Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → iristella

you are so unfashionable...
Μάρ 19 2009 23:36
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

it s called excuses.......noob..... XD
Μάρ 19 2009 23:01
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

you suck at δικαιολογιες...
Μάρ 19 2009 22:38
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Δεν καταλαβαινω τι εννοεις.... Εγω φροντίζω απλά για την απρόσκοπτη διεξαγωγη των συζητησεων στο φορουμ. Οποιεσδήποτε κινήσεις μου είναι σε συννενόηση με μέλη της anime\\gr team. ΝΑι ακομη και αυτή που μου καταλογίζεις ως μεροληπτική. :P
Μάρ 19 2009 22:34
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

admit it... μεροληπτεις σε καποιες ομαδες μελων...
Μάρ 19 2009 21:45
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

I am just looking over for ALL the users in the forum..... yaoi fangirls and fanboys included..... :P :hahaha::hahaha::hahaha:
Μάρ 19 2009 21:28
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

yaoi fangirl... peh...
Μάρ 19 2009 21:22
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://g.imagehost.org/0009/party_hard_cat2.gif[/IMG]
Μάρ 17 2009 15:39
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[url=http://www.mom.gr/]MOm Website[/url]
Μάρ 17 2009 15:28
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

μιλαω για παραλληλο συμπαν. μην ανακατευεσαι... αχεμ... ΜοΜ ειναι...?
Μάρ 17 2009 15:17
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Μια χαρά είμαι. Προσπαθώ να ανοιξω σύλλογο αντίπαλο της MoM (με στόχο διαμετρικά αντίθετο από τον δικό της δλδ). Εγώ το συμπαν το έχω ήδη κατακτήσει.Αν θες σου δίνω και σένα μια γωνίτσα να εχεις να καθεσαι.
Μάρ 17 2009 15:11
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

οτι μπορω κανω και γω... για την ωρα διαβαζω ωστε να εχω τις απαραιτητες γνωσεις για την κατακτηση του συμπαντος... εσυ χαου αρ γιου γλυκιε σατανα?
Μάρ 17 2009 14:36
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Tι κάνεις αγγελιοφόρε της καταστροφής και του Ερέβους? Ολα καλά?
Μάρ 17 2009 13:43
Φωτογραφία

Serestrum → Franklin

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...... μην κανεις χαζα... πφφφ καλα... θα ζησω και χωρις εσενα... το μισος μου δεν θα σβησει ποτε... :P φιλουρες κουκλιδιο και καλη επιτυχια παντου... και μην αγχωνεσαι... αν αγχωθεις θα σε δειρω... ^_^
Μάρ 12 2009 16:50
Φωτογραφία

Franklin → Serestrum

Γεια σου μπλιμπλι! Τα λεμε το καλοκαιρι, μπορει και πιο συντομα. Ελπιζω να μη με ξεχασεις ως τοτε :P I surely won't! Να προσεχεις και το ντουλινιον και να στε φρονιμα παιδια :P ΒΒ!
Μάρ 12 2009 16:46