → Ptomahawk

[QUOTE]χθες στη 2η φορά στη ζωή μου που μπήκα για να κάνω scroll εικόνες στο 9gag, πέτυχα εικόνα μέλους του forum ωραία σχολιασμένη. Δεν ξέρω ποιός το έκανε, but i loled hard.[/QUOTE] μήπως παίζει link φίλος;
Μάρ 26 2012 21:46
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → 1451

Τίποτα! Παρακαλώ :) Εγώ ευχαριστώ γιατί διάβασα κάτι διαφορετικό και πολύ αυθόρμητο που μου άρεσε πάρα πολύ. Για αναλυτική κριτική λογικά θα σου γράψω για το καθένα, να κάτσω να αφιερώσω χρόνο δηλαδή. Βέβαια δεν είμαι ειδική σ' αυτό αλλά αφού θέλεις γνώμη. Συν σου πάντως είναι αυτός ο αυθορμητισμός στον γραπτό λόγο και η χρήση αλληγοριών και μεταφορών. Άφθονα εκφραστικά μέσα αλλά πολύ όμορφα τοποθετημένα. Στην σωστή στιγμή. Θα ξαναεπανέλθω με σχόλια :p
Μάρ 19 2012 23:26
Φωτογραφία

1451 → Kamen Tantei Zura

Χαχαχ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και θα προτιμούσα να μου πεις τί δεν σου άρεσε για να μπορέσω να βελτιωθώ!
Μάρ 19 2012 22:09
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → 1451

Πραγματικά είναι πολύ όμορφα αυτά που γράφεις στο blog σου εδώ. Σου δίνω συγχαρητήρια, έχω μείνει άναυδη από τον τρόπο γραφής σου. Μου άρεσαν πάρα πολύ.
Μάρ 19 2012 21:03
Φωτογραφία

1451 → Putin

απλά φρανκ
Μάρ 13 2012 16:47
Φωτογραφία

Putin → 1451

[url=http://youtu.be/zDgsCLUnw5g]Mario fart - YouTube[/url] ναι
Μάρ 13 2012 01:51
Φωτογραφία

1451 → Putin

[url=http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9Q4yeRVKZI0#t=356s]Ξουτί της Ξ*Ξ±Ξ½Ξ΄ΟΟΞ±Ο‚ : «Χάσαμε» την μπάλα ΞΕΡΞΞ£ 2/2 - YouTube[/url] καλά δεν τα λέει;
Μάρ 13 2012 01:32
Φωτογραφία
Φωτογραφία

1451 → Putin

liek dis if u crie evry tiem
Μάρ 13 2012 01:14
Φωτογραφία
Φωτογραφία
Φωτογραφία
Φωτογραφία

GhostPrince → 1451

arigatou :) και το δικο σου τρελα ειναι :hihi2:
Μάρ 12 2012 22:08