Community Status Updates
iristella → Serestrum
[URL=http://img15.imageshack.us/i/funnypicturescatsleepso.jpg/][IMG]http://img15.imageshack.us/img15/1964/funnypicturescatsleepso.jpg[/IMG][/URL]
May 26 2010 14:26
iristella → Serestrum
[URL=http://img143.imageshack.us/i/funnypictureskittencaus.jpg/][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/8770/funnypictureskittencaus.jpg[/IMG][/URL]
May 26 2010 14:14
Serestrum → zade
δεν εχω ιδεα για τα challenges. ψαξε για κανα dlc, το goty απλα τα βαζει ολα μαζι.
May 25 2010 15:24
zade → Serestrum
Όχι ρε έχει 5 νέα maps !Eγώ αυτά θέλω ,τα γυαλιά και τα άλλα στα @@ μου .Αλλά τα maps που θα βρούμε!
May 25 2010 15:20
Serestrum → zade
δεν νομιζω οτι το χρειαζεσαι, απλα δινουν και κατι γυαλια μαζι για ψευδο3D. οποτε κατεβασε το απλο παιχνιδι οπου βρεις.
May 25 2010 15:15
zade → Serestrum
Και δεν μου λες ,το GOTY του arkham asylum gia to Pc το βρήκαμε πουθενά σε κανένα torrent για να το κατεβάσω κι εγώ;
May 25 2010 15:10
iristella → Serestrum
Guys εμένα δεν θα με παίζει κανείς? I ll be a lonely little pyro? *puppy eyes*
May 21 2010 01:05
Kenny → Serestrum
Προτείνω Heavy-Medic pair... let's show him the powers of right click.
May 20 2010 16:44
Serestrum → Kenny
διαλεξε. θες να πας απο pyro brotherhood? soldier? heavy? εχουμε πολλους τροπους να σε ξεκανουμε XD
May 20 2010 16:25
Serestrum → Strange Loop
εμ ειδες? βεβαια σε τετοιες αναλυσεις καποιες ρυθμισεις δεν χρειαζεται να ειναι στο max τους, οπως το antialiasing που ειναι και το πιο βαρυ.
κοιτα τωρα με το steam ισως βγουν και αλλα παιχνιδια, που δεν θα εβγαιναν ποτε σε retail. εστω και με μεγαλη καθυστερηση σε σχεση με τα win.
οπως βλεπεις σε περιμενουμε πολυς κοσμος XD
May 20 2010 15:57
Kenny → Serestrum
Hey... don't keep ssj4goku13 all for yourself... I wanna kill him good too. :kakaka:
May 20 2010 15:54


This status update has reached the maximum number of replies allowed
