Jump to content


Community Status Updates


Photo

Dante80Kenny

Random pic spam. Enjoy...XD [IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/moe28513sample.jpg[/IMG]
Jul 09 2008 08:11
Photo

Dante80 → red pyramid

Random pic spam. Enjoy...XD [IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/moe28513sample.jpg[/IMG]
Jul 09 2008 08:11
Photo

Dante80 → Konata

Random pic spam. Enjoy...XD [IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/moe28513sample.jpg[/IMG]
Jul 09 2008 08:10
Photo

xANTONISx → Dante80

Μην μιλάτε στον Dante για κεράσματα , το παιδί έχει αρχίσει αποτοξίνωση ^^ :P
Jul 08 2008 21:04
Photo

himawarinosekai → Dante80

soo ka! :OMG3: Ευχαριστώ που μου απάντησες.:congrats:
Jul 08 2008 14:29
Photo

Dante80 → himawarinosekai

Μέρααα....για την ερώτηση σου στο ΒΗ, αν κάποιος φάει ban τότε τον τρώει η μαρμάγκα. Και αυτόν, και τα alias που μπορεί να βάλλει για να ξαναμπεί στο forum. Δεν δίνουμε ban για ψύλλου πήδημα, αλλά όταν γίνεται, είναι για πάντα. :tensai:
Jul 08 2008 11:30
Photo

Dante80 → Seraphimon-T.K.

Χρόνια πολλά αγορίνα, πολύχρονος και πολύκροτος....XD
Jul 08 2008 11:15
Photo

clampman17 → Dante80

Και αλλος ενας μαμιας της ανιμε γειτονιας μας αφησε χρονους...Παναθεμα ρε Dante, που πηγες και ριμαξες το σικωτι σου και δεν μπορω να σε κερασω παρα μονο...περγαμοντο!
Jul 08 2008 02:21
Photo

phm → Dante80

Α lol εγώ από την άλλη είμαι στο άλλο άκρο: Θεωρητικά είμαι μόνιμα online αλλά δεν είμαι μόνιμα στο PC!
Jul 08 2008 01:52
Photo

Dante80

Gunslinger Girl. Ναι, έχω να μπω καιρό...έλειπα afk 2 μήνες τώρα...XD
Jul 08 2008 01:40
Photo

phm → Dante80

Γεια! Έχω μια απορία. Από που είναι το avatar και η sig σου; Πάντως είναι ιδέα μου ή έχεις να μπεις msn κάτι αιώνες;
Jul 08 2008 01:36
Photo

Whitelighter → Dante80

Γεια σου, ρε Γιωργάρα! Υπομονή, ρε, και θα 'ρθει η μέρα που θα ξαναπιείς cuervo. Και τότε θα πάμε ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΗΤΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΣΥΝΤΡΙΒΕΣ! :dwarf:
Jul 07 2008 00:21
Photo

Dante80

Πες το. Όχι άλλες αλλαγές όμως, γιατί βαράει μπιέλα η database...
Jul 06 2008 21:23
Photo

xANTONISx → Dante80

Dante , τώαρ που είσαι στα high σου θα μου αλλάξεις και εμένα το nick ;
Jul 06 2008 20:57
Photo

Dante80

Α, ok. Στείλε μου σε PM το πως ακριβώς γράφεται το παλιό σου account nick, και θα το σβήσω αν θες...;)
Jul 06 2008 19:27