Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Anelis

λαμάκα βοήθα λίγο τον αστιγματισμό μου στη μαύρη τρύπα γράφεις γαμίτσα ή γομίτσα;
Μάρ 10 2010 23:27
Φωτογραφία

Erisadesu → ma_foteini

1st post GET! Μώλις είδα αυτό a really lazy AWMN member λύθηκα στο γέλιο πως την παλεύεις με τους τρελούς (με την καλή την έννοια) εκεί; δεν είσαι lazy εσύ αυτοί ειναι οι υπερβολικοί
Μάρ 10 2010 23:26
Φωτογραφία

Anelis → Erisadesu

είμαι τσίφτισσα η άτιμη! αν κ το τρόλλινγκ δεν ήταν για τη μεγαλειότητά σας!
Μάρ 10 2010 21:40
Φωτογραφία

Erisadesu → Anelis

αυτά [B]με [/B]κάνεις και με τρελάνεις.
Μάρ 10 2010 21:22
Φωτογραφία

Anelis → Erisadesu

τώρα σε φακέλωσα!!!!!
Μάρ 10 2010 13:33
Φωτογραφία

Erisadesu → Anelis

τώρα είμαστε και επίσημα φίλες;
Μάρ 10 2010 13:20
Φωτογραφία

Erisadesu → Anyparktos

μη το λες μισθωτή σκλαβιά...ειδικά όταν μιλάς σε ένα άτομο άνεργο και άφραγκο.... και να σταματήσεις να νιώθεις άσχημα καθε τρεις και λίγο...
Μάρ 08 2010 14:32
Φωτογραφία

Anyparktos → Erisadesu

Lol Tιποτα μωρε απλά ένιωσα άσχημα μετά κι είπα να στο πω.Anw,παω για μισθωτή σκλαβιά στον ΟΤΕ.C ya around.
Μάρ 08 2010 14:25
Φωτογραφία

Erisadesu → Orion19

πες πρεπει να εχεις ειδικό κεφάλι για να μπορείς να κανεις αυτο το φρύδι..
Μάρ 08 2010 11:19
Φωτογραφία

Erisadesu → Anyparktos

1ον...δεν το ήξερα και σιγά μην το μάθαινα αν δεν μου το έλεγες εσυ... 2ον ... και να το μάθαινα δεν θα παρεξηγιόμουν.... 3ον... πάω να δείρω την Λένα που δεν είπε τίποτε (όχι πλάκα κάνω) 5ον... δεν μπορούσα χθες. 4ον δεν έχει.
Μάρ 08 2010 01:22
Φωτογραφία

Anyparktos → Erisadesu

Hi there... Λοιποοοον.Χτες μας ειπανε(εμενα και την Αντωνια) ο Μαριος κι η Αγνη για καφε.Νομιζαμε οτι θα μαστε οι 4 μονο και μετα η Αγνη φωναξε και τη Λενα.Γυρνωντας σπιτι το βραδυ συνειδητοποιησα οτι ξεχασα να σε ειδοποιήσω...Gomen.Στο λεω για να μη μας παρεξηγηθεις!
Μάρ 07 2010 22:27
Φωτογραφία

miko-chin → Erisadesu

Oh dear you haven't seen THIS [spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pPpYTCZUPLY[/youtube][/spoiler]
Μάρ 07 2010 22:02
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Erisadesu

Το ξέρω Λίζα-σαν, απλά μου αρέσει να βάζω και το Ε όταν το μεταφέρω από τα Κατακάνα στα Ελληνικά. Πριν κάτι εβδομαδες κατάλαβα τελικα που κόλλαγε το ρ. Εγώ βολεύομαι και με τα δύο :) Όποιο θέλει η οικοδέσποινα :P
Μάρ 05 2010 23:15
Φωτογραφία

Erisadesu → Night Wizard Seal

ευχαριστώ...και δεν με λένε Ελίζα με λενε ΛΙΖΑ!
Μάρ 05 2010 19:31
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Erisadesu

Σου είπα εγώ ότι θα το περάσεις. :) Λίγη αισιοδοξία και όχι απαισιοδοξία. Συγχαρητήρια Έλιζα-σαν :)
Μάρ 05 2010 19:25