Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kunoichi.meriinawa → OdyMonaxos

Έχω σκευτεί αρκετά πράγματα βασικά θα μου άρεσε πολύ εμπορικό ναυτικό γιατί έχει πολλά ταξίδια (και εντάξει την παλεύω την σκληρή δουλειά) αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε Ιαπωνική φιλολογία ;)
Feb 05 2012 15:01
Photo

OdyMonaxos → Kunoichi.meriinawa

Καλά είσαι, μικρή και ξένοιαστη. Έχεις σκεφτεί περίπου τι θες να σπουδάσεις;
Feb 05 2012 14:52
Photo

Kunoichi.meriinawa → OdyMonaxos

[FONT="Comic Sans MS"]Δεν σπουδάζω ακόμα :P[/FONT]
Feb 05 2012 14:44
Photo

OdyMonaxos → Kunoichi.meriinawa

Καθόλου τρολ, όταν το ζήσεις θα καταλάβεις. Που σπουδάζεις βασικά;
Feb 05 2012 14:38
Photo

Kunoichi.meriinawa → OdyMonaxos

οχ! τρολ... :P ευχαριστω πολύ ^_^
Feb 05 2012 14:35
Photo

OdyMonaxos → Kunoichi.meriinawa

Όχι, δεν στείλει στον λατζιέρη, ο Πάπιας αυτή τη στιγμή υπηρετεί τη μαμά πατρίδα και θα απολυθεί σε κανά 9μηνο. Απλά μην λες πως έφαγες πίτα σε φοιτητή στο εξωτερικό μακριά από κάθε είδους πίτα και σπιτική νοστιμιά :P Πλάκα σου 'κανα ρε :P
Feb 05 2012 14:12
Photo

Kunoichi.meriinawa → OdyMonaxos

Εμμ έκανα ό,τι λέει σε αυτό το topic: [URL="http://www.anime.gr/forums/forum-feedback/10505-%C1%EB%EB%E1%E3%DE-%F8%E5%F5%E4%FE%ED%F5%EC%EF%F5.html"]http://www.anime.gr/forums/forum-feedback/10505-%C1%EB%EB%E1%E3%DE-%F8%E5%F5%E4%FE%ED%F5%EC%EF%F5.html[/URL] Λογικά είναι το ίδιο πράγμα έτσι..? Υ.Σ. Arigatou gozaimasu για την συμβουλή είμαι καινούρια και δεν είμαι απόλυτα σίγουρη για το τι μπορώ και τι δεν μπορώ να λέω :)
Feb 05 2012 14:08
Photo

OdyMonaxos → Kunoichi.meriinawa

Α οκ. Τότε στείλε ένα πμ στον [URL="http://www.anime.gr/forums/members/kenny.html"]αρχιλατζιέρη[/URL] και θα στο τακτοποιήσει. Και μην λες πως έχεις φάει πίτα!!! Απαγορεύεται!! :P
Feb 05 2012 13:56
Photo

Kunoichi.meriinawa → OdyMonaxos

Όχι αφού έκανα save changes το κατάλαβα και έχω φάει πίτα xD Και έτσι ειναι kawaii xD θα το αλλάξω όμως κανονικά είναι πολύ fail έτσι :P
Feb 05 2012 13:51
Photo

OdyMonaxos → Night Wizard Seal

Άρα πάει με τη χώρα προέλευσης και όχι τη μουσική. Κρίμα.
Feb 05 2012 13:40
Photo

Night Wizard Seal → OdyMonaxos

J είναι γιατί είναι Ιάπωνες. Και rock ναι είναι, απλά έχουν αναμείξει και άλλα στοιχεία, απ'ό,τι βλέπω.
Feb 05 2012 13:34
Photo

OdyMonaxos → Kunoichi.meriinawa

Επίτηδες το έγραψες έτσι το username; :P
Feb 05 2012 13:18
Photo

OdyMonaxos → Night Wizard Seal

Δε μου λες ρε ειδικέ, οι acid mothers temple περνάνε σαν j-rock;
Feb 05 2012 12:50
Photo

OdyMonaxos → Night Wizard Seal

Μερικά πράματα είναι κλασσικά. Άλλα όχι.
Feb 05 2012 10:40
Photo

Night Wizard Seal → OdyMonaxos

To hidoii δεν το ήξερες, αλλά το sailor fuku πάει κι έρχεται :P
Feb 04 2012 23:39