Jump to content


Community Status Updates


Photo

Yunancy → papadevil

αχ,λολ καημενουλη...τεχνολογικη εισαι...... εγω ειμαι θεωριτικη..την διαλεξα γιατι σε αυτη την κατευθυνση μπορω να μιλαω και να γραφω ασταματητα...λολ.οπωσ εχεισ καταλαβει μου αρεσει πολλυ να μιλαω V_V ασε ρε οταν πηγαινα σχολειω περσυ[ξαναδινω φετοσ παναελλινιεσ]δεν καταλαβαινα καθολου τα μαθηματικα.....ασε αφου οταν ανοιγα το βιβλιο πεταγα σπυρακια λολ τοσο πολλυ........δεν μου αρεσει να πολυσκεφτομαι αχαχαχαχ[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/ase.gif[/IMG] ok αφου το λεσ εσυ..θα δω το soul eater και θα σου πω τη γνωμη μου,το ειναι παλιο ανιμε ν' καινουργιο? πρεπει να δεισ οποσδηποτε το full metal panic θα πεθανεισ στα γελια,......
Oct 25 2008 16:55
Photo

papadevil → Yunancy

******* που δεν περασες σε σχολη...καταλαβενω τι περνας μου τα λενε και φιλοι μου π επαθαν τα ιδια....αλλα φετος θα τα καταφερεις με ευκολια...(εγω να δω τ θα γινω :P)(κατευθηνση:τεχνολογικη και μισω τν φυσικη....) κοιτα αμα βλεπεις bleach kai naruto tote to soul eater tha to latrepseis....sto sinistw! εβλεπα naruto DROPPED EP.73 τωρα αρχισα bleach :P mn me vriseis xD (ep.05 e3eretiko)!| death note enoeite one piece me xalaei rurouni kenshin epic και full metal panic σκευτομαι να αρχισω αμα βρω ευκαιρια... U MUST SEE SOUL EATER U WILL REMEMBER ME!!!!!!!
Oct 19 2008 17:26
Photo

Yunancy → papadevil

σορυ για την καθυστεριμενη απαντηση...λολ πηγαινα τριτη λυκειου,τελειοσα το σχολειο αλλα δεν περασα στη σχολη που ηθελα και φετοσ ξαναδινω...[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/ths_naku.gif[/IMG] λολ ασε και φετοσ βαριεμαι ποιο πολυ να διαβασω απο περσυ λολ ποια κατευθυνση εχεισ ακολουθησει? στην ελλαδα ειναι ετσι σκατα το συστυμα....στην αγγλια για παραδειγμα τα πανεπιστιμια ειναι ανοιχτα....σπουδαζεισ οτι γουσταρεισ....και τα μαθηματα που δινεισ ειναι σημαντικα και χρησιμα,οχι οπωσ στο σχολειο που πρεπει να μαθεισ αρχαια και λατινικα...τι θα μου χρειαστουν αυτα ελεοσ?????????λεσ και προκειτε εγω ποτε να βγω και να μιλησω στα αρχαια λολ [IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thr-pori.gif[/IMG] λολ οσω για το death note,εγω επαθα σοκ οταν πεθανε τοσο ξαφνικα ο L,ενω λατρευω την ΜΙΣΑ ΑΜΑΝΕ,ηταν τελειοσ χαζη και κολλιμενι με τον Light που μου την εσπασε...αμα ηθελε θα μπορουσε να τον σταματησει η χαζη......ο Light ηταν θεοσ αλλα και το πρωτο καθηκι μιλαμε λολ επισησ δεν μου αρεσε ο θανατοσ του Mello αν και στην αρχη τον ειχα περασει για κοριτσι λολ παντωσ εγω πιστευω οτι το death note ηταν πολθ καλο,ειχε πολυ πρωτοτυπο σεναριο... soul eater?τι ειναι αυτο?για πεσ τιποτα για την πλοκη του.... εμενα μου αρεσουν αυτεσ οι σειρεσ εχεισ δει καμια απο αυτεσ? Rurouni Kenshin(Samourai X) Naruto One Piece D.N.Angel Bleach YuGiOH Full metal panic Triniti Blood Death Note
Oct 19 2008 17:17
Photo

papadevil → Yunancy

και εσυ 3η λυκειου ??? ωωωχχχ καλα αστα δεν παλευεται με το ******* που εχει γινει ...... δεν μπορω καν να το σκεφτομαι οτι σε λιγοτερο απο 9 μηνες θα δωσω 6 ****χαρτα που θα καθορισουν το μελλον...αστα......μεγαλα βασανα....αλλα θα τελειωσουν.... κοιτα εγω παντα με τν L ημουν οποτε δεν με πειραξε ιδιετερα ο θανατος του light μονο τα 2 κωλοπαιδια που βγηκαν μετα και μου το επεζαν L :P την ταινια την εχω δει αστην καλυτερα....εκτος αν δεν εχεις ΤΙΠΟΤΑ καλυτερο να κανεις .....τωρα ποιες σειρες βλεπεςι ????εγω απο τι βλεπεις απο το αβαταρ μου εγινα soul eater φαν xD
Oct 07 2008 00:57
Photo

Yunancy → papadevil

σορι για την αργη απαντηση...αλλα σημερα μπηκα στο κομπιουτερ.... οποτε θα συνεχισω απο εκει που μιλαγαμε την τελευταια φορα...^^αν δε σε πιραζει kαλα ειμαι....βασικα διαβζω,γιαυτο δεν μπαινω συχνα στο υπολογιστι ετσι οπωσ εχουν κανει το συστημα.....σκατα ρε συ ειναι πολλυ δυσκολο να περασεισ στισ πανελλινιεσ πλεον...ασε... ενω πριν λιγα χρονια....περναγαν και παιδια που ειχαν γραπσει 7 στα διαγωνισματα..τωρα για να εισαι σιγουροσ οτι εχεισ περασει πρεπει να γραπσεισ το λιγοτερο 14...>.> ναι και εγω τρελενομαι για death note ...ηταν φοβερο μεχρι τον θανατο του L αλλα μετα δεν μου αρεσε τοσο...βασικα δεν μου αρεσε το γεγονοσ οτι επρεπε να πεθανουν οι 2 πρωταγονιστεσ..δηλαδη ο Light και ο .L..... εσενα σου αρεσε? εχω ακουσει οτι εχει βγει και 1 ταινια αλλα ακουσα οτι ειναι *******,εσυ την εχεισ δει?[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/ths_nto.gif[/IMG]
Oct 06 2008 13:53
Photo

papadevil → Yunancy

καλα ειμαι μωρε...επιβιωνουμε....u?pws pas ? Ενοειτε DEATH NOTE FOR THE WIN!!!!τ θεωρω πολυ προτοτιπω γιαυτο κολησα μαζι του .... u?και εσυ μια απο τα ιδια με τ death note?
Sep 22 2008 23:12
Photo

Yunancy → papadevil

γεια,τι κανεισ?^^σου αρεσει και εσενα τρελα το death note?[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/003-1.gif[/IMG]
Sep 22 2008 14:35
Photo

papadevil → .::Rey::.

dn 3erw stande ama iparxei kana polu kalo wallpaper stein pantws pata sto google otaku wallpapers kai bes sto site pisteyo 8a breis ekei ....elpizw na voi8issa
Sep 15 2008 20:10
Photo

papadevil → °•πίΟu-πίΟu•°™

apla L tpt allo best char ever !!!den iparxei pio psycho cool tipas apla xD
Sep 13 2008 00:07
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → papadevil

Hey thx Για το request.. και μονο που εχεις τον L για αβα σε συμπαθησα xD
Sep 12 2008 10:50
Photo

sas → papadevil

ευχαριστώ για το friend request!!!!!!!^^
Jul 09 2008 18:54
Photo

Kon_Okami → papadevil

Sorry αλλά δε βρίσκω άλλο link.....
Jun 20 2008 14:22
Photo

papadevil → Kon_Okami

Πρεπει να πληρωσω για να κανω join :/
Jun 20 2008 10:05