Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Strange Loop → iristella
αμέσως να γραψει κατι στο blood take me serious yaoi κάτι.
πφφ
Οκτ 17 2010 03:57
Strange Loop → zade
εγω βλεπω like 30 σειρες το χρονο. Το spartacus αν και ειχα δει περσυ τον πιλοτο δεν την συνεχισα.Φετος λογο ξηρασιας απο σειρες ειπα να την αρχίσω και κόλλησα.
Το fringe ως τωρα ειναι τοσο γαμάτο που θα με κάνει να στατησω ολες τις αλλες που βλεπω. Φοβερο το χθεσινο επεισοδιο.
Οκτ 15 2010 19:08
zade → Strange Loop
Ρε γι αυτό βλέπω μια σειρά το χρόνο +το Fringe.Γιατί θέλω να είναι ότι πιο epic υπάρχει στην τηλιόρας που λέει και η γιαγιά.Το Σπάρτακους Μπλαντ και Σαντ ήταν ότι πιο έπικ βγήκε πέρσι.
BTW διάβασα το δεύτερο του Neonomicon.έχεις δίκιο στρώνει αρκετά.Και πάλι δεν είναι τίτλος που αδημονώ να διαβάσω κάθε μήνα ,όμως είναι πολλά σκαλοπάτια πιο πάνω από το πρώτο τεύχος.Σχεδόν ενδιαφέρομαι να δω τι θα συμβεί παρακάτω.Πάλι όμως η οικονομία χώρου πάσχει.Πόσες σελίδες πια χριεάζεται εκείνο το όργιο;
Οκτ 15 2010 18:42
Strange Loop → zade
Πηραν την λέξη EPIC και την έκαναν σειρά..
θεϊλα το Spartacus.
Ειδα 8 επεισοδια σε μιαμιση μερα
Οκτ 15 2010 16:59
iristella → Strange Loop
[url=http://img156.imageshack.us/i/1e9ead8c0c1e45d1a9b13ca.jpg/][img]http://img156.imageshack.us/img156/4425/1e9ead8c0c1e45d1a9b13ca.jpg[/img][/url]
Οκτ 15 2010 15:48
Strange Loop → Anelis
[url]http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2010/oct/12/doctor-who-immortal-reveals-bbc?CMP=twt_gu[/url]
Οκτ 14 2010 13:09
Tenshi → Strange Loop
Φταααααααααανειιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
Θέλω να το δω τωρααααααααα!!!!
Αχ τι μου έκανες ωρεεεε κοπέλι!!!
Οκτ 13 2010 22:57
Strange Loop → Tenshi
πιστευω θα σ αρεσει πολυ ρε μπρο
[youtube]qoFqatfEFrw[/youtube]
Οκτ 13 2010 22:52
Tenshi → Strange Loop
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Θεϊκότατο....
NOOOO WAI TO LOSE THIS MOVIE!!
"The L word"
- Lesbian?
"The other L word"
-......lesbians?
xaxaxaxa
Οκτ 13 2010 22:40
Tenshi → Strange Loop
Υπομονή bro! Δεκέμβρη μήνα βγαίνει...
Καλό φαίνεται τελικά τώρα που διάβασα το στορυ. Νόμιζα θα ήταν κανένας super hero όταν πρωτοδιάβασα είδα τον τίτλο "Scot Pilgrim Vs The World"
Αι να δούμε τι θα κάνει ο έρωτας εναντίων των πρώην!! xD
Οκτ 13 2010 22:31
Tenshi → Strange Loop
χαχαχα!! Δε πήγα τελικά σημερά γιατί μου έτυχαν κάτι δουλειές!!
Μα καλά τόσο ωραίο είναι το Scot ??? Το είχα για εντελώς μούφα ταινία....
Οκτ 13 2010 22:25
Strange Loop → Tenshi
αΝδεν πηγες για ταινια σημερα και πας αυριο , μεθαυριο , υποχρεουσε να δεις το Scott Pilgrim, αλλιως block
Οκτ 13 2010 22:24


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
