Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Erisadesu → Orion19
χθες....μετά που κλείσαμε βρήκα αυτό το λινκ και ειπα να στο στείλω
όχι για εκδίκηση.
Φεβ 07 2010 20:26
Orion19 → Erisadesu
O Takizawa hot και ο Hong Ki αξιολάτρευτος όπως πάντα. Παίρνεις εκδίκηση/ανταποδίδεις πυρά για τα πιπίνια που σου έδειξα εχθές;:kakaka:
Φεβ 07 2010 13:38
Erisadesu → Orion19
[url]http://www.crunchyroll.com/forumtopic-268051/singers-that-looks-almost-alike/?pg=4[/url]
Φεβ 07 2010 02:12
Erisadesu → Kenny
sigh αυτο νομίζω το έχω κάνει...θα δω αν δεν το βρω απο άλλον θα σου πω να μου δώσεις το δικό σου...
Φεβ 06 2010 23:16
Kenny → Erisadesu
Δεν παίζει να δανειστείς το CD των XP από κάποιον φίλο; :P Στο δίνω κι εγώ αν είναι. Πάντως αν σου εμφανίζονται κουτάκια, πάει να πει ότι δεν έχεις ούτε ιαπωνικές γραμματοσειρές. Αυτό διορθώνεται εύκολα. Πας και κατεβάζεις [URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=249863&postcount=10"]αυτό[/URL], και αποσυμπιέζεις τα περιεχόμενα στον φάκελο C:\WINDOWS\Fonts.
Φεβ 06 2010 21:10
Erisadesu → Kenny
χωρίς το CD των windows δεν μπορώ να κάνω την εγκατάσταση της ιαπωνικής γλώσσας;
και ακόμη και αν δεν θέλω να γράφω στα ιαπωνικά πως στον διάολο κάνω να
μην μου εμφανίζονται κουτάκια στα προγράμματα; πάλι την ίδια διαδικασία θέλει;
Φεβ 06 2010 20:38
Fingolfin → Erisadesu
Eri, καλημέρα.
Σε ενημερώνω ότι σου έσβησα 2 post απο το Song of the day II επειδή δεν είχες γράψει reason.
Φεβ 06 2010 09:20
ZeLiGa → Erisadesu
Άκυρο, αλλά ωραίο avatar έχεις. Το βλέμμα του τύπου είναι φοβερό. ^^
Φεβ 05 2010 22:28
Erisadesu → mono
ναι ρε γμτ ον λαιν ειμαι.
στειλε μου πάλι το mail σου σε Pm γιατί το έχασα.
Φεβ 04 2010 15:05


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
