Community Status Updates
Lucy-Nyu
→
Serestrum
gommen gommen δεν το εκανα για να μοιαζει το ποστ σου ακυρο,για την ακριβεια δεν ειχα δει καν οτι απαντησες,οσον αφορα το ποστ μου αν θες απαντα μου με πμ. εφοσον το ειδες ηδη αν θες να συνεχισουμε ετσι τη συζητηση
αλλα ελπιζω να καταλαβαινεις γιατι το εσβησα
Oct 31 2009 14:21
spartankid → Serestrum
τελικα δεν θα μπορεσω να τα παρω χιλια σορρυ που σε καθυστερησα ββ
Oct 28 2009 13:21
Serestrum → mono
[IMG]http://i.imagehost.org/0351/caution-watch-out-the-floor-is-covered-in-semen.jpg[/IMG]
Oct 24 2009 10:46
mono → Serestrum
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/LibbyLolipop4.jpg[/IMG]
Oct 24 2009 09:27
spartankid → Serestrum
να σε ρωτησω στην anime-greek λες οτι πουλας one piece manga τα πουλας και ξεχωριστα ?
Oct 12 2009 22:08
...xXx... → Serestrum
Hi άμα θέλεις βοήθησε με σε έναν διαγωνισμό που συμμετέχω
Μπες εδώ
[URL]http://www.pspgo.gr/govote.php?page=top10[/URL]
και ψήφισε αυτες της 2 φωτογραφίες
[spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_TueOct6235434GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler][spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_WedOct7104035GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler]με 5 αστερία ώστε να ανέβη η βαθμολογία τους ΄[COLOR=DarkOrange](επίσης σημαντικό είναι να μην ψήφισης καμία άλλοι φωτογραφία )[/COLOR]
[COLOR=Red][B]Tnx a lot:nanana:[/B][/COLOR]
Oct 08 2009 22:03
Serestrum → zade
αψογα. πολυ ωραια!! οποτε ειναι πες μου. πολυ το χαρηκα!! θα περιμενω.
Oct 04 2009 17:58
zade → Serestrum
μίλησα εγώ με τον Αποστόλη και μου είπε όκ , μόλις τελειώσω το Tytania. Δεν θα αργήσω . Μόλις το τελειώσω θα σου ξαναπώ να πιάσουμε το Agent . Ντάξ ;
Oct 04 2009 17:52
Serestrum → zade
αχα!! μαρεσει που παει το θεμα... εγω ειμαι μεσα με τα 5000 (πεντε χιλιαδες). πρεπει να τους το πουμε πολυ ευγενικα και με τροπο... θα επικοινωνησεις εσυ μαζι τους? εγω μονο στο φορουμ τους μεσω πμ μπορω. επισης ειναι και το θεμα των RAW...
Oct 04 2009 13:13


This status update has reached the maximum number of replies allowed
