Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
gexion → Dxs
[B]να'σαι καλά[/B]
[B]btw,τα avi and siggy σου είναι πολύ yo and artistic:rolleyes:[/B]
[B]παίζεις κιθάρα ή απλά θαυμάζεις το σπορ?=p[/B]
Σεπ 20 2008 19:14
gexion → Dxs
[B]"Φεγγαρακι μου λαμπρο[/B]
[B]Φεγγε μου να περπατω[/B]
[B]Να πηγαινω φροντηστηριο[/B]
[B]Μπας και παρω απολυτηριο"......AXXXXAXAXAAXA,so hell true xD[/B]
[B]έλιωσα μόλις το διάβασα,αλλά είναι και το damn truth =/[/B]
[B]...ακόνισε το αλλιώς ξέχασέ το...good luck with yur studies dude! [/B]
:thumbup:
Σεπ 20 2008 17:18
Dxs → Hajime_Saito
[IMG]http://imageshack.gr/files/ezo7orqn7k8k3ejqbaef.jpg[/IMG]
happy birthday
here's a rubik's cube cake 4ya :)
Σεπ 19 2008 22:25
somnium → Dxs
Sorry man, δε σκοπευα να σε κοροιδεψω, ειναι πραγματικα αποψη μου αυτο που εγραψα. Με τον zauk κανουμε χαβαλε στο irc... No bad intentions, πιστευω οτι στο internet πρεπει να υπαρχει ειρηνη.
Αύγ 06 2008 22:12
Dxs → red pyramid
Δικιο εχεις, αλλη φορα θα googlarw :P
Btw την τυπισσα με τα μπλε μαλλια και το σπαθι απο πιο κατω την εχω σε αλλη πικ
Ιούλ 27 2008 22:15


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
