Community Status Updates
psofia → Putin
Και έλεγα σε ποιον είχα ξεχάσει να μιλήσω για τη μεγάλη επιστροφή μου... Ψόφος ftw.
Χαίρομαι που βρήκες και εσύ αστεία την υπέροχη συζήτηση μου.
Και φυσικά θα έχεις και εσύ τη sig μου (όταν γυρίσω σπίτι). Είναι wallpaper. Είδες θαύματα που κάνει το resize? :P
Jan 11 2009 09:55
SirJim → psofia
He does not tend to...
He WILL...><
Με την μία πάντως στην επίθεση.... :P
Jan 11 2009 02:35
Putin → psofia
axaxaxaxaxa Yunancy x pSophia -> View Conversation επί 43534.
Αν και δεν κάνει να γελάμε, το ότι είναι αδαής η κοπέλα περί του θέματος μόνο καλό είναι. :warning::warning:
Επίσης θέλω τη σιγκ σου σε καλή ανάλυση. :warning:
Jan 11 2009 02:35
GkLoc → psofia
Scary~Granny~Scary~Granny~:nanana:
Πως και γυρισατε πισω κυρια μου,δεν αντεξατε πολυ μακρια μας?:orly:
Jan 11 2009 02:18
psofia → SirJim
AAAA μακριά ο Shinji από εμένα!!!! He tends to fap when he sees me!!
Δεν είμαι κακιά εγώ. Η πραγματικότητα/αλήθεια είναι. :Ρ
Jan 11 2009 02:12


This status update has reached the maximum number of replies allowed
