Jump to content


Community Status Updates


Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

απλο: βγαζεις φωτο και τις ανεβαζεις μ album ;)
Jan 30 2012 02:52
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Εγω κανω OP,Bleach και Naruto γτ ειναι ευκολα. Δεν ξερω πως να σου δειξω καποια -_-
Jan 30 2012 02:46
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

me too xD οτι 9ελεις σχεδον τ εχω κανει ;ΡΡ
Jan 30 2012 02:42
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Tα παντα ολα:P Exω κανει πολλα απο manga.
Jan 30 2012 02:39
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

χαχαχ νομιζεις!πολυ λεπτομερια εχει...:/ κ εσυ τ ζωγραφιζεις? ;Ρ αν μου επιτρεπεται? ;ΡΡ
Jan 30 2012 02:37
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Κοιτα,ο Luffy ειναι ο πιο ευκολος. Ζωγραφιζω και εγω.
Jan 30 2012 02:34
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

ακομα αποφασιζω... κανω τν Luffy,δν μου αρεσει τ πεταω.... κανω τν ichigo,δν μου αρεσει τν πεταω.... κανω τν Naruto,δν μου αρεσει τν πεταω....καμια γνωμη ? τι ν φτιαξω? ;/
Jan 30 2012 02:33
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

It's ok;) Τι ζωγραφιζεις?
Jan 30 2012 02:29
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

αχχ ναι σορρυ ειναι αργα και ζωγραφιζω δεν τ παρατηρησα κ ξεχαστικα ;/ ;Ρ
Jan 30 2012 02:25
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Χαχα,δεν βλεπεις το username:P
Jan 30 2012 02:22
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

και σε ποιον αρεσει το κρυο?εσενα πως σε λενε? εμενα Θάλεια... ;ΡΡ
Jan 30 2012 02:15
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Κοιτα,το συχενομαι το κρυο..Αλλα το χιονι ειναι ωραιο;) Πως σε λενε?
Jan 30 2012 02:04
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

αυτα ειναι!! ;Ρ σ εσας μπορει και να χιονισει υπαρχει αυτη η πι9ανοτητα δηλαδη ;)
Jan 30 2012 02:02
Photo

Dio Brando → BloodyPrincess

Εγω νοτια,Ν. Σμυρνη.
Jan 30 2012 01:54
Photo

BloodyPrincess → Dio Brando

κεντρο.... εσυ ?
Jan 30 2012 01:51