Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Tenshi → Serestrum
Χαχαχα!!
Με έχεις πεθάνει ωρέ κοπέλι!!!!
Ακόμα και με το VM ξεράθηκα!!
Αλσο
[URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=475311&postcount=462"]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=475311&postcount=462[/URL]
Φεβ 27 2011 01:50
Serestrum → Tenshi
Χαρη με λενε βρε XD οχι χαρυ XDDDD
το κραταω για οταν παω στα ξενα :hahaha:
Φεβ 27 2011 01:41
Serestrum → Gilmaru
απο χθες το μεσημερι :P
μετριο θα ειναι αλλα απολαυστικο κατα πασα πιθανοτητα.
δεν εχω πολλες ελπιδες για καλο RP αλλα νταξ... θα ερθει και η ωρα του.
Φεβ 26 2011 02:23
Gilmaru → Serestrum
Άσχετο, το είδες αυτό? [YOUTUBE]JSRtYpNRoN0[/YOUTUBE]
Tα σπάει! Αν και γαμώτο δεν μου αρέσει τόσο το gameplay στυλ των Elder Scrolls.. παρόλαυτά θα το δοκιμάσω σίγουρα κι αυτό όταν βγει.
Φεβ 25 2011 18:17
Serestrum → iristella
μικρουλι cute~
[URL="http://min.us/mvoY2Bp"][IMG]http://i.min.us/jjzgtm.jpg[/IMG][/URL]
Φεβ 24 2011 13:12
Gilmaru → Serestrum
Για το skyrim και το witcher ήξερα, για τα υπόλοιπα όχι, φαίνονται εδιαφέροντα!
Κρίμα για DA2, μου άρεσε το tactical aspect του 1..
Φεβ 23 2011 13:58
Serestrum → Gilmaru
[B]The Witcher 2 Assassins of Kings
Deus Ex 3 Human Revolution
E.Y.E Divine Cybermacy
ES V: Skyrim[/B] (μακαρι να ειναι καλυτερο απο το oblivion αλλα χλωμο... για την πλακα παντως θα το παρω... )
[B]Dead State
[/B]
και καποια αλλα indie. δεν νομιζω να προλαβω να τα παιξω ολα φετος.
πολυ action oriented τα περισσοτερα και ενω περιμενα το DA2 για κατι tactical εφαγα στη μουρη εναν κακο κλωνο το dynasty warriors...
Το Dead State δεν πιστευω να καταφερει να βγει φετος. Ειναι απο ατομα που εφτιαξαν τα Arcanum & VtM Bloodlines...
Φεβ 23 2011 13:52
Gilmaru → Serestrum
Hey! Just curious, ποια είναι τα rpgs που περιμένεις να βγουν φέτος?
Φεβ 23 2011 13:35
Lord Leon → Serestrum
[QUOTE=Serestrum;473134]το χασμουρητο! πως μου ειχε ερθει και το ειχα γραψει; :hahaha:[/QUOTE]
Εδώ σε παραδέχτηκα.
Φεβ 19 2011 00:23


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
