Community Status Updates
Kenny → Dxs
Για το δικό μου setάκι λες; Από το manga Ikigami είναι, και οι στίχοι είναι από το 2112 των Rush. ^^
Feb 11 2010 15:12
Ash_Pokemaster → Dxs
Ανδρέας.
Κάθομαι κάπου στην τρίτη σειρά, επίσης από την πλευρά με τα παράθυρα. :P
Nov 02 2009 23:13


This status update has reached the maximum number of replies allowed
