Jump to content


Community Status Updates


Photo

Namida → psofia

Ακούς εκεί να μην ξέρεις που πέφτουν τα Εξάρχεια. Αν ξέρεις που είναι το otaku no sekai το μέρος που βρισκόμαστε και γίνονται οι προβολές είναι δυο δρόμους παραπάνω. Πάρε τη Megi και τον Kon_Okami, που ήταν εκεί προχθές και ελάτε.
Jun 01 2008 09:07
Photo

rahxephon → psofia

Τι νεα?
Jun 01 2008 00:34
Photo

rahxephon → psofia

Γεια.
Jun 01 2008 00:32
Photo

psofia → Namida

Δεν το έκανες στη Νέα Σμύρνη το meeting... Τώρα ούτε που ξέρω που πέφτουν τα Εξάρχεια και βαριέμαι να τρέχω κιόλας! :P
May 31 2008 17:43
Photo

psofia → JoHnAroC

Δεν πειράζει: θα είσαι αξέχαστος! lol
May 30 2008 19:59
Photo

JoHnAroC → psofia

ελααα μωρεε...θα το φαω το ban μου σε λιγες μερες ^^
May 30 2008 19:51
Photo

psofia → JoHnAroC

Ούτε ένα post δεν πρόλαβα να κάνω. Δεν πειράζει! Την ψήφο μου την έχεις...:P
May 30 2008 19:41
Photo

JoHnAroC → psofia

ναι μαλακια αλλα εκανα οτι καλυτερο για την ελλαδα
May 30 2008 19:33
Photo

psofia → JoHnAroC

στο κλείδωσαν κιόλας καημένε? xD
May 30 2008 19:26
Photo

JoHnAroC → psofia

ela thn alla3a psi8eitai na anoi3w thread
May 29 2008 22:22
Photo

psofia → JoHnAroC

Λογικά πρέπει να έχεις πάρει ένα pm από τον Androghost, αλλά το pm δεν απευθύνεται σε εσένα. xD
May 29 2008 21:49
Photo

JoHnAroC → psofia

nai!!!!egw thn eklisa kai tn 8elw pisw!!!!
May 29 2008 21:42
Photo

psofia → JoHnAroC

Θες το Βλακ Χωλ πίσω? :P
May 29 2008 21:38
Photo

psofia → neeTHREE

Ορίστε σου έκανα comment.
May 29 2008 21:33
Photo

AndroGhost → psofia

σε εκανα add στο msn αντε μπες να οργανωσουμε το κινημα :p
May 29 2008 11:45