Community Status Updates
papadevil → °•πίΟu-πίΟu•°™
gt katw apo t name s les drop + kill bleach...
toso asxima ta pragmata??egw eimai akoma stn arxh vevaia...
Feb 17 2009 18:13
°•πίΟu-πίΟu•°™ → papadevil
Και παρα πολυ ειχα αργησει.. Οπως λεει και ο κελ ειναι μια συνηθεια, τπτ παραπανω!
Γιατι?
Feb 17 2009 14:38
papadevil → Shikamaru
Και αυτο ειναι που μου αρεσει!!!παω να δω το ep.44 βγηκε απο tsubasi
Feb 14 2009 18:41
papadevil → Shikamaru
hmm θα το σκεφτω να το αρχισω
βλεπω
bleach (ακομα στην αρχη γιαυτο γουσταρω :P)
MariaXHolic (ωραιο comedy για να περασει η ωρα)
και Devil May Cry (respect)...
Feb 13 2009 18:36
Shikamaru → papadevil
εδω και 1 βδομαδα εχω ξεσκιστει να βλεπω Hitman reborn το οποιο εχει 118 επ και γω τωρα ειμαι στο 117 στο προτεινω ανεπιφυλακτα το μονο κακο που εχει ειναι οτι τα πρωτα 20 επ ειναι κατι σαν filler και μετα μπαινει στο ζουμι της υποθεσης αλλα αξιζει την ανυπομονησια αφου η σειρα τα σπαει,εσυ αυτον καιρο ποια αλλα anime βλεπεις εκτος του soul eater?
Feb 13 2009 16:16
papadevil → Shikamaru
και εγω αυτο πιστευω γιατι συνυθως το κατεβαζω καθε σαββατο και τ βλεπω τν κυριακη...τωρα ποια αλλα anime παρακολουθεις?
Feb 13 2009 16:07
Shikamaru → papadevil
αυριο μεθαυριο πρεπει λογικα να βγει τωρα δεν ξερω να σου πω στα σιγουρα αλλα το πιο πιθανο αυτο ειναι!!!!
Feb 13 2009 15:56
Shikamaru → papadevil
βγηκε απο [RNF] αλλα καλυτερα να περιμενεις τους Tsubaki αλλα αν θες κατεβασε το απο [url=http://www.mininova.org]Mininova : The ultimate BitTorrent source![/url]
Feb 13 2009 15:34
papadevil → Shikamaru
yeah και εγω το περιμενω με ανυπομονισια ακομα 7 μεινανε και τελος xD
το 44 σημερα το εψαξα αλλα τιποτα δεν εχει βγει ακομα ...
Feb 13 2009 15:29


This status update has reached the maximum number of replies allowed
