Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Marius

[url]www.animeclipse.com[/url]
Αύγ 24 2009 22:53
Φωτογραφία

a2a → Erisadesu

To κατα δύναμιν αγαπητή fellow ιέρεια! ^_^V
Αύγ 11 2009 15:40
Φωτογραφία

Erisadesu → a2a

είσαι άξια ιερή δουλη της θεας καφροδίτης και του υπερμέγιστου ΤΣΑ!
Αύγ 11 2009 15:14
Φωτογραφία

a2a → Erisadesu

Είμαι κάφρος και δε μου φαίνεται καθόλου! (yakuza rulez!) :P
Αύγ 11 2009 12:53
Φωτογραφία

Erisadesu → a2a

είσαι απίστευτη!!!! λολ
Αύγ 11 2009 11:42
Φωτογραφία

Erisadesu → Melkor

καλά είμαι χαίρομαι που περνας καλά εμείς αύρο το απόγευμα θα κάνουμε ενα παρτακι για τον παυλακούδη που φευγει συνομα φανταρος.
Αύγ 04 2009 22:53
Φωτογραφία

Melkor → Erisadesu

hiz mistress ναι σημερα το απογευμα. περασα πολυ καλα, και ειμαι κομματια αυριο, απογευματακι λογικα, την κανω για Φανο, για καμια βδομαδα- 10 μερες, ή οσο αντεξω. εσυ? τι κανεις?
Αύγ 04 2009 22:20
Φωτογραφία

Erisadesu → Melkor

γύρισες σκλάβε;
Αύγ 04 2009 20:48
Φωτογραφία

Erisadesu → Sponis

για το thread γιατί το φόρουμε είναι στα ελληνικά λολ
Αύγ 03 2009 13:35
Φωτογραφία

Sponis → Erisadesu

o_O are you talkin' to me? για που λες;;;
Αύγ 03 2009 13:28
Φωτογραφία

Erisadesu → Sponis

ερώτηση έκανα δεν έβγαλα συμπέρασμα αμέσως εσύ να θιχτείς... baka
Αύγ 03 2009 13:14
Φωτογραφία

Erisadesu → a2a

πωωωωωωωωωωωω τι ειπες τώρα πάω να την κατεβάσω.
Ιούλ 30 2009 00:14
Φωτογραφία

a2a → Erisadesu

Χαχαχα! Ναι όντως ο Abe είναι μοντέλο από τα λίγα. Δες το Trick που είναι ζευγάρι με τη Nakama. Θα πεθάνεις στο γέλιο, είναι κορυφαία σειρά που όλο τη λένε ο ένας στον άλλο και λύνουν μυστήρια τύπου X-files. Μιλάμε Η καλτίλα και οι καλύτεροι τους ρόλοι κατ' εμέ!
Ιούλ 29 2009 23:47
Φωτογραφία

Erisadesu → a2a

σε μένα το λες; λατρεύω gokusen και ας λένε όλοι ότι θέλουν. βασικά θα μου έλεγε πολλά το dragon zaukra αν ο abe δίδασκε γυμνός.
Ιούλ 29 2009 23:43
Φωτογραφία

a2a → Erisadesu

Το Dragonzakura έχει κάτι να σου πει μόνο αν ήσουν ακόμη σε σχολή οπότε μη σκας. Επίσης είναι καλή σειρά να τη δεις με κανά μικρό για να του πεις μετά "Πάνε διάβασε ρε!" XDDD Τέλος πάντων, BL ταινίες ακόμα δεν έχω αξιωθεί να δω γιατί έχω πολλά που εκκρεμούν... Και για GTO και Gokusen έχω μερικά πραγματάκια επιπλέον να πω (I'm a sucker for Gokusen personally, δεν του βρίσκω πολλά κουσούρια! XD)
Ιούλ 29 2009 23:18