Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → Kon_Okami

Άντε έχασα!!! Χάρηκες τώρα??
Ιούν 14 2008 10:22
Φωτογραφία

psofia

Αποχωρώ για σ/κ στο μπιπ εξοχικό. Θα επανέλθω δριμύτερη και κρυωμένη!!!!!!!!!
Ιούν 14 2008 10:15
Φωτογραφία

psofia

Επειδή φεύγω για σ/κ, κάντε τις προτάσεις σας για το Cloak&Dagger έγκαιρα. (Αν και μάλλον θα εκδιωχθώ από το παιχνίδι λίαν συντόμως:P)
Ιούν 13 2008 19:23
Φωτογραφία

psofia

Aν θέλετε κάτι για το παιχνίδι [B]τώρα[/B], κάντε με add στο MSN και μιλήστε μου. Αν με έχουν ψηφίσει όλοι, πάλι κάντε το ίδιο. *me plays WoW now*
Ιούν 13 2008 10:17
Φωτογραφία

skyrios → psofia

hahaha,re c gia plaka to xo valei!ksero ti einai:P exei allo noima...:D
Ιούν 12 2008 21:58
Φωτογραφία

psofia → skyrios

Το "Black Hole" ήταν ένα topic στο thread "Off-Topic", όπου spamάραμε όλοι. Και μας το πήραν.... :nanana:
Ιούν 12 2008 19:09
Φωτογραφία

JiMi-ClouD- → psofia

αυτο και η lucy
Ιούν 12 2008 14:34
Φωτογραφία

psofia → JiMi-ClouD-

Όντως είναι σατανικό αυτό το μωρό...
Ιούν 12 2008 14:32
Φωτογραφία

JiMi-ClouD- → psofia

χεχε γελα,οταν σε βρει ο μικρος ομως ;) you will rofl to death probably
Ιούν 12 2008 14:04
Φωτογραφία

Jimakos → psofia

Μην στεναχωριέσαι! Μια χαρά είμαι εγώ...
Ιούν 12 2008 10:05
Φωτογραφία

psofia → Jimakos

Χάλασε η παρέα, βρίσκεις? :D
Ιούν 12 2008 10:00
Φωτογραφία

psofia → JiMi-ClouD-

Tο μωρό-δολοφόνος σε νέες περιπέτειες! :P
Ιούν 11 2008 23:18
Φωτογραφία

JiMi-ClouD- → psofia

θα σε κανονισω...[IMG]http://mmww.files.wordpress.com/2007/07/angry_baby_head.jpg[/IMG]
Ιούν 11 2008 10:24
Φωτογραφία

skyrios → psofia

na se kala sophia!!
Ιούν 10 2008 17:11
Φωτογραφία

psofia → skyrios

και που λες, ωραία τα τραγούδια σας! Καλή τύχη, εύχομαι!
Ιούν 10 2008 15:44