Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy-Nyu → Serestrum

gommen gommen δεν το εκανα για να μοιαζει το ποστ σου ακυρο,για την ακριβεια δεν ειχα δει καν οτι απαντησες,οσον αφορα το ποστ μου αν θες απαντα μου με πμ. εφοσον το ειδες ηδη αν θες να συνεχισουμε ετσι τη συζητηση αλλα ελπιζω να καταλαβαινεις γιατι το εσβησα
Oct 31 2009 14:21
Photo

Serestrum → spartankid

οκ. :)
Oct 29 2009 18:20
Photo

spartankid → Serestrum

τελικα δεν θα μπορεσω να τα παρω χιλια σορρυ που σε καθυστερησα ββ
Oct 28 2009 13:21
Photo

Serestrum → mono

[IMG]http://i.imagehost.org/0351/caution-watch-out-the-floor-is-covered-in-semen.jpg[/IMG]
Oct 24 2009 10:46
Photo

mono → Serestrum

[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/LibbyLolipop4.jpg[/IMG]
Oct 24 2009 09:27
Photo

spartankid → Serestrum

ενταξει φιλε στειλε αν θες να παρω μια ιδεα
Oct 12 2009 22:16
Photo

Serestrum → spartankid

ναι. αν θες να σου πω τιμη θα σου στειλω πμ.
Oct 12 2009 22:10
Photo

spartankid → Serestrum

να σε ρωτησω στην anime-greek λες οτι πουλας one piece manga τα πουλας και ξεχωριστα ?
Oct 12 2009 22:08
Photo

iristella → Serestrum

πες :33333
Oct 10 2009 18:39
Photo

Serestrum → iristella

μπορω να σου ζητησω μια μεγαλη χαρη?
Oct 10 2009 13:49
Photo

...xXx... → Serestrum

Hi άμα θέλεις βοήθησε με σε έναν διαγωνισμό που συμμετέχω Μπες εδώ [URL]http://www.pspgo.gr/govote.php?page=top10[/URL] και ψήφισε αυτες της 2 φωτογραφίες [spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_TueOct6235434GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler][spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_WedOct7104035GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler]με 5 αστερία ώστε να ανέβη η βαθμολογία τους ΄[COLOR=DarkOrange](επίσης σημαντικό είναι να μην ψήφισης καμία άλλοι φωτογραφία )[/COLOR] [COLOR=Red][B]Tnx a lot:nanana:[/B][/COLOR]
Oct 08 2009 22:03
Photo

Serestrum → zade

αψογα. πολυ ωραια!! οποτε ειναι πες μου. πολυ το χαρηκα!! θα περιμενω.
Oct 04 2009 17:58
Photo

zade → Serestrum

μίλησα εγώ με τον Αποστόλη και μου είπε όκ , μόλις τελειώσω το Tytania. Δεν θα αργήσω . Μόλις το τελειώσω θα σου ξαναπώ να πιάσουμε το Agent . Ντάξ ;
Oct 04 2009 17:52
Photo

Serestrum → zade

αχα!! μαρεσει που παει το θεμα... εγω ειμαι μεσα με τα 5000 (πεντε χιλιαδες). πρεπει να τους το πουμε πολυ ευγενικα και με τροπο... θα επικοινωνησεις εσυ μαζι τους? εγω μονο στο φορουμ τους μεσω πμ μπορω. επισης ειναι και το θεμα των RAW...
Oct 04 2009 13:13
Photo

Lucy-Nyu → Serestrum

μοσιιιιιιιιι μοσ.γη καλει σερεστρουμ,are you there?
Oct 04 2009 01:26