Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

anime-dono → Dxs

thanks for the info, μου έκανε εντύπωση ο τύπος στο avatar γιαυτό πάω να το κοιτάξω αμέσως.
Ιαν 05 2009 01:59
Φωτογραφία

Dxs → anime-dono

Ειναι απο το μανγκα Dogs Αξιζει πολυ imho!
Ιαν 05 2009 01:51
Φωτογραφία

anime-dono → Dxs

Μια ερώτηση, το ava & η sig από που είναι?
Ιαν 04 2009 21:25
Φωτογραφία

Franklin → Dxs

Ναι αλλα παλιοτερα. Τωρα δε γλυτωσες xexe
Ιαν 04 2009 01:57
Φωτογραφία

Dxs → Franklin

χεχε, τι δε με ειχες ξαναδει?!
Ιαν 04 2009 01:49
Φωτογραφία

Franklin → Dxs

χεχε φαουντ γιου :P
Ιαν 04 2009 01:45
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Putin → Dxs

Όχι. [url]http://www.mangatraders.com/manga/series/395[/url] Κάνε ρέτζιστερ, αξίζει. Από εκεί μόνο κατεβάζω τα λίγα μανγκάγκα που διαβάζω.
Ιαν 03 2009 19:29
Φωτογραφία

Dxs → Putin

mhpws mporeis na me voh8hseis? :p psaxnw apo pou na katevasw dogs
Ιαν 03 2009 14:07
Φωτογραφία

Yunancy → Dxs

[B]εγω μωρε εδω Αθηνα,δεν κατεβαινω τα χριστουγεννα και το πασχα χωριο γιατι δεν εχει κοσμο..ασε που εχει και τρελη υγρασια[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thpupu.gif[/IMG] ασε ρε ειμουν χαλια λεμε...χεστα....... λολ πλακα δεν ειχε η εικονα? παρε αλλη μια [IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon%202/l_a3f9e0a039ca7b57f29eff518f1d9a2f.jpg[/IMG] [/B]
Ιαν 01 2009 20:13
Φωτογραφία

Dxs → Yunancy

μια χαρα (δε διαβασα και τιποτα... (: ), αθηνα εμεινα. εσυ πως περασες? (Ελπιζω η εικονα που εβαλες να μη σημαινει τπτ :))
Δεκ 31 2008 01:22
Φωτογραφία

Yunancy → Dxs

[B]πως περασες τα χριστουγεννα?πηγες σε κανα χωριο?^_^ [IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon%202/killyoucat.jpg[/IMG][/B]
Δεκ 31 2008 00:01
Φωτογραφία

Dxs → Yunancy

ep euxaristw, kala xristougenna epishs (:
Δεκ 26 2008 03:10
Φωτογραφία

Yunancy → Dxs

[IMG]http://i62.photobucket.com/albums/h93/neta1957/Art%20of%20all%20kinds%20%20and%20tats/christmas024.gif[/IMG]
Δεκ 25 2008 12:48
Φωτογραφία

israh → Dxs

Τιποτα =] χαρηκα που βοηθιησα ^^
Δεκ 09 2008 17:01