Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Lol. Your avatar is very good :P
Μάρ 01 2011 21:06
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[youtube]Wa3o0yCwHto[/youtube]
Φεβ 28 2011 01:35
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[youtube]PTdzCAGH3lU[/youtube]
Φεβ 28 2011 01:12
Φωτογραφία

Serestrum → Tenshi

Ιντα κανω ψυχη μου? δεν το προσπαθω XD
Φεβ 27 2011 01:57
Φωτογραφία

Tenshi → Serestrum

Χαχαχα!! Με έχεις πεθάνει ωρέ κοπέλι!!!! Ακόμα και με το VM ξεράθηκα!! Αλσο [URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=475311&postcount=462"]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=475311&postcount=462[/URL]
Φεβ 27 2011 01:50
Φωτογραφία

Serestrum → Tenshi

Χαρη με λενε βρε XD οχι χαρυ XDDDD το κραταω για οταν παω στα ξενα :hahaha:
Φεβ 27 2011 01:41
Φωτογραφία

Serestrum → Gilmaru

απο χθες το μεσημερι :P μετριο θα ειναι αλλα απολαυστικο κατα πασα πιθανοτητα. δεν εχω πολλες ελπιδες για καλο RP αλλα νταξ... θα ερθει και η ωρα του.
Φεβ 26 2011 02:23
Φωτογραφία

Gilmaru → Serestrum

Άσχετο, το είδες αυτό? [YOUTUBE]JSRtYpNRoN0[/YOUTUBE] Tα σπάει! Αν και γαμώτο δεν μου αρέσει τόσο το gameplay στυλ των Elder Scrolls.. παρόλαυτά θα το δοκιμάσω σίγουρα κι αυτό όταν βγει.
Φεβ 25 2011 18:17
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

μικρουλι cute~ [URL="http://min.us/mvoY2Bp"][IMG]http://i.min.us/jjzgtm.jpg[/IMG][/URL]
Φεβ 24 2011 13:12
Φωτογραφία

Gilmaru → Serestrum

Για το skyrim και το witcher ήξερα, για τα υπόλοιπα όχι, φαίνονται εδιαφέροντα! Κρίμα για DA2, μου άρεσε το tactical aspect του 1..
Φεβ 23 2011 13:58
Φωτογραφία

Serestrum → Gilmaru

[B]The Witcher 2 Assassins of Kings Deus Ex 3 Human Revolution E.Y.E Divine Cybermacy ES V: Skyrim[/B] (μακαρι να ειναι καλυτερο απο το oblivion αλλα χλωμο... για την πλακα παντως θα το παρω... ) [B]Dead State [/B] και καποια αλλα indie. δεν νομιζω να προλαβω να τα παιξω ολα φετος. πολυ action oriented τα περισσοτερα και ενω περιμενα το DA2 για κατι tactical εφαγα στη μουρη εναν κακο κλωνο το dynasty warriors... Το Dead State δεν πιστευω να καταφερει να βγει φετος. Ειναι απο ατομα που εφτιαξαν τα Arcanum & VtM Bloodlines...
Φεβ 23 2011 13:52
Φωτογραφία

Gilmaru → Serestrum

Hey! Just curious, ποια είναι τα rpgs που περιμένεις να βγουν φέτος?
Φεβ 23 2011 13:35
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

[youtube]-jad4Du0JCA[/youtube]
Φεβ 21 2011 23:49
Φωτογραφία

Serestrum → Lord Leon

:P :P
Φεβ 19 2011 00:30
Φωτογραφία

Lord Leon → Serestrum

[QUOTE=Serestrum;473134]το χασμουρητο! πως μου ειχε ερθει και το ειχα γραψει; :hahaha:[/QUOTE] Εδώ σε παραδέχτηκα.
Φεβ 19 2011 00:23