Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Mad_Hatter → Serestrum
thanks^^
Medium παίζω και είμαι στο act 3 atm, και με swallow+blizzard δεν έχω προβλήματα σχεδόν ποτέ, την 2η πανοπλία παίζει να την πηδήξω
Μάρ 20 2011 17:59
Serestrum → Mad_Hatter
δεχομαι, αλλα χρεωνω.
Δινε λεφτα για υλικα φιλτρων και βιβλια αν παιζεις στο medium και ανω.
αν παιζεις στο ευκολο και τα βγαζεις περα και χωρις φιλτρα κρατα τα για την 2η πανοπλια (την 3η και καλυτερη την κερδιζεις απο αποστολες).
Οπλα μην αγοραζεις. Σιδερενια και ασημενια σπαθια βρισκεις ολοκληρωνοντας αποστολες.
Οταν βρεις εναν νανο οδοντιατρο που ψαχνει σπανια δοντια κανε οτι μπορεις για να του βρισκεις. Σου δινει ενα υπεργαματο σιδερενιο. Για να το παρεις πρεπει να σπασεις στο ξυλο εναν βετερανο γερο πυγμαχο σε μια σπυλια στο τελευταιο Act.
Μάρ 20 2011 17:45
Mad_Hatter → Serestrum
Να σου πω, ερωτήσεις για το The Witcher δέχεσαι?
Βασικά δε ξέρω πως να χειρίζομαι τα λεφτά.Να τα κρατάω για να αγοράσω στο τέλος imba weapons/armors όπως στο dragon age, η να σπαταλάω τα πάντα σε ότι βιβλίο με ingedients/bestiary/recipe entries?
Μέχρι στιγμής κάνω το 2ο, είναι και αγιογδάρτες οι merchants ^^
Μάρ 20 2011 17:35
Serestrum → Tenshi
τωρα αρχιζεις να με τρομαζεις...
θα με κανεις να αλλαξω αβαταρ XD
Μάρ 09 2011 17:22
Tenshi → Serestrum
Χαχαχαχα!!!
Μα επιμένω! Είσαι για φάγωμα....σκέφτομαι να σε υιοθετήσω! xD
Μάρ 09 2011 17:19
Tenshi → Serestrum
Είσαι πολύ γλυκούλης και χαριτωμένος! kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!
Μάρ 09 2011 17:09


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
