Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Strange Loop → iristella

αμέσως να γραψει κατι στο blood take me serious yaoi κάτι. πφφ
Οκτ 17 2010 03:57
Φωτογραφία

Strange Loop → zade

εγω βλεπω like 30 σειρες το χρονο. Το spartacus αν και ειχα δει περσυ τον πιλοτο δεν την συνεχισα.Φετος λογο ξηρασιας απο σειρες ειπα να την αρχίσω και κόλλησα. Το fringe ως τωρα ειναι τοσο γαμάτο που θα με κάνει να στατησω ολες τις αλλες που βλεπω. Φοβερο το χθεσινο επεισοδιο.
Οκτ 15 2010 19:08
Φωτογραφία

zade → Strange Loop

Ρε γι αυτό βλέπω μια σειρά το χρόνο +το Fringe.Γιατί θέλω να είναι ότι πιο epic υπάρχει στην τηλιόρας που λέει και η γιαγιά.Το Σπάρτακους Μπλαντ και Σαντ ήταν ότι πιο έπικ βγήκε πέρσι. BTW διάβασα το δεύτερο του Neonomicon.έχεις δίκιο στρώνει αρκετά.Και πάλι δεν είναι τίτλος που αδημονώ να διαβάσω κάθε μήνα ,όμως είναι πολλά σκαλοπάτια πιο πάνω από το πρώτο τεύχος.Σχεδόν ενδιαφέρομαι να δω τι θα συμβεί παρακάτω.Πάλι όμως η οικονομία χώρου πάσχει.Πόσες σελίδες πια χριεάζεται εκείνο το όργιο;
Οκτ 15 2010 18:42
Φωτογραφία

Strange Loop → zade

Πηραν την λέξη EPIC και την έκαναν σειρά.. θεϊλα το Spartacus. Ειδα 8 επεισοδια σε μιαμιση μερα
Οκτ 15 2010 16:59
Φωτογραφία

iristella → Strange Loop

[url=http://img156.imageshack.us/i/1e9ead8c0c1e45d1a9b13ca.jpg/][img]http://img156.imageshack.us/img156/4425/1e9ead8c0c1e45d1a9b13ca.jpg[/img][/url]
Οκτ 15 2010 15:48
Φωτογραφία

Strange Loop → Anelis

[url]http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2010/oct/12/doctor-who-immortal-reveals-bbc?CMP=twt_gu[/url]
Οκτ 14 2010 13:09
Φωτογραφία

Tenshi → Strange Loop

Φταααααααααανειιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Θέλω να το δω τωρααααααααα!!!! Αχ τι μου έκανες ωρεεεε κοπέλι!!!
Οκτ 13 2010 22:57
Φωτογραφία

Strange Loop → Tenshi

πιστευω θα σ αρεσει πολυ ρε μπρο [youtube]qoFqatfEFrw[/youtube]
Οκτ 13 2010 22:52
Φωτογραφία

Tenshi → Strange Loop

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Θεϊκότατο.... NOOOO WAI TO LOSE THIS MOVIE!! "The L word" - Lesbian? "The other L word" -......lesbians? xaxaxaxa
Οκτ 13 2010 22:40
Φωτογραφία

Strange Loop → Tenshi

αυριο βγαινει ρε!!! [youtube]O_RrNCqCIPE[/youtube]
Οκτ 13 2010 22:35
Φωτογραφία

Tenshi → Strange Loop

Υπομονή bro! Δεκέμβρη μήνα βγαίνει... Καλό φαίνεται τελικά τώρα που διάβασα το στορυ. Νόμιζα θα ήταν κανένας super hero όταν πρωτοδιάβασα είδα τον τίτλο "Scot Pilgrim Vs The World" Αι να δούμε τι θα κάνει ο έρωτας εναντίων των πρώην!! xD
Οκτ 13 2010 22:31
Φωτογραφία

Strange Loop → Tenshi

την περιμενω εδω και 5 μηνες like crazy...
Οκτ 13 2010 22:27
Φωτογραφία

Tenshi → Strange Loop

χαχαχα!! Δε πήγα τελικά σημερά γιατί μου έτυχαν κάτι δουλειές!! Μα καλά τόσο ωραίο είναι το Scot ??? Το είχα για εντελώς μούφα ταινία....
Οκτ 13 2010 22:25
Φωτογραφία

Strange Loop → Tenshi

αΝδεν πηγες για ταινια σημερα και πας αυριο , μεθαυριο , υποχρεουσε να δεις το Scott Pilgrim, αλλιως block
Οκτ 13 2010 22:24
Φωτογραφία

Anelis → Strange Loop

Άντε δες καμιά σειρά ρε καμένο
Οκτ 13 2010 14:13