Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
momO → Namida
"Εδώ και πολλά χρόνια, ΒΑΒΕΛ και οτάκου δεν κολλάνε με τίποτα! "
γιατί το λες αυτό καλέ? μια χαρά συνδυάζονται
Ιαν 28 2009 17:28
Namida → Seraphimon-T.K.
Στείλε μου τα spoiler, πρέπει να ανοίξω θρεντ. Θα έχει πλάκα όπως το σκέφτομαι
Ιαν 27 2009 11:01
iristella → Namida
Ahahhahaha!!!!! Τον είχα ακούσει και αυτόν.... Though I ll stick with mariya for the time being XD.....
Πωπω μανία με το gender blending στην ιαπωνία πάντως XDD
Ιαν 27 2009 10:26
Namida → iristella
Well the best trap I ve ever seen is this [URL="http://img92.imageshack.us/img92/5202/bridgetil1.jpg"]one[/URL] Be warned! BIG guilty gear spoiler
Και μια kawaii [URL="http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/04/bridget_figure_full.jpg"]φιγούρα[/URL] της. Αποδείξεις δεν έχω να στείλω, you `ll have to trust me on this one
Ιαν 27 2009 10:22
gexion → Namida
[B]to be honest...σκαλωσα με την προθεσμια γι αυτο δεν ψηφισα και καθολου unfortunately[/B]
[B]u didn't feel mah fire at all dear:twisted:[/B]
Ιαν 27 2009 07:14
iristella → Namida
Nope!!!! It s a guy και [URL="http://danbooru.donmai.us/post/show/384389/blonde_hair-brown_eyes-from_below-long_hair-maria_"]ιδού [/URL]οι αποδείξεις (ανοίγεις με δική σου ευθύνη though,, you ve been warned).. Its the best trap i ve ever seen ανώτερο ακόμη και από τον Kei του Moyashimon...
Η σειρά πάντως έχει τρελό γέλιο σου προτείνψ να την δεις ανεπιφύλακτα.... Από ότι μου έχουν πει θυμίζει Sayonara Zetsubou Sensei μόνο που έχει και ένα crossdresing sadistic boy μέσα και του λέιπει η κοινωνική σάτιρα.
Ιαν 26 2009 20:03
Namida → iristella
Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αυτό στο avatar σου ΔΕΝ είναι κορίτσι;;;
Ok, I feel for it too:cry5:
Ιαν 26 2009 13:38
Namida → gexion
Δεν ήταν κάτι προσωπικό. Απλώς θεώρησα ότι είσαι η πιο αθώα εκεί μέσα, πράγμα που σε έκανε εύκολο θύμα:hahaha:.
Θα πάρεις εκδίκηση στον επόμενο γύρο!
Ιαν 26 2009 09:36
gexion → Namida
[B]γιατι τοσο μισος against meh dear Naminda?:orly:[/B]
[B]μιλωντας για το "boom-boom"game παντα:nerd:[/B]
Ιαν 25 2009 20:23
Namida → Vash Zoro
Ναι, όταν κανονίζεται κάποια συνάντηση, το θρεντ γίνεται sticky, αλλά μόνο αν είναι επίσημη συνάντηση του φόρουμ. Αν είχες διαβάσει όλο το θρεντ, θα έβλεπες ότι η Ν. Σμύρνη αποτελεί ανεπίσημη συνάντηση, που διοργανώνουν τα μέλη, χωρίς έγκριση του anime.gr team. Για αυτό δεν γίνεται sticky. Και όποιος αναλαμβάνει να το κανονίσει κάθε φορά, δεν μπορεί να στέλνει pm σε όλους όσους μπορεί να μην το δουν. Για αυτό, αν σε ενδιαφέρει, κοίταζε το θρεντ μια φορά στις τρεις βδομάδες, και δεν πρόκειται να χάσεις συνάντηση.
Ιαν 23 2009 09:58
psofia → Namida
Eγώ μόνο εκείνο το 4ήμερο μπορώ. Έχε το υπόψη σου, γιατί έχω ψηθεί άγρια!
Ιαν 21 2009 23:08
Namida → oniropagida
First visitor welcome post get!
Welcome on board! Have fun!!!!
Ιαν 21 2009 22:37
Namida → psofia
Τι να σου πω... Δεν έχω ιδέα μέχρι τότε.
Στο τέλος του μήνα τελειώνω με τη δουλειά, και δεν ξέρω τι θα γίνει μετά. Ούτε αν θα δουλεύω αρχές Απριλίου, ούτε αν θα έχω λεφτά. Το σίγουρο είναι ότι θέλω και γω να ξαναπάω κάποια στιγμή. Βλέπουμε
Ιαν 21 2009 20:12
Melkor → Namida
χμμμ, ετσι τον ελεγε ενας φιλος μου φανατικος οπαδος των Maiden. απο αγρινιο αυτος. τωρα απο κει και περα...
οχι μαν, δεν γνωριζω.
Ιαν 21 2009 19:08


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
