Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
psofia → SirJim
Συγγνώμη, αλλα δεν μπορώ να μην την πειράζω!
Λες και το καταλαβαίνει αυτή! :Ρ
Ιαν 11 2009 01:57
SirJim → psofia
Μια χαρά μωρέ.....
Τελικά the ban was retrieved.... :hahaha:
It's good to have you back.
Και μην μου πειράζεις την αποκάτω.....
Do a barrel roll καλύτερα.... XP
Αλλιώς θα στείλω το shinji σπίτι σου ΤΩΡΑ.... :hahaha::hahaha:
Ιαν 11 2009 01:55
psofia → Ioanna-chan
Hello! Είχαμε μιλήσει πολύ λίγο παλιότερα.
Απλά respect για την υπογραφή σου.
Ιαν 11 2009 01:26
psofia → ZeLiGa
Φαίνεται ότι δεν σε πειράζει. Σήμερα από ένα απλό δούλεμα ξεκίνησε. :Ρ
Τα λέμε είπα!
Ιαν 11 2009 00:21
ZeLiGa → psofia
Όχι δεν αισθάνομαι πως έχω δίκιο, πάντα προσπαθώ να δω τα πράγματα και από την μεριά του άλλου.Δεν έχω σχηματήσει κάποια εικόνα για 'σένα (άλλωστε μπορεί να είσαι μια χαρά κοπέλα και να βγάζεις το άχτι σου εδώ:calm:) Τα λέμε!
Ιαν 11 2009 00:05
psofia → ZeLiGa
Στο ότι έχω κακά χάλια δεν θα διαφωνήσω.
Αλλά δεν ασχολούμαι με όποιον βρω - σε αυτό κάνεις μεγάλο λάθος.
Σε αφήνω ήσυχο. Ελπίζω να έμεινες ευχαριστημένος και να αισθάνεσαι righteous.
Δεν με νοιάζει τι εικόνα έχεις για έμενα. Ξέρω ούτως ή άλλως ότι είναι τραγικά λανθασμένη.
Ιαν 11 2009 00:00


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
