Jump to content


Community Status Updates


Photo

Dante80 → Erisadesu

[IMG]http://www.mayyam.com/hub/images/smiles/yessir.gif[/IMG]
Dec 02 2008 12:09
Photo

Erisadesu → Dante80

έτσι έτσι respect my authority
Dec 02 2008 12:04
Photo

Dante80 → Erisadesu

[IMG]http://www.wearyourbeer.com/images/Family_Guy_Stewie_Spank_Me_Red_Shirt.jpg[/IMG]
Dec 02 2008 12:02
Photo

Erisadesu → Dante80

....θα το πληρώσεις αυτό.... [IMG]http://ui31.gamespot.com/1694/dominatrix_2.jpg[/IMG]
Dec 02 2008 12:00
Photo

Dante80 → noname

Yep. Αυτό είναι το ωραίο...όταν οι Αμερικάνοι έφεραν το anime στην Αμερικάνικη αγορά στις αρχές της δεκαετίας του 90 (με την ονομασία Planet Busters), έμειναν τόσο ******* με το τέλος της σειράς που άλλαξαν το σενάριο, και έβαλαν την μάνα με την κόρη να μιλάνε... Στην Ελλάδα ήρθε αυτή η έκδοση του OVA (ή η επίσης edited αγγλική World of the Talisman) οπότε στο δικό μας dub το τέλος είχε λόγια.... Αλλά οι Ιάπωνες ποτέ δεν βάλανε...για μένα αυτό το σιωπηλό τέλος είναι από τα πιο epic του japanimation ever..ΧDDDDDDDDD
Dec 01 2008 19:50
Photo

noname → Dante80

χμ και εγώ σχετικά πρόσφατα το είδα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση που στο τέλος δεν μιλάνε ... στην τελευτά σκηνή ενώ στην Ελληνική μιλούσαν και "εξηγούσαν" τα πράματα μακάρι να θυμόμουνα τι λέγανε ... νομίζω πώς η μία εκ των δύο συνδαιτυμόνων XD ρωτούσε για την τύχη των πρωταγωνιστών ... αλλά τι απαντούσε η αλλη -_- ...
Dec 01 2008 19:33
Photo

Dante80 → noname

Βασικά το αγόρασα τις προάλλες από το rightstuff, και μιας και το περιμένω, ξαναείδα το dvdrip των RiP... Δυστυχώςδεν το έχω στα Ελληνικά...dammit...T_T
Dec 01 2008 19:24
Photo

noname → Dante80

που το θυμήθηκες το birth XDDDDD (δεν πιστεύω να σου βρίσκεται καμία Ελληνική μεταγλώττιση ?:P ) Ps justice call (== heal/hurt needs u XDDD)
Dec 01 2008 19:11

Dante80

Gomen dante αν και μου το είχε πει μια γνωστή μου ότι ίσως είναι μεγάλη σαν κλασικός κάφρος το ξέχασα και έβαλα και εγώ το 5x5 γήπεδο. :P
Nov 30 2008 14:37
Photo

Dante80 → Carnival Of Rust

Man, η sig σου είναι πολλλλύ μεγάλη...τσέκαρε το plz...^^
Nov 25 2008 18:59
Photo

Dante80Sponis

Έχεις δίκιο θείο, τα πέταξε το hotlinking...
Nov 24 2008 12:32
Photo

ayame → Dante80

συγγνώμη για την ενόχληση πάλι, αλλά είμαι απελπισμένη να βρω αγγλικούς υπότιτλους για το human crossing -καμιά ιδέα πού θα βρω? μονο μεταγλωττισμένο το χω βρει
Nov 23 2008 11:39
Photo

Cassiel → Dante80

OK.Αν είναι ενημέρωσε με αν μπορείς όταν λυθεί.Προς το παρόν το αφήνω έτσι όπως μου το έβγαλε το ποστ,για να γλιτώσω τουλάχιστον ως εκείνο το σημείο την δουλειά,μιας και στην επεξεργασία μου κάνει insert αυτόματα τις εικόνες από τις πηγές τους και έτσι δεν ξέρω πως να τα αποθηκεύσω σωστά.
Nov 21 2008 13:45
Photo

Dante80 → Cassiel

Cassiel δεν έχουμε reset αλλά τεχνικό πρόβλημα. αποθήκευσε το text μαζί με τα tags σε ένα txt, και πάτα cancel στο update.
Nov 21 2008 13:30
Photo

Cassiel → Dante80

Dante μήπως με την μεταφορά του server έγινε πάλι reset το όριο των χαρακτήρων σε μικρότερη τιμή;Γιατί πήγα έκανα update το θέμα μου με όλα τα RPG παρούσας γενιάς και μου το έκοψε πολύ πριν το τέλος.Αν μπορείς κοίταξε το πριν της 13:00 στην χειρότερη καθώς έχω εδώ το edit window να κάθετε και αν φύγω μετά από την δουλειά θα πάνε χαμένες όλες οι αλλαγές καθώς ανάμεσα στο κείμενο έχω και images και δεν μου τα links στο copy.Ακόμα και να το έκανε θα ήταν πάλι βάσανο να τα κάνω να καλούν πάλι εικόνες ένα ένα από την αρχή καθώς μιλάμε για εκατοντάδες παιχνίδια.Plz look into it.
Nov 21 2008 11:37