Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία
Φωτογραφία

Melkor → holly

ε αφου σου αρεσε, μπορεις να δοκιμασεις και το Legend of the Blue Wolf and/or Enzai. θα τα βρεις εξισου διασκεδασστικα! have fun!
Μάρ 14 2009 14:02
Φωτογραφία

holly → Melkor

το χω δει :P ναι είναι ωραίο:wooi2:
Μάρ 14 2009 13:52
Φωτογραφία

Melkor → holly

penis? μπορεις να δεις και το Boku no Pico. ειναι παρα πολυ ωραιο! πολυ συναισθημα μεσα ειναι παρα πολυ συγκινητικο
Μάρ 14 2009 13:36
Φωτογραφία

holly → Melkor

περιμένω να κατεβει η 2η season του code geass:nanana: και διαβάζω Naruto :awww:
Μάρ 14 2009 13:06
Φωτογραφία

Melkor → holly

βλεπω animu. u?
Μάρ 14 2009 03:12
Φωτογραφία

holly → Melkor

τι κάνεις?
Μάρ 13 2009 21:05
Φωτογραφία
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Franklin → Melkor

Padre! Θα μου λειψειιις! Τα λεμε ξανα συντομα! :nanana::byejg9:
Μάρ 12 2009 16:34
Φωτογραφία

Melkor → Kenny

[URL]http://www.anime.gr/forums/292753-post1727.html[/URL] πες του καμια κουβεντα πλζ
Μάρ 09 2009 11:04
Φωτογραφία

Melkor → marinos519

εκτος απο την εξυπναδα που πεταξες στο θεμα της νηστειας, εβλεπα και [URL="http://www.anime.gr/forums/290431-post41.html"]αυτο[/URL] πρωτον, οι επιλογες σου, αναιρουν η μια την αλλη δευτερον, ρε παλικαρε, τι καπνιζεις κι δεν μας δινεις?
Μάρ 07 2009 23:44
Φωτογραφία

Melkor → Stein3x

αρχικα welcome φιλος αφετερου, ναι αξιζει να δεις με τα 1000 το GTO. μην περιμενεις την ιδια σαπιλα με το Golden Boy, αλλα ειναι οτι πιο κοντινο υπαρχει. ειμαι σιγουρος, οτι αφου το δεις, θα μπει μεσα στο Τοπ 10 σου
Μάρ 07 2009 18:44
Φωτογραφία

Melkor → Nighteyes

muahahahahha, Nee-san, εχω την εντυπωση οτι σε διεφθειρα... εχεις απολυτο δικιο ομως σε αυτο που λες.
Μάρ 07 2009 08:37
Φωτογραφία

Nighteyes → Melkor

Είπα να ρίξω λίγο λάδι στην φωτιά.[url]http://www.anime.gr/forums/off-topic/6778-%CD%E7%F3%F4%E5%F5%E5%F4%E5-5.html#post291979[/url]
Μάρ 07 2009 02:18