Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Serestrum

τελικά πόρνη εσένα σε γνώρισα όταν κατέβηκα αθήνα σωστά;
Φεβ 08 2010 21:56
Φωτογραφία

Erisadesu → Orion19

χθες....μετά που κλείσαμε βρήκα αυτό το λινκ και ειπα να στο στείλω όχι για εκδίκηση.
Φεβ 07 2010 20:26
Φωτογραφία

Erisadesu → ZeLiGa

he is still mine.... δεν κάνω διακρίσεις σε φύλα εγώ.
Φεβ 07 2010 20:18
Φωτογραφία

ZeLiGa → Erisadesu

wtf, i'm a boy!!1 xD
Φεβ 07 2010 14:06
Φωτογραφία

Orion19 → Erisadesu

O Takizawa hot και ο Hong Ki αξιολάτρευτος όπως πάντα. Παίρνεις εκδίκηση/ανταποδίδεις πυρά για τα πιπίνια που σου έδειξα εχθές;:kakaka:
Φεβ 07 2010 13:38
Φωτογραφία

Erisadesu → Orion19

[url]http://www.crunchyroll.com/forumtopic-268051/singers-that-looks-almost-alike/?pg=4[/url]
Φεβ 07 2010 02:12
Φωτογραφία

Erisadesu → Kenny

sigh αυτο νομίζω το έχω κάνει...θα δω αν δεν το βρω απο άλλον θα σου πω να μου δώσεις το δικό σου...
Φεβ 06 2010 23:16
Φωτογραφία

Kenny → Erisadesu

Δεν παίζει να δανειστείς το CD των XP από κάποιον φίλο; :P Στο δίνω κι εγώ αν είναι. Πάντως αν σου εμφανίζονται κουτάκια, πάει να πει ότι δεν έχεις ούτε ιαπωνικές γραμματοσειρές. Αυτό διορθώνεται εύκολα. Πας και κατεβάζεις [URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=249863&postcount=10"]αυτό[/URL], και αποσυμπιέζεις τα περιεχόμενα στον φάκελο C:\WINDOWS\Fonts.
Φεβ 06 2010 21:10
Φωτογραφία

Erisadesu → Kenny

χωρίς το CD των windows δεν μπορώ να κάνω την εγκατάσταση της ιαπωνικής γλώσσας; και ακόμη και αν δεν θέλω να γράφω στα ιαπωνικά πως στον διάολο κάνω να μην μου εμφανίζονται κουτάκια στα προγράμματα; πάλι την ίδια διαδικασία θέλει;
Φεβ 06 2010 20:38
Φωτογραφία

Erisadesu → ZeLiGa

λολ hands of he is mine :P
Φεβ 06 2010 16:01
Φωτογραφία

Erisadesu → Fingolfin

α ναι καλά λες. το είχα ξεχάσει.
Φεβ 06 2010 16:00
Φωτογραφία

Fingolfin → Erisadesu

Eri, καλημέρα. Σε ενημερώνω ότι σου έσβησα 2 post απο το Song of the day II επειδή δεν είχες γράψει reason.
Φεβ 06 2010 09:20
Φωτογραφία

ZeLiGa → Erisadesu

Άκυρο, αλλά ωραίο avatar έχεις. Το βλέμμα του τύπου είναι φοβερό. ^^
Φεβ 05 2010 22:28
Φωτογραφία

Erisadesu → mono

ναι ρε γμτ ον λαιν ειμαι. στειλε μου πάλι το mail σου σε Pm γιατί το έχασα.
Φεβ 04 2010 15:05
Φωτογραφία

GhostPrince → Erisadesu

αααααααα ^^ ναι εγω την εφτιαχα =)
Φεβ 04 2010 14:19