Jump to content


Community Status Updates


Photo

Namida → laraska

H mangaka λέγεται Rumiko Takahashi και το μάνγκα που λες είναι το Urusei Yatsura (lum). Δεν το έχω διαβάσει αυτό. Το Ranma το είχα ξεκινλησει πιο παλία και έπρεπε να το τελιώσω κάποτε
Nov 30 2011 21:34
Photo

ichigo13 → Namida

Namida, To σετάκι που έχεις είναι από το Ranma 1/2?
Nov 30 2011 17:20
Photo

laraska → Namida

εκει πηγαινε και μενα ο νους μου στην αρχη! της ιδιας δημιουργου αν θυμαμαι καλα ειναι και το αλλο με την εξωγηινη που επρεπε να παντρευτει ενα αγορι στη γη, μου αρεσε παρα πολυ. το εχω κανει συστημα παντως να σε ρωταω τι βαζεις!
Nov 29 2011 19:53
Photo

Namida → laraska

Είναι από το Ranma 1/2 και η χαρακτήρας λέγεται Shampoo
Nov 29 2011 17:16
Photo

laraska → Namida

το αβαταρ και η υπογραφη απο που?
Nov 29 2011 03:21
Photo

Yotsuba-chan → Namida

lol ναι 4chan. Καλα κανεις και δεν εχεις πολυ μπει ^.^ Το animelist δεν το εχω πολυχρησιμοποιησει, παντως αν βλεπω καλα δεν μου εχει βγαλει τιποτα. Namida λεγεσαι και εκει να σε κανω και εγω; :3
Nov 14 2011 16:29
Photo

Namida → Yotsuba-chan

Second guess:4chan; Έχω μπει ελάχιστες φορές, αλλά γενικά έχω δει τι παίζει εκεί. btw σε έκανα add στο myanimelist
Nov 14 2011 02:41
Photo

Yotsuba-chan → Namida

Χαχαχα.. Οχι δεν εχει καμια σχεση με yaoi .. (οπως πολυ σωστα παρατηρησες 3 male characters και παροτι ειναι αρκετοι.. και παλι οχι xP ) Ας πουμε οτι ειναι κατι πιο.. geekικο και internetικο παρα οκτακου. Αλλα anyway ^.^ Ναι απο το mangareader προτιμησα και εγω να το διαβασω (ομορφο siteακι αν και δυστυχως δεν εχει RSS) Σευχαριστω παντως, μου εδωσες ενδιαφέρουσες πληροφοριες :3
Nov 13 2011 22:42
Photo

Namida → Yotsuba-chan

Χα, χα, χα let me guess, όταν λες ιδιαίτερο site φαντάζομαι κάτι που να έχει να κάνει με yaoi (γιατί ασχολείσαι από ότι είδα). Αν και τα pairings στο Yotsuba είναι περιορισμένα (only 3 male characters). Εγώ το διαβάζω από [url=http://www.mangareader.net/132/yotsubato.html]εδώ[/url]. Chapters βγαίνουν αραιά και που, δεν ξέρω κάθε πόσο, οπότε το τσακάρω μια φορά το μήνα και αν έχει κάτι το διαβάζω. Το manga έχει κυκλοφορήσει από 2 διαφορετικές εταιρίες συν το scanlation. To scanlation Που είχα διαβάσει σε κάποιο άλλο site ήταν το καλύτερο και δεν ξέρω αν ήταν ένα από τα 2 επίσημα ή κάποιο δικό τους. Στο scanlation κρατούσαν τα αυθεντικά ονόματα, ενώ στις επίσημες μεταφράσεις αλλάζουν λίγο κάποια πράγματα (π.χ. danboro έχει γίνει cardbot - ρομπότ από χαρτόνι). Αν δεν σε ενοχλούν αυτά, μπορείς να το διαβάσεις όλο από το link που σου έδωσα
Nov 11 2011 11:45
Photo

Yotsuba-chan → Namida

Ναι ναι γνωρίζω απο Azumanga xD. Να σου πω την αληθεια δεν ειναι στα αμεσα σχεδια μου παροτι ξερω οτι μαλλον θα μ αρεσει. :) Κατι αλλο εννοουσα απο που το βρηκες αλλα ενταξει, εσυ εισαι cool :) (ασ πουμε πως ειναι ενα site που κανει μια διαφημηση στη Yotsuba και.. αμ.. ειναι λιγο ιδιαιτερο. τεσπα :) ) Anoo~.. Να πω την αληθεια ειμαι λιγο μπερδεμενη με το Yotsubato. Ειναι on-going σωστα; Εσυ απο που το διαβασες και βγαζει καινουρια chapters εκει; Γιατι εγω το εχω διαβασει πολυ καιρο και ενω ειναι on-going δεν εχω πετυχει κανενα καινουριο =/
Nov 10 2011 22:19
Photo

Namida → Yotsuba-chan

Τι εννοείς πως το βρήκα; Αν εννοείς πως και το ξεκίνησα, νομίζω ήταν αφού διάβασα/είδα το Azumanga και έψαξα κάτι του ίδιου mangaka ή το αντίθετο, δεν θυμάμαι. Manga έχω μερικά, όχι όλα, και τα αγοράζω σιγά σιγά. Το έχω διαβάσει όλο από scanlation. Αν δεν έχεις δει/διαβάσει το Azumanga Daioh επιβάλεται! Δεν είναι ακριβώς στο στυλ της Yotsuba αλλά έχει πολύ γέλιο και κουλές καταστάσεις
Nov 10 2011 22:08
Photo

Yotsuba-chan → Namida

Ρε ναι.. よつば。 Αξια.. Εχω αγοράσει και τα 3 πρωτα τευχάκια :3 (να ναι καλα το amazon :3 ) Anooo~ , να ρωτησω πως βρήκες το よつばと;... -.-
Nov 10 2011 21:13
Photo

Namida → Yotsuba-chan

Respect για nick και avatar!
Nov 10 2011 11:35
Photo

Namida → Phantom Duck

Έχεις ένα pm από μένα. Αγνόησε το, επιμελήθηκε ο Keeny
Nov 04 2011 22:07
Photo

Hazuki → Namida

[url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10589[/url]
Oct 21 2011 12:38