Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

Σύσσωμη λοιπόν η οικογένεια... Nice sig! :D
Ιούλ 29 2008 20:41
Φωτογραφία

Neuro → psofia

Ξέχασα να σε ρωτήσω πως πέρασες:oo: (ή έτσι νομίζω:emptyonexg1:) ...τελικά κατάφερα και ήρθα:wooi2:!!! Κρίμα που δεν μου το είχαν πει ποιο νωρίς από την δουλεία να ετοιμαζόμουν κατάλληλα:emptyonexg1:. Παρατήρησα ότι σχεδόν όλους τους ήξερες[B]:oo: respect[/B] :nod2:
Ιούλ 29 2008 20:25
Φωτογραφία

Tenshi → psofia

heh...pas gia paidagogiko na fantastw kai esy!? your sis!? aa dld 8a nai mazi mou e?!:P
Ιούλ 28 2008 23:49
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → psofia

I miss u 2...When you come back from Agina We have to go Drink some Bierz
Ιούλ 28 2008 22:23
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → psofia

Yes :D
Ιούλ 28 2008 20:31
Φωτογραφία

psofia → Zauk-Lain-

zomg i miss u so much!!
Ιούλ 28 2008 19:49
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

H κοκκινομάλλα στη sig είναι η Kushina?
Ιούλ 28 2008 19:38
Φωτογραφία

psofia → °•πίΟu-πίΟu•°™

...o oποίος το είδε από τους καμένους. Trust me, κάτι ξέρω περισσότερο... ;)
Ιούλ 28 2008 19:28
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → psofia

den einai copy paste apo kei einai apo kapoianou to profile sto hi5
Ιούλ 28 2008 19:01
Φωτογραφία

psofia → Ioanna-chan

Οι χρονισμοί δεν είναι ο τομέας μου... Πέρνα από Animeclipse καλύτερα!
Ιούλ 28 2008 18:37
Φωτογραφία

Tenshi → psofia

Οοο..eisai mikri sxetika... sry pou den apantisa eixa vgei exw :P Pws perasate..empeiries...? (Ti katef8insi eisai kai ti les na asxoli8eis)? Ela Ktiniatriki salonika ;)
Ιούλ 28 2008 14:00
Φωτογραφία

Ioanna-chan → psofia

αν μπορεις σωσε με!!!δεν ξερω πως γινονται οι χρονισμοι...
Ιούλ 27 2008 21:31
Φωτογραφία

Megi ♥ → psofia

γιατι μαρί τη έχει ο φραουλίτσας και η κοντή :nosey:
Ιούλ 27 2008 15:52
Φωτογραφία

Tenshi → psofia

Emm vlakia mou re gmt...kai i8ela na sas gnorisw kai na ekana kai kana banaki....(Vasika eixa paei Manu Chao) :D Den peirazei wre 8a xa8oun oi meres?!? Asxeto esy spoudazeis A8ina?!
Ιούλ 27 2008 13:46
Φωτογραφία

Tenshi → psofia

Xaxa....elpizw na antexei i tsepi sou...giati kai egw otan imoun Nikiti imoun 5 meres xwris pc...fantazesai diladi!! :D heh...Se efxaristw gia to accept....na se pw otan egine i synantisi stin paralia imoun kai egw a8ina alla den ir8a gt den ixera pws....(asxeto)
Ιούλ 27 2008 13:32