Jump to content


Community Status Updates


Photo

Seraphimon-T.K. → psofia

XD Εσυ να σταματισεις,αλλιως θα σου δωσω -ρεπ ΧΡ Οταν πρεπει να δωσω,ΠΡΕΠΕΙ να δωσω +ρεπ (απο τις λιγες σπανιες φορες....τα -ρεπ δίνουν κ περνουν ~χαχαχαχαχα~)
Jul 26 2008 15:13
Photo

psofia → Megi ♥

OMFG στο avatar σου είναι ο Φραουλίτσας με την ΚΟΝΤΗ? :OMG3:
Jul 26 2008 01:49
Photo

psofia → Seraphimon-T.K.

Ρε κουμπάρε, το +rep δεν το έχουμε για να το μοιράζουμε στο λαό. Κανόνισε την πορεία σου... :Ρ
Jul 26 2008 01:25
Photo

psofia → Matsu

Kαι πάλι ελαφρύς θα είναι... Τον έχουμε! :D
Jul 26 2008 01:08
Photo

Matsu → psofia

pm κοπελια...pm!Στο προφιλ ολοι βλεπουν τα παντα..!!θα ερθει προετοιμασμενος με πετρες στις τσεπες!!!
Jul 26 2008 00:39
Photo

psofia → Ephialtes

Όχι βέβαια! Απλά χρειάζεται οπωσδήποτε ένας οnline κουμπάρος/κουμπάρα! Αλλιώς ο γάμος δεν ισχύει...
Jul 25 2008 22:58
Photo

Ephialtes → psofia

Τι?!?!?!?!? Πες και εμενα πως? Με ονλαιν παπα?
Jul 25 2008 22:55
Photo

psofia → Ephialtes

Nαι ρε, εγώ έχω παντρευτεί ήδη μέσω msn!
Jul 25 2008 22:42
Photo

Ephialtes → psofia

Nαι ναι Δεν ηξερα οτι εχει προχωρησει τοσο πoλυ η τεχνολογια που γινονται γαμοι μεσω msn o.O
Jul 25 2008 22:37
Photo

psofia → Ephialtes

Σε κάνουμε κουμπάρο, αν θες... :Ρ
Jul 25 2008 22:35
Photo

Ephialtes → psofia

Tυχερουλα...
Jul 25 2008 20:33
Photo

psofia → Ephialtes

Ax αυτός ο msn boyfriend μου! (Λ)
Jul 25 2008 17:05
Photo

psofia → Matsu

Εννοείται πως θα ρίξουμε και τον Kon στη θάλασσα. Είναι αδυνατούλης... :hehehe:
Jul 25 2008 16:12
Photo

psofia → Ioanna-chan

Έχεις κάποιο πρόβλημα με μετάφραση? Γιατί δεν ρωτάς εμάς στην Anathemanga ή στην Αnimeclipse? Μπορώ να σε βοηθήσω, πιστεύω... :)
Jul 25 2008 15:19
Photo

psofia

φακ αυτόματη είσοδο :@
Jul 20 2008 23:04