Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → Nighteyes
σορρυ που ανακατευομαι αλλα nighteyes μην την αφησεις να σε μολυνει... XD
Σεπ 28 2009 18:22
Serestrum → Radagast
ωπ, καλα εννοειται οτι δεν ειπα ελα τωρα αμεσως να το κανουμε ολο μαζι... XD
αλλα σου λεω πως ειμαι μεσα αν γινει καποια στιγμη!
καλη συνεχεια, να προσεχεις και με το καλο να ξεμπερδεψεις απο εκει.
Σεπ 26 2009 12:24
Radagast → Serestrum
Είμαι φαντάρος ρε τρελέ και με άδεια τώρα, οπότε τι να σου πω, κάτσε να τελειώσω με την ειδικότητα και να πάω σε άλλη μονάδα και βλέπουμε σε 1-2+ μήνες από τώρα. :) Γενικά δύσκολο στην φάση που είμαι τώρα πάντως.
Σεπ 26 2009 00:53
Serestrum → Tea-chan
μωρε... λες να ξεχνα και εκεινη τι γραφει? με τοσα που γινονται... παντως σχεδιαστικα δεν πιανεται... και δωσε λιγο Κρορυ το κερατο μου... πηγα να αγορασω το 14 και ειχε εξαφανιστει... XD
Σεπ 24 2009 21:08
Tea-chan → Serestrum
Χάλο δέαρ!
Μια χαρά πέρασες άμα πήγες διακοπές. Με τη δουλειά μου δε το κούνησα πού πι από το σπίτι. :( Παρέα με την αρερφή μου, έπηξα σε Disney moview του 90.
Τώρα για το γιοφύρι της Άρτας... εεε, ενοώ για το D.Gray-man θέλω να πιστεύω ότι κάπου το πάει με όλο αυτό το μπορδούλωμα... ελπίζω.
Σεπ 24 2009 18:55
Serestrum → Tea-chan
helow λοβ.... :hi:
ειχα χαθει για μεγαλο διαστημα... 2 μηνες δουλεια το καλοκαιρι και 2 βδομαδες διακοπες στον σεπτεμβρη... επεστρεψα πιο εγκεφαλικα νεκρος απο ποτε... ειδα ~30 ανιμε/ταινιες μεσα στο καλοκαιρι... :hahaha:
σχετικα με το Δ.Γρευ Μαν.... οργασμος... μπερδεψε καπου τα μπουτακια της, αλλα το σχεδιο, η εξελιξη, η σαπιλλα και.. αααααααχχχ.... νοεμβρης... μακρια ειναι....
καλα εισαι εσυ? :ureshii: πως περασες?
Σεπ 21 2009 12:44
Serestrum → Radagast
γεια σου, τι κανεις, πως περασες και τα λοιπα.... :hahaha:
χωρις πολλα πολλα... ποτε ξεκιναμε τη μεταφραση του Gankutsuou...? :awww:
Σεπ 17 2009 18:15
Serestrum → iristella
25 ολοκληρα? ποιος τρελος αφησε να συμβει αυτο... ?
μεχ... χλονια ποκκα... ^^
Ιούν 26 2009 23:15
Serestrum → Radagast
χεχε φχαστω πολυ...
σε συγχωρω... αυτη η δικαιολογια πιανει παντα!!
νασαι καλα!! ^^
Ιούν 24 2009 13:43
Radagast → Serestrum
Αν και πολύ καθυστερημένα, Χρόνια Πολλά τρελέ. :) Omedetou. ^^
Τα τίναξε και το pc μου πρόσφατα, αν και I know, excuses. XD
Ιούν 24 2009 01:55


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
