Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → SirJim

Νο, you're not.... YET!
Ιαν 14 2009 20:39
Φωτογραφία

psofia → Nerethil

Τα κάνω κάτι τέτοια άσχετα. χΔ
Ιαν 14 2009 20:38
Φωτογραφία

SirJim → psofia

Thank god i'm not in it..... :Blissfull: (I hope so :'D )
Ιαν 14 2009 20:36
Φωτογραφία

Nerethil → psofia

Ah, ok. Ψιλοκόλλησα, γιατι μου μίλησες στο τελείως άσχετο, και λέω, τώρα καφριλιά που δεν την θυμάμαι
Ιαν 14 2009 20:29
Φωτογραφία

psofia → SirJim

Mπα βρήκα άλλο θύμα τώρα. Θα στο γνωστοποιήσω την κατάλληλη στιγμή! ;) Πάντως η λίστα θυμάτων μου είναι μεγάλη... Όλοι οι καλοί χωράνε. :hehe:
Ιαν 14 2009 20:27
Φωτογραφία

psofia → Nerethil

Mην ανησυχείς! Ούτως ή άλλως, δυο κουβέντες ανταλλάξαμε μέσα στο σκοτάδι του Κάτω Κόσμου! :P Εγώ πάλι έχω πρόβλημα με τα ονόματα... (πχ. "Ναι σε θυμάμαι απ'την προηγούμενη φορά.... πώς είπαμε ότι σε λένε?") :hihi2:
Ιαν 14 2009 20:24
Φωτογραφία

SirJim → psofia

Άμα μπορούσα να την πετύχω online, καλά θα ήταν..... :S Και δεν την πιάνεις.... ? :yawn2:
Ιαν 14 2009 20:21
Φωτογραφία

Nerethil → psofia

Κακώς! Να κάνεις άμεσα ένα cosplay! Νιώθω άσχημα που δεν έχω καταλάβει ακόμα ποια είσαι όμως :S. Και να έλεγες πως μου μιλάει πολύς κόσμος... Θύμησε μου αν μπορείς την τελευταία φορά που μιλήσαμε, ή έλα την παρασκευή και συστήσου επίσημα :P
Ιαν 14 2009 20:17
Φωτογραφία

Casshern → psofia

[I][COLOR=black]omg, wtf? xd, ego ksanadino, giati distixos persi dn perasa, alla fetos , ''prosexo'' pio poly, kai m fenontai pio efkola!, pio einai to favourite s ''mathima''? :P xd[/COLOR][/I]
Ιαν 14 2009 20:16
Φωτογραφία

psofia → Nerethil

Eίμαι αρκετά άρρωστη, αλλά πιστεύω θα τα καταφέρω. Δεν τα χάνω εγώ τα parties, ειδικά άμα είναι και cosplay! Φυσικά εγώ δεν κάνω ποτέ cosplay, αν και θα ήθελα να το προσπαθήσω στο μέλλον... :)
Ιαν 14 2009 20:10
Φωτογραφία

Casshern → psofia

[I]theoritiki :P xd, ecy?[/I]
Ιαν 14 2009 20:09
Φωτογραφία

Nerethil → psofia

Ναι, θα είμαι και αυτή την παρασκευή. Δεν θα ντυθώ κάτι όμως. Εσύ?
Ιαν 14 2009 20:07
Φωτογραφία

psofia → gexion

meh δεν μου μιλάει η Yunancy. είμαι τόσο κακιά? :P
Ιαν 14 2009 20:06
Φωτογραφία
Φωτογραφία

psofia → Seraphimon-T.K.

Σου είχα στείλει vm και το έσβησες? Ή όταν σου έστελνα ήταν που μαμιόταν το Internets μου? (στο δεύτερο δεν μπορείς ν'απαντήσεις με 100% σιγουριά :hihi2:)
Ιαν 14 2009 20:00