Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
psofia
→
Zauk-Lain-
Γοησοπούλα? Lol
Πολύ διάβασμα ρε γαμώτο... Μεγάλο πακέτο... Ασ'τα να πάνε! Στο meeting στην παραλία (αν γίνει) θα έρθεις?
Α και για Offspring δεν τρελένομαι...
Ιούν 30 2008 22:28
Zauk-Lain-
→
psofia
Kala more Kourazome...Epishs Perimeno me ANIPOMONISIA To Live ton Offspring...Esy?Panemorfh Goisopoula?
Ιούν 30 2008 21:13
psofia → skyrios
Nαι πολύ καλή! Καλά να περάσετε τυχεράκιδες, δεν θα μπορέσω να έρθω να σας δω!
Ιούν 29 2008 01:02


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
