Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Dante80 → Melkor
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Που σαι ρε ταααναααασσσσ!! :nanana:[/SIZE][/FONT]
Οκτ 03 2009 20:34
zade → Melkor
Για πες μου λοιπόν ω δεξιέ , το καινούριο λέει τίποτες ; Διότι το παλαιό το γούσταρα πιο πολύ και απ την Μόνικα Μπελούτσι. Ε καλά , όχι πιο πολύ , αλλά μου άρεσε.
Οκτ 02 2009 12:06
Melkor → Zabimaru
ελα φιλος, το κινητο μου εχει καψει βαλβολινες. οχι, δεν θα παω, ουτε κα ιστο παρτυ
Σεπ 26 2009 17:20
saidwho. → Melkor
Thanks dude ,το έβλεπα λίγο στάσιμο το thread τελευταία οπότε είπα να συνεισφέρω και γω κάτι. Αν έχει κάνει κάποιος καλή δουλειά εκεί μέσα αυτός είσαι εσύ φίλε , ειδικότερα με το Sheryl Nome tribute I was drooling like crazy :P
Σεπ 24 2009 14:09
tsakis83 → Melkor
Οι ελπίδες μας για μια καλύτερη ζωή είναι όλες πάνω σου, θέλουμε να πολεμήσουμε τους διαβολικούς μπακαλιάρους σου!!!!!!
Σεπ 22 2009 23:10
RiDeLub → Melkor
Λίγο καθυστερημένη η απάντηση αλλά έπρεπε να πω ενα: gooood.
Βέβαια τα "μικρά" δεν είναι του γούστου μου , αλλά μπροστά στα πόδια....
Σεπ 16 2009 01:24
Melkor → GkLoc
oh well. και εγω το ανιμε εχω δει μονο, και μαρεσε. απλα καποιος μου ειχε πει οτι η ιστορια συνεχιζεται πολυ παρακατω.
και εγω με lovely complex ξεκινησα παντως, οποτε ορμα του. ειναι πολυ καλη επιλογη.
επισης αν ενδιαφερεσαι για girl x girl shoujo καταστασεις, δοκιμασε το φετινο aoi hana
Σεπ 15 2009 00:04
GkLoc → Melkor
Ούτε εγώ περίμενα να με δω έτσι,πίστεψε με,αλλά let's give it a try είπα...
Τo Kare Kano που αναφέρεις είχα διαβάσει 2 Volume από παλιά,το μόνο μου παράπονο ήταν ότι είχε υπερβολικά πολλές σελίδες,αλλά οι ιστοριες ηταν μια χαρα ενδιαφερουσες,και αυτο το εχασα και δεν το συνεχισα,ασε που ειναι καμποσα Volumes κιολας,θα το πιασω και αυτο ομως που θα παει...
plus,Yoruichi samaaaaaaa:lovulovu::lovulovu::lovulovu:
Σεπ 14 2009 22:57
Melkor → Phantom Duck
γιωργο, λογω της μ@λ@κι@ς που δερνει το φορυμ, εκανα καταλαθος double post, αντι για edit. σβησε το πρωτο πλζ [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=338476#post338476[/url]
Σεπ 14 2009 11:54
Melkor → GkLoc
+666 to what Kenny said.
plus, give kare kano manga a shot. πιο ολοκληρωμενο.
παντως ουτε εγω το περιμενα ποτε να σε δω ετσι.
περιμενω με ανυπομονησια το νεο σετακι Gutts.
Edit: κοιτα πανω σε τι επεσα μολις ...
[spoiler][IMG]http://elis.imouto.org/sample/6fa85411cdb06f0464ab83b25d13a104/moe%2095668%20sample.jpg[/IMG][/spoiler]
Σεπ 13 2009 20:11


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
