Community Status Updates
Kalamaris → Keito
Δηλαδη πατησες δεξι κλικ-ectract here και δεν στο κανε?(ουτε αυτο το εκανα εγω.ετοιμα τα πηρα :3).
Mar 11 2012 14:06
Keito → Kalamaris
Να σε ρωτήσω τα vn συμπιεσμένα δεν τα κατέβασες? Αν ναι με τι πρόγραμμα τα ανοίγεις?
Mar 11 2012 13:31
Keito → Maya-chan
Οκει ευχαριστώ. Μια τελευταία I promise! Λειτουργεί σωστά αλλά δεν μπορώ να αποθηκεύσω τίποτα γιατί όλα χάνονται.
Mar 09 2012 21:47
Maya-chan → Keito
Unzipped, εννοείς αυτό από το οποίο έκανες extract τα αρχεία? Αν όλα τα άλλα δουλεύουν και δε χρειάζεται να τα ξαναβγάλεις, μπορείς να το κάνεις ότι θες.
Mar 09 2012 20:09
Keito → Maya-chan
Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα, κατέβασα τα πάντα και τα εκγκατέστησα τώρα μπορώ να διαγράψω το unzipped higurashi.exe ???
Mar 09 2012 20:02
Maya-chan → Keito
Σας είχα δει που μιλάγατε και περίμενα να περάσεις από δω. XD
Λοιπόν, στο nyaatorrents είναι όλα. [URL="http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=104053"]Εδώ[/URL] τα 4 πρώτα (διάβασε τα comments αν έχεις θέμα με την εγκατάσταση). Και τα υπόλοιπα:[URL="http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=116711"] 5[/URL] [URL="http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=124973"]6[/URL] [URL="http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=124973"]7[/URL] [URL="http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=144454"]8[/URL]. Ελπίζω να κατεβαίνουν με νορμάλ ταχύτητα αυτές τις μέρες. ^^'
Mar 09 2012 18:13
Keito → Maya-chan
Να σε ρωτήσω., θα μπορούσες να μου πείς από πού μπορώ να κατεβάσω τα Higurashi Visual Novels? Γιατί ρώτησα τον Kalamaris και μου είπε πως εσύ του τα κατέβασες, οπώτε σκέφτηκα άν θα μπρορούσες να μου δώσεις το link.
Mar 09 2012 16:04
mono → Keito
Hi!
Η εικόνα που έχεις βάλει [URL="http://www.anime.gr/forums/547239-post111.html"]εδώ[/URL] δεν φαίνεται. Μήπως είναι δυνατό να την αλλάξεις?
Jan 27 2012 14:32


This status update has reached the maximum number of replies allowed
