Jump to content


Community Status Updates


Photo

zennith666 → Dante80

Senpai η sig σου διαλύει σιγά σιγά τον αμφιβλιστροειδή μου!
Aug 09 2012 00:44
  • zennith666's Photo
    zennith666
    Έλα μωρέ.Αν μη τι άλλο είναι "χαριτωμένα" :D .
    Aug 09 2012 01:08
  • Dante80's Photo
    Dante80
    Και ο καρκίνος του προστάτη στο διαφανοσκόπιο "χαριτωμένος" φαίνεται...
    Aug 09 2012 01:21
  • zennith666's Photo
    zennith666
    Ok that's too much even for me!
    Aug 09 2012 02:03
Photo

Dante80 → Erisadesu

Σεμνάα....ξεπαρδαλιάστηκες...XD
Aug 07 2012 20:05
  • Erisadesu's Photo
    Erisadesu
    Εμ τι άλλες βλακείες θα διαβάσω εδώ μέσα. προσπάθησα να συγκρατηθώ δεν άντεξα.
    Aug 07 2012 20:31
  • Kenny's Photo
    Kenny
    "αφιερωμένο σε όλα τα νέα καθυστερημένα threads που κοσμούν και υποβαθμίζουν το φόρουμ μας" - Ναι, να μας λείπουν τέτοιες αφιερώσεις στο μέλλον.
    Aug 07 2012 22:46
Photo

Dante80 → Monkey D. Dragon

Φίλε Monkey D. Dragon καλωσόρισες στην παρέα μας. Σε παρακαλώ μην γράφεις με greeklish, καθώς αυτά δεν επιτρέπονται στο forum μας.
Aug 05 2012 15:25
  • Monkey D. Dragon's Photo
    Monkey D. Dragon
    Ωχ, συγγνώμη, δεν μου πέρασε καν από το μυαλό, δεν θα ξαναγίνει :)
    Aug 05 2012 21:39
Photo

Dante80

You miss 100 percent of the shots you never take.
Aug 04 2012 11:30
Photo

HazukiDante80

Katalavaineis oti kalwsorizontas mia mitera me tria paidia pou vlepei mazi tous anime enw exeis ena tetoio setaki mporei na prokalesei antidraseis :P :P :P
Aug 04 2012 11:03
  • Dante80's Photo
    Dante80
    Κακοήθειες. Το πολύ πολύ να πάει στην Τήλο για διακοπές....
    Aug 04 2012 11:13
  • Dante80's Photo
    Dante80
    Για καλό και για κακό πάντως, αλλάζω σε κάτι πιο οικείο...
    Aug 04 2012 11:16
Photo

Dante80

Back from the bed.
May 04 2012 08:31
Photo

plotolp → Dante80

Χρόνια πολλά αντμινιστρετιάρα μας! Ότι επιθυμείς με υγεία πρώτα από όλα!:cake:
Oct 03 2011 12:37
Photo

specialistas4Dante80

Χρόνια πολλά!Να ζεις να μας επιτηρείς.:P
Oct 03 2011 12:26
Photo

Botsun → Dante80

Υπάρχει περίπτωση να βγουν να τα αποτελέσματα για τους νέους mod,πριν την ερχόμενη Τετάρτη 6/7,μιας και τότε,θα πάω Μυτιλήνη και δεν θα έχω πρόσβαση στο internet,για τουλάχιστον 1 μήνα.Ειδάλλως,μπορείς,να μου πεις πως τα πήγα,οπότε,να μην έχω αυτη την έγνοια ; :P
Jun 29 2011 18:26
Photo

SkullKaizer → Dante80

[QUOTE][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Τέλος entries. lock, ακολουθεί αποφώνηση λογικά μέσα στο ΣΚ...:nod2: this is torture. :nanana:[/SIZE][/FONT][/QUOTE] :try:τι εγινε;; θελω να δω αιμα XD
Jun 26 2011 22:35
Photo

ryu → Dante80

Μας κοροδεβις περιμενουμε καιρο τορα ταποτελεσματα και ημουν σιγουρος οτι νικησα και μας κοροδεβις τι θα γινι μεσενα αντμιν αγαπητος εισαι συ?
Jun 26 2011 22:18
Photo

_GaARa_Dante80

Σε ευχαρηστω.Σορρυ για την καθυστερηση (2 εβδομαδες?) λολ Εμπλεξα :P
Jun 23 2011 00:37
Photo

Shade D. Slayer → Dante80

Arigatoooooooooo :33333
Jun 21 2011 14:39
Photo

Dante80 → Shade D. Slayer

Done....^^
Jun 21 2011 13:07
Photo

Shade D. Slayer → Dante80

Καλησπερα ! Εχω ενα request. Γινεται να μου αλλαξετε το nickname σε Shade D. Slayer ή σκετο ShadeSlayer ? Ευχαριστω!
Jun 21 2011 03:37