Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Melkor → holly
ε αφου σου αρεσε, μπορεις να δοκιμασεις και το Legend of the Blue Wolf and/or Enzai.
θα τα βρεις εξισου διασκεδασστικα!
have fun!
Μάρ 14 2009 14:02
Melkor → holly
penis?
μπορεις να δεις και το Boku no Pico. ειναι παρα πολυ ωραιο! πολυ συναισθημα μεσα
ειναι παρα πολυ συγκινητικο
Μάρ 14 2009 13:36
holly → Melkor
περιμένω να κατεβει η 2η season του code geass:nanana: και διαβάζω Naruto :awww:
Μάρ 14 2009 13:06
Melkor → Kenny
[URL]http://www.anime.gr/forums/292753-post1727.html[/URL]
πες του καμια κουβεντα πλζ
Μάρ 09 2009 11:04
Melkor → marinos519
εκτος απο την εξυπναδα που πεταξες στο θεμα της νηστειας, εβλεπα και [URL="http://www.anime.gr/forums/290431-post41.html"]αυτο[/URL]
πρωτον, οι επιλογες σου, αναιρουν η μια την αλλη
δευτερον, ρε παλικαρε, τι καπνιζεις κι δεν μας δινεις?
Μάρ 07 2009 23:44
Melkor → Stein3x
αρχικα welcome φιλος
αφετερου, ναι αξιζει να δεις με τα 1000 το GTO. μην περιμενεις την ιδια σαπιλα με το Golden Boy, αλλα ειναι οτι πιο κοντινο υπαρχει.
ειμαι σιγουρος, οτι αφου το δεις, θα μπει μεσα στο Τοπ 10 σου
Μάρ 07 2009 18:44
Melkor → Nighteyes
muahahahahha, Nee-san, εχω την εντυπωση οτι σε διεφθειρα...
εχεις απολυτο δικιο ομως σε αυτο που λες.
Μάρ 07 2009 08:37
Nighteyes → Melkor
Είπα να ρίξω λίγο λάδι στην φωτιά.[url]http://www.anime.gr/forums/off-topic/6778-%CD%E7%F3%F4%E5%F5%E5%F4%E5-5.html#post291979[/url]
Μάρ 07 2009 02:18


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
