Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → Putin

Bρήκα νέο θύμα. Για περισσότερες πληροφορίες, σε παραπέμπω στο profile μου. :Ρ
Ιαν 15 2009 19:36
Φωτογραφία

psofia → miko-chin

Μην είσαι τόσο σίγουρη για το φύλο του/της/του Mad Hatter. Απλά μια προειδοποίηση, για να μην πάθεις κανα shock μετά... χΔ
Ιαν 15 2009 19:31
Φωτογραφία

psofia → sunday

'Ασχετο: αυτό (gust) το έκανε ένα pokemon. ό,τι θυμάμαι, χαίρομαι. :Ρ Το profile σου είναι το πιο ωραίο απ'όσα έχω δει so far.
Ιαν 15 2009 18:54
Φωτογραφία

psofia → SirJim

Έλα να δεις. XD
Ιαν 15 2009 18:40
Φωτογραφία

psofia → Seraphimon-T.K.

Δίκιο έχεις. Τεσπα, όπως και το anime.gr, και εγώ δεν είμαι πολύ καλά (άρρωστη). Εσύ πώς πάει? Θα έρθεις αύριο? Βtw, Hinata fan here too! :P
Ιαν 15 2009 18:39
Φωτογραφία

psofia → gexion

νιεεε καλέ. Άλλαξα nickname και έγινα αγνώριστη, ε? ^^ Όσο για το άλλο θέμα, την πλάκα μου σπάω και μάλλον την έχουν προειδοποιήσει γι'αυτό. :Ρ
Ιαν 15 2009 18:36
Φωτογραφία

psofia → jimmare

Πώς και έγινες πορτιέρης? Το έχεις στο DNA σου επειδή είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις στο μάταιο αυτό κόσμο?
Ιαν 15 2009 18:35
Φωτογραφία

jimmare → psofia

Συγνωμη που δεν σε καλοσωρισα...Ειστε παρα πολλοι και δεν σας προλαβαινω. Τεσπα,καλοσηρθες ξανα στο forum και χαιρομαστε που σε εχουμε πισω
Ιαν 15 2009 15:41
Φωτογραφία

gexion → psofia

[B]O.O.....[/B] [B]εισαι η Sofia που μιλαμε κι απο MSN??? and about Yunancy...duno:S[/B] [B]talk to her gently and friendly κι ο,τι γινει :P[/B] [B]being yurself and true is always positive ;)[/B]
Ιαν 15 2009 10:32
Φωτογραφία

Namida → psofia

Ρε συ Σοφάκι, σου είπα πως έχει το ζήτημα, να μιλήσουμε από κοντά καλύτερα. Αλλά for the record τον Πέτρο τον γνώριζα πριν γνωρίσω εσένα, από ένα άλλο φόρουμ.
Ιαν 15 2009 09:29
Φωτογραφία

Casshern → psofia

[I]na c po tin alitheia, kanena dn m aresei, ego aplos koitao na diavazo, na peraso, na teliono, alla pes san ''favourite'', einai i istoria k ligo i logotexnia[/I]
Ιαν 15 2009 00:38
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Seraphimon-T.K. → psofia

Δεν εχω σβησει καποιο VM...Αμα πατησεις "view conv" θα δεις οσα μου εχεις στειλει...Το φορουμ γενικα δεν ειναι στα καλα του τωρα τελευταια... Τεσπα...Όλα καλα?
Ιαν 14 2009 23:48
Φωτογραφία

Phantom Duck → psofia

Nope, δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πρόβλημα ;)
Ιαν 14 2009 22:44
Φωτογραφία