Community Status Updates
Dante80 → noname
E όχι, για τα 4 OVA μιλάμε, όχι την αποτυχία ταινία. Τράβα μια βόλτα στο search/downloads...^^
Apr 24 2009 15:51
noname → Dante80
χρόνια πολλά ΧΧDDD
btw
κάτι άκουσα πώς έχεις βρει κάπου remaster έκδοση του Dallos (φαντάζομαι την ταινία XD) λοιπόν ...που ??? XDDD
Apr 24 2009 09:50
red pyramid → Dante80
Άκυρη απορία: απο Werewolf women of the SS είναι η σαδομαζό-φώτο που πόσταρες στο 'Νέα Σμύρνη' τόπικ ή εγώ μάντεψα λάθος? :P
Apr 23 2009 20:51
Seraphimon-T.K. → Dante80
Dante-sama! Χρονια πολλα σου ευχομαι και οτι αλλο επιθυμείς :)
Apr 23 2009 18:42


This status update has reached the maximum number of replies allowed
