Jump to content


Community Status Updates


Photo

Shikamaru → Dante80

αρχικα γραφτηκα με το ονομα μου αχιλλεας μαζνικου διοτι δεν γνωριζα οτι μπορεις να γραφτεις με οποιοδηποτε ονομα και επειτα απο συμβουλη του ichigo ξαναεκανα profile με αυτο το ονομα
Jul 06 2008 16:26
Photo

Dante80

Σε τι πράγμα αναφέρεσαι Shikamaru? Στείλε μου ένα Pm σχετικά...;)
Jul 06 2008 16:11
Photo

Shikamaru → Dante80

θα ηθελα να σε ρωτησω αν γινεται να σβησεις τελειως την προηγουμενη μου εγγραφη
Jul 06 2008 16:00
Photo

Dante80

Thanks....^^ Καλά είμαι Konata, ελπίζω να τα πούμε και το Σάββατο...
Jul 06 2008 14:22
Photo

gpanos → Dante80

Καλά εγώ απάντησα στο δικό μου profile και νόμιζα ότι εμφανίζεται αυτόματα και στο δικό σου. Στις 3 Ιουλίου λοιπόν έγραψα: Ευχαριστώ φίλε, εύχομαι σε όλους μας υγεία και χαρά :D
Jul 06 2008 13:29
Photo

Konata → Dante80

Okaerinasai. Genki ni shitte ne?
Jul 06 2008 07:01
Photo

Ephialtes → Dante80

α ενταξει μετα, αρα συμφερει πιο πολυ να εισαι VIP
Jul 05 2008 19:26
Photo

Dante80

Νομίζω πως σαν VIP μπαίνεις πιο εύκολα στα μαγαζιά στην Παραλιακή, και ταξιδεύεις πρώτη θέση με την Aegean...
Jul 05 2008 19:22
Photo

Ephialtes → Dante80

Υπαρχει διαφορα στο να εισαι VIP και στο να εισαι admin?
Jul 05 2008 19:20
Photo

Dante80

Its good to be back. ...Its bad to be sober...T_T
Jul 05 2008 18:48
Photo

Dante80 → Adventurer

Καλωσήρθες στην ομάδα τρυφερούδι....:kill4u:
Jul 05 2008 16:42
Photo

red pyramid → Dante80

*Αλλά η μαγκιά είναι να βρείς ποιο είναι δικό μου* is tha that a challenge :P? and what's on the line? :P and also, welcome back, we really miseed ya :) ;)
Jul 04 2008 22:25
Photo

Dante80

Ναι μωρέ, να σπάσει η μονοτονία....XD
Jul 04 2008 22:05
Photo

xANTONISx → Dante80

New Avatar πάλι ;
Jul 04 2008 07:42
Photo

Dante80 → gpanos

Χρόνια Πολλά man, πολύκροτος!!...XD
Jul 03 2008 11:20