Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zade → Dante80

Τελεία ! Αλλά γενικώς , τέλεια ... XD
Απρ 01 2009 11:15
Φωτογραφία

laraska → Dante80

Γεια ! οκ , την εβγαλα ...τα λεμε .
Μάρ 30 2009 21:27
Φωτογραφία

Dante80 → laraska

Καλησπέρες. Laraska το 2ο spoiler της υπογραφής σου έχει filesize 2.6mb...Ο_ο Σε παρακαλώ αφαίρεσέ το...^^
Μάρ 29 2009 16:19
Φωτογραφία

Dante80 → Pain_GodRealm

Η υπογραφή σου είναι εκτός ορίων σε ύψος. Σε παρακαλώ μειωσέ την...^^
Μάρ 29 2009 16:18
Φωτογραφία

Dante80 → Fackatos

Απαγορεύεται η ενεργητική διαφήμιση ιστοσελίδων, προϊόντων ή υπηρεσιών στο site μας. Το post σας στην Black hole αφαιρέθηκε, το γεγονός πως έχετε thread για το blog σας φτάνει για να προσεγγίσει ενδιαφερόμενους... Φιλικοί χαιρετισμοί...^^
Μάρ 28 2009 03:04
Φωτογραφία

LokeDante80

ουστ απο δω!!! αντε, το σκεφτομαι σοβαρα να παραγγειλω φαι και να τα δω..
Μάρ 27 2009 23:36
Φωτογραφία

TotalOblivion → Dante80

ok man... Οι picσου με τα ponny απλά ΔΕΝ παίζονται!!! ROFL όσο δεν πάει!!
Μάρ 27 2009 21:29
Φωτογραφία

Dante80 → Erisadesu

Είναι το κέρατό της μέσα, είναι...XD
Μάρ 27 2009 07:49
Φωτογραφία

Erisadesu → Dante80

η sig σου είναι MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Μάρ 27 2009 01:04
Φωτογραφία

Scorpion → Dante80

ok, sorry.Θα την αλλαξω αμεσως!
Μάρ 23 2009 22:12
Φωτογραφία

Dante80 → Scorpion

Σε παρακαλώ άλλαξε την sig σου, αυτή που έχεις τώρα έχει 900kb+ filesize.
Μάρ 23 2009 20:53
Φωτογραφία

Dante80 → foulis

Καλησπέρες. Τα greeklish δεν επιτρέπονται στο forum μας, σε παρακαλώ γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες. Σε περίπτωση που το pc σου δεν έχει την δυνατότητα, χρησιμοποίησε κάποιον converter, όπως τον παρακάτω...^^ [url=http://greeklish.qsh.eu/default.aspx]Greeklish Converter[/url] Χαιρετούρες...XD
Μάρ 20 2009 22:52
Φωτογραφία

zade → Dante80

Όχι μια χαρά είναι τώρα. Σκεφτόμουν μάλιστα να στο προτείνω κιόλας , αλλά το έκανες μόνος σου.
Μάρ 20 2009 18:30
Φωτογραφία

MisaYoshiko → Dante80

ευχαριστωωωω dante sama:gotit:
Μάρ 20 2009 13:20
Φωτογραφία

Dante80 → shikamaru137

Καλημέρα, μια παραίνεση. Απαγορεύεται η χρήση greeklish στο forum μας, σε παρακαλώ να ποστάρεις με ελληνικούς χαρακτήρες...^^
Μάρ 19 2009 08:02