Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Ephialtes → psofia

ε λιγο:P Γιατι?
Ιούν 04 2008 16:32
Φωτογραφία

psofia → Ephialtes

WoW κάψιμο? :P
Ιούν 04 2008 15:34
Φωτογραφία

psofia → Ptomahawk

Tελικά μούφα αποδείχτηκε το spoiler! :P
Ιούν 04 2008 13:20
Φωτογραφία

psofia → Ptomahawk

Στο τελευταίο post πήγαινε: [url]http://forum.narutochaos.com/showthread.php?p=667056#post667056[/url]
Ιούν 04 2008 10:21
Φωτογραφία

Ptomahawk → psofia

για δώσε κάποιο linlk για τα spoilers
Ιούν 04 2008 10:18
Φωτογραφία

psofia → Zauk-Lain-

Nαι μωρέ, είναι 2 μήνες που το έχω αρχίσει. Και δεν παίζω και πολύ συχνά....
Ιούν 04 2008 09:39
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → psofia

Pitsiriki eisai dld?55 lvl?Ego 55 lvl eimoun prin apo 2,5 xronia...Ti mou thimises tora...
Ιούν 03 2008 14:54
Φωτογραφία

psofia → neeTHREE

Xρόνια πολλά για χτες! :P
Ιούν 03 2008 14:29
Φωτογραφία

psofia → Zauk-Lain-

Lightning's Blade. Undead Mage 55 lvl
Ιούν 03 2008 14:27
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → psofia

LaL se pion Server pezeis? Pes m Genjuros na me stileis telios! Class?Race?Lvl?
Ιούν 03 2008 14:16
Φωτογραφία

psofia → Zauk-Lain-

Nα πάω 70 πρώτα... Αλλά μετά θα βγει το νέο expansion pack, οπότε θα πρέπει να πάω 80! WTF?! :p
Ιούν 03 2008 13:38
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → psofia

prepei na 3efigeis.... ^_^
Ιούν 02 2008 21:01
Φωτογραφία

psofia → Zauk-Lain-

Δεν ξεφεύγω εύκολα από το WoW... xD
Ιούν 02 2008 17:17
Φωτογραφία

psofia → rahxephon

Επιζώ. Εσύ? :)
Ιούν 01 2008 18:33
Φωτογραφία

psofia → Namida

Ξέρω που είναι το Otaku no sekai. Δεν ξέρω πώς να πάω όμως. xD
Ιούν 01 2008 18:31