Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
psofia
Αποχωρώ για σ/κ στο μπιπ εξοχικό. Θα επανέλθω δριμύτερη και κρυωμένη!!!!!!!!!
Ιούν 14 2008 10:15
psofia
Επειδή φεύγω για σ/κ, κάντε τις προτάσεις σας για το Cloak&Dagger έγκαιρα. (Αν και μάλλον θα εκδιωχθώ από το παιχνίδι λίαν συντόμως:P)
Ιούν 13 2008 19:23
psofia
Aν θέλετε κάτι για το παιχνίδι [B]τώρα[/B], κάντε με add στο MSN και μιλήστε μου. Αν με έχουν ψηφίσει όλοι, πάλι κάντε το ίδιο. *me plays WoW now*
Ιούν 13 2008 10:17
skyrios → psofia
hahaha,re c gia plaka to xo valei!ksero ti einai:P
exei allo noima...:D
Ιούν 12 2008 21:58
psofia → skyrios
Το "Black Hole" ήταν ένα topic στο thread "Off-Topic", όπου spamάραμε όλοι. Και μας το πήραν.... :nanana:
Ιούν 12 2008 19:09
JiMi-ClouD- → psofia
χεχε γελα,οταν σε βρει ο μικρος ομως ;) you will rofl to death probably
Ιούν 12 2008 14:04
JiMi-ClouD- → psofia
θα σε κανονισω...[IMG]http://mmww.files.wordpress.com/2007/07/angry_baby_head.jpg[/IMG]
Ιούν 11 2008 10:24


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
