Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Lord Leon → Serestrum

σορυ ρε συ δεν προλαβα να κανω τεστ dna :hahaha:
Μάρ 20 2011 21:11
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

lol ρε xd ty again^^
Μάρ 20 2011 18:31
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

ok... γουστα ειναι αυτα... καλη συνεχεια :P
Μάρ 20 2011 18:25
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

thanks^^ Medium παίζω και είμαι στο act 3 atm, και με swallow+blizzard δεν έχω προβλήματα σχεδόν ποτέ, την 2η πανοπλία παίζει να την πηδήξω
Μάρ 20 2011 17:59
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

δεχομαι, αλλα χρεωνω. Δινε λεφτα για υλικα φιλτρων και βιβλια αν παιζεις στο medium και ανω. αν παιζεις στο ευκολο και τα βγαζεις περα και χωρις φιλτρα κρατα τα για την 2η πανοπλια (την 3η και καλυτερη την κερδιζεις απο αποστολες). Οπλα μην αγοραζεις. Σιδερενια και ασημενια σπαθια βρισκεις ολοκληρωνοντας αποστολες. Οταν βρεις εναν νανο οδοντιατρο που ψαχνει σπανια δοντια κανε οτι μπορεις για να του βρισκεις. Σου δινει ενα υπεργαματο σιδερενιο. Για να το παρεις πρεπει να σπασεις στο ξυλο εναν βετερανο γερο πυγμαχο σε μια σπυλια στο τελευταιο Act.
Μάρ 20 2011 17:45
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Να σου πω, ερωτήσεις για το The Witcher δέχεσαι? Βασικά δε ξέρω πως να χειρίζομαι τα λεφτά.Να τα κρατάω για να αγοράσω στο τέλος imba weapons/armors όπως στο dragon age, η να σπαταλάω τα πάντα σε ότι βιβλίο με ingedients/bestiary/recipe entries? Μέχρι στιγμής κάνω το 2ο, είναι και αγιογδάρτες οι merchants ^^
Μάρ 20 2011 17:35
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

εννοείτε xd
Μάρ 17 2011 18:11
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

υπαρχει παντου λιγο /v/.
Μάρ 17 2011 18:05
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

μελλισι?
Μάρ 11 2011 14:11
Φωτογραφία

Serestrum → Tenshi

τωρα αρχιζεις να με τρομαζεις... θα με κανεις να αλλαξω αβαταρ XD
Μάρ 09 2011 17:22
Φωτογραφία

Tenshi → Serestrum

Χαχαχαχα!!! Μα επιμένω! Είσαι για φάγωμα....σκέφτομαι να σε υιοθετήσω! xD
Μάρ 09 2011 17:19
Φωτογραφία

Serestrum → Tenshi

ελα σταματααα~~ αντε να χαθεις... XD
Μάρ 09 2011 17:14
Φωτογραφία

Tenshi → Serestrum

Είσαι πολύ γλυκούλης και χαριτωμένος! kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!
Μάρ 09 2011 17:09
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://i.min.us/ijCKI2.gif[/IMG]
Μάρ 09 2011 00:19
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

I know. :P
Μάρ 01 2011 21:11